Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä kuka on kunnianhimoton uransa suhteen?

Vierailija
03.05.2009 |

Esim. vaikka kaupan kassa, R-kioskin myyjä, postinkantaja tms. Eli ovat kyseisissä töissä ilman ajatusta tai haaveita edetä urallaan? En kyllä edes tiedä miten roskakuski voisi edetä urallaan.

Kuulun itse tähän kunnianhimottomaan ryhmään. Olen ihan tyytyväinen nykyiseen työhöni enkä haaveile suurista titteleistä ja isoista haasteista ja vastuusta. Ympärilläni on kuitenkin paljon ihmisiä ketkä pyrkivät eteenpäin tai ainakin jonnekin päin tehtyään samaa työtä parikin vuotta. Tämä luo paineita minullekin, kysellään eikö se ja se homma kiinnostaisi jne. Tulee ihan luuseriolo kun en pyri eteenpäin "urallani". Minulla on pieniä lapsia, joten ihan niidenkään takia ei ole resursseja ottaa vastaan isoja haasteita, jotka vaatisivat myös sitoumuksia. Mutta ennen kaikkea, olen luonteeltani sellainen, että minulle riittää se mitä nyt olen. Kun pääsisi vaan tästä huonommuuden tunteesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kovin urasuuntautunut. Tosin olen ihan hyvässä työssä, mutta ilman mitään "seuraavaaskel" -suunnitelmia...

Eikä mulla ole mitään huonommuuden tunnetta, olen vain todennut elämäni sisällön tulevan muualta kuin töistä...

Vierailija
2/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään etenemishaaveita. Käyn töissä tasan rahan takia.

Mulle työ on vain työtä. Ei siis itsetunnon pönkittämistä tai paremmuuden tunnetta.

Jos ei olisi pakko en tekisi päivääkään leipätyötä. Varmaan jotain hommailisin harrastuspohjalta. Antiikkikauppa tai jotain.

Arvoja on niin monellaisia. Mun elämän menestys ei lasketa työssä ja rahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse akateemisena kun tuntuu että on oikeasti pakko edetä uralla tai on ihan täysi luuseri ja menettää täysin arvonsa. Duunarityössä (ja koulutuksella) saisi olla rauhassa samassa tehtävässä vuosikaudet (vaikka koko ikä).

Vierailija
4/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateeminen eikä pidä itseään yhtään luuserina, vaikka uralla eteneminen ei kiinnosta :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä