Lue keskustelun säännöt.
Neuleessa "vyö", miten solmitaan?
16.05.2009 |
solmin neuleiden nauhavyöt niinkun sivulle, oikealle tai vasemmalle ja rusetille
Kommentit (2)
on tyhmän näköinen edessä rusetilla... :)
t.ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ostin Lindexistä kauniin neuleen ja siinä on siis vyö! Miten se on tarkoitus laittaa kiinni, taakse vai eteen, rusetille vai antaa narujen roikkua...
t.yks tumpelo