Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään ihminen on luottotiedoton tänä päivänä?

Vierailija
19.04.2009 |

Vanheneeko velat joskus vai pitääkö ne vain maksaa pois ja silloin saa luottotiedot takaisin?

Itse rakastuin sokeasti, otin lainoja ja luottoja miehen yllytyksestä (joo olen typerä ihminen, sen jo tiedän tästä ei tarvitse enää haukkua ja leimata) makselin meidan turhia matkoja ja sisustettiin kotia.

Pian velkaa olikin jo pitkälle toistakymmentätuhatta, selvisin ja kituuttelin laskujen ja maksujen kanssa, mutta sitten tulin raskaaksi, töissä kun tuli ilmi että olen raskaana niin jouduin YT-neuvotteluihin ja menetin työni kuukauden kuluttua, tästä nyt tapellaan vieläkin liiton välityksellä (työn menetyksestä on nyt aikaa vuosi)

Mies jätti ja jäin yksin kasvattamaan masuani, velat ja laskut jäivät maksamatta koska työttömyyspäivärahalla ja kelan asumistuella ei paljoakaan kuussa jää käteen vuokran jälkeen ja ruokaakin piti saada.

Matto vedettiin siis totaalisesti jalkojen alta, mutta nyt olen taas ponnistamassa takaisin ihmisen ilmoille, kiitos pienen ihanan poikani, ilman häntä ei varmaan enään olisi minuakaan.

Mutta siis velkanani on nyt ehtinyt jo vuodessa kasvaa räjähdysmaisesti, on perintäkulut, oikeudenkäyntikulut ym. ja summa on jo niin hirveän suuri että pelkään etten sitä koskaan pysty maksamaan pois, elikä olenko lopun elämääni velkahelvetissä vai voiko tästä jotenkin joskus selvitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan on pitkät jonot, mutta mene jonoon. Ja sitten voisit yrittää kasata ja selvittää paljonko sulla on niitä velkoja ja ne mitkä eivät ole ulosotossa yritä sopia jonkinlainen maksusuunnitelma ja hoitaa ne ilman voutia. silloin niistä tulee kallitta.

Pääasia olis ettet päästä käräjille enää yhtään velkaa vaan yrität saada ne järjesteltyä ja et hommaa enää sentiäkään uutta velkaa.

Tilanteesi ei ole kiva, mutta pahempiakin on. Tilanteesi ei todellakaan ole toivoton, etkä elä velkahelvetissä loppuikää, jos vaan haluat hoitaa asiasi.

Vierailija
2/2 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodessa, mutta kerkiävät kasvamaan korkoa sinä aikana niin paljon kuitenkin, jos niitä yrität lyhennellä ja maksuhäiriömerkintä on ja pysyy koko tämän ajan.Eli paras ratkaisu sulle olisi saada velkajärjestely veloillesi velkaneuvojan kautta.Tällöin saisit "pöydän puhtaaksi"jopa kolmessa vuodessa ja luottotiedot takaisin sen jälkeen.Soita heti huomenna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi