Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään mies normaalin iloinen??

Vierailija
16.05.2009 |

Eli siis sellainen joka aamulla heräisi iloisesti leväneenä, aamutoimien jälkeen lähtisi reippaana töihin, tulisi illalla työpäivän jälkeen kotiin, kertoisi päivän kulusta, olisi edelleen suht iloinen, reipas ja positiivinen. Saattaisi haluta laittaa ruokaa tai viikata pyykkejä tai peuhata lasten kanssa. Toisi ehkä joskus jotain kaupasta tai suunnittelisi lomamatkoja tai muuta vastaavaa.

Mieheni herää vihaisena, lähtee töihin apeana, palaa kotiin väsyneenä ja vihaisena, makaa sohvalla illan surffaten netissä, äksyilee, ärjyy ja valittaa. Ei koskaan tee mitään kivaa spontaanisti ja tyrmää aina kaikki ehdotukseni esim. lomapäivien vietosta tai lasten kanssa touhuamisista.

Mietin vaan että onko nykypäivänä enää elämäniloisia miehiä ollenkaan, vai onko työelämän raakuus ja työn ja perheen yhteensovittamisen rankkuus vienyt voimat kaikilta isiltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden että jää 2 viikon päästä työttömäksi ja lekuri kielsi meiltä seksin...

Vierailija
2/6 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo oma rakas mieheni toki vuosien saatossa vakavoitunut, mutta silti edelleen idealisti. Nauttii selvästi pojan kanssa touhuamisesta ja huolehtii kodin asioista aivan tasavertaisesti kanssani. Ei ole sama iloinen ja spontaani vesseli, kuin silloin 10 vuotta sitten, mutta osaa edelleen näyttää tunteensa ja tiedän olevani hänen elämässään se ainoa ja oikea. Kymmenen vuoden yhdessä olon aikana meille on sattunut kaikenlaista, mutta yhdessä on myös saavutettu kaikenlaista. Arki on sitä kaikkein haastavinta ja samalla palkitsevinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että paranisikohan toi vaihtamalla....

Vierailija
4/6 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan meillä sama mies!

Mä oon miettiny ihan samaa. Ja missä menee normaalin ja masentuneen raja?

Vierailija
5/6 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina hyväntuulinen, iloinen ja positiivinen vaikka onkin väsynyt töiden jälkeen. Jaksaa väsymyksestä huolimatta ihan normaalisti olla minun ja lasten kanssa, tehdä kotitöitä, käydä kaupassa jne. :) En todellakaan väitä että hän olisi mikään täydellinen, mutta ihailen kyllä kovasti tuota piirrettä hänessä, itse kun tuppaan olemaan se ärtyneempi osapuoli töiden jälkeen, mutta silloin lohduttaa, kun ajattelen että lapset voivat aina luottaa siihen että isi on ihana! :D

Vierailija
6/6 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herääminen tuskaa - en kyllä ihmettele yhtään, kun meillä poika valvottaa koko taloa suuren osan yöstä. Monta kertaa MINÄ saan potkia herraa ylös, myöhästyisi joka päivä jos se itsestään kiinni olisi..

Töihin lähtee ihan hymyssä suin, vaikkei edes kovin pidä työstään. (mutta kai se aina nää kotiolot voittaa helvetillisen yön jälkeen..)

Töistä tuleekin ihan hymyssä suin, kivahan se on vapaalle päästä siitä paska-duunista.

Usein on kiireinen (harrastaa liikaa!), mutta pojan kanssa peuhaa kyllä hyvin onnellisena päivittäin. Joskus enemmän, kiireisinä päivinä vähemmän.

Kotitöitä ei tee juurikaan (itse olen sanonut että käyttää aikansa ennemmin poikaan kuin kotitöihin, niin tekeekin), mulle ei ole aikaa juurikaan. Ei mullakaan kyllä olisi aikaa sille sen enempää.

Mutta ei se kovin pahantuulinen ole yleensä koskaan. Liian vähän vaan kotona, silloinkin vaan vain "on" tai leikkii lapsen kanssa, ei usein ilman pyyntöä esim syötä sitä jne..