Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä tuli hyvä mieli exän luona vierailusta

Vierailija
17.05.2009 |

Kävin tänään hakemassa lapsen exän luota. Ex-mies asuu avovaimonsa kanssa kahdestaan kaksiossa ja n. 5 päivänä kuukaudessa siellä on myös 5v. lapsi. Kun kävin siellä, tuli järjettömän hyvä mieli, kun huomasin että niillä on ainakin kymmenen kertaa sotkusempaa ku meillä. Sillon ku exä vielä asui täällä, niin meillä oli jatkuva tappelu siitä että minä koin että siivoon lähes pelkästään yksin. Ilmeisesti se oli ihan oikee tunne, koska siivousmäärä ei mulla ainakaan noussu eikä tuo exäkään hirveemmin näytä siivoovan. Enkä minäkään oo mikään siivousintoilija ja tälläkin hetkellä löytyy vaikka miten paljon tavaraa jotka ei oo omalla paikallaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi on tyytyväinen uuden avokkinsa kanssa vähän sotkuisemmassakin asunnossa kun taas sinulle siisteys oli kaikki kaikessa...

Vierailija
2/5 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesin tänään lattiat, vessan (jota käyttävät kyllä muutkin mutta joka kerta MINÄ joudun sen pesemään!) jne. eikä mies edes kysynyt että olisiko hän voinut auttaa. Meillä on ihan tasa-arvoinen parisuhde mutta mies ei yksinkertaisesti saa tehtyä mitään jossen käske siivoamaan. Ja aikuisena naisena olen sitä mieltä että oma-aloitteisuus kuuluu aikuisen miehenkin elämään...anoppi opetti poikansa kyllä siivoamaan jne., eli ei ole siitäkään kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka teette siivoamisesta jonkun kynnyskysymyksen parisuhteeseen... Siis voiko olla yksinkertaisempaa asiaa kuin että se siivoaa, jota sotku haittaa? Ei luulisi olevan mikään aviokriisin asia.

Vierailija
4/5 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesin tänään lattiat, vessan (jota käyttävät kyllä muutkin mutta joka kerta MINÄ joudun sen pesemään!) jne. eikä mies edes kysynyt että olisiko hän voinut auttaa. Meillä on ihan tasa-arvoinen parisuhde mutta mies ei yksinkertaisesti saa tehtyä mitään jossen käske siivoamaan. Ja aikuisena naisena olen sitä mieltä että oma-aloitteisuus kuuluu aikuisen miehenkin elämään...anoppi opetti poikansa kyllä siivoamaan jne., eli ei ole siitäkään kyse.

Ja MIKSI teistä kahdesta aikuisesta se olet juuri sinä joka saa määritellä kotinne siisteystason? Ajattele jos miehesi keksisi jonkun jutun mikä PITÄÄ tehdä juuri niin kuin hän sanoo. Ja sitten kitisis, että MINÄ itse joudun tekemään kaiken ja että vaimonkin pitäisi olla vähän oma-aloitteinen..! Jos sinä haluat siivota niin ok, mutta oletus siitä, että se on ainoa oikea tapa on törkeä. Koti on kai miehellesikin koti ja hänellä on ihan samalla tavalla 100% oikeus olla siellä niin kuin kokee kotoiseksi.

Vierailija
5/5 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monta kertaa teinkin niin etten siivonnu muuta ku pakolliset (omat ja lapsen vaatteet, muutaman astian...) ja exä valitti että on sotkusta, mutta ei tehny asialle mitään. Ja painotan edelleen etten ole siivousintoilija, ennemminkin pidän itseäni sotkusena ihmisenä. Esim. pölyt on meillä pyyhitty kaks kuukautta sitten viimeks.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi