Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka saavat mieheltään läheisyyttä ja hellyyttä vain silloin, kun tämä haluaa seksiä?

Vierailija
15.05.2009 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en himoitsekaan enää miestäni

Vierailija
2/18 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes seksin yhteydessä enää...vain suorittamista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti muu on miehen mielestä ajanhukkaa, mutta kun tekee mieli, mies tois vaikka kuun taivaalta.

Vierailija
4/18 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on kyllä molemmissa,ja välillä ollaan puhuttu asiasta. Molemmat kaipaavat hellyyttä muutenkin,mutte en käsitä miten se on ajautunut tähän. Yhteisiä vuosia takana 12 ja joskus tuntuu,että olisi helpompaa suudella ventovierasta miestä kuin omaansa.

Vierailija
5/18 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ymmärsinkö oikein, että AP ei itse tee mitään hellyden ja läheisyyden eteen, kunhan nyt vain keskittyy sen arvottamiseen, miten toinen sitä antaa?

Vierailija
6/18 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella lempeä ja hempeä silloin kun haluaa seksiä, muutoin ei juuri koskaan halaile tai koskettele. Me olemme olleet 10v yhdessä ja olen ajatellut läheisyyden vähyyden johtuvan siitä että ollaan tavallaan "ohitettu" se kuhertelu vaihde. Välillä suren itse sitä että olen lihoinut ja mua itseä inhottaa läskit, ja olen ajatellut sen oman inhon omaan ruumiiseen heijastuvan mieheenkin.

Olemme kyllä jutelleet asiasta ja mies omien sanojen mukaan pitää minua seksikkäänä ja haluttavana kuitenkin.

Vierailija
7/18 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haluat läheisyyttä ja/ tai seksiä? Ap:n kysymys tuntuu pitävän sisällään sen, että vain mies käyttäytyy tietyllä tavalla halutessaan jotakin, mutta nainen on kaikesta haluamisesta vapaa ... :)

Vierailija
8/18 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se alkaa välillä ärsyttää kun toinen ei voi koskaan muuten vain suukottaa tai halia. JOs alkaa sellaista peliä tekemään niin tiedän kyllä mitä äijä haluaa... ja silloin ottaa aivoon! Taitaa olla aika tyypillistä miehistä toimintaa muuten!

Vierailija
9/18 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on 4 alle kouluikäistä lasta, on tilanne muuttunut. Mies on jotenkin tajunnut hellyyden ja halimisen merkityksen, kun hän on jäänyt hellyydessä vähemmälle. Mulla ei ole enää niin suurta tarvetta hellittelyyn kun syli on lähes koko ajan täynnä.

Toki on ihana vastaanottaa halimista myös mieheltä, ja miestäkin on kiva halia, joskus. Näin tämä tomii hyvin, toistaiseksi.

Vierailija
10/18 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te sitten loju sohvalla kyljikkäin? Meillä tuo on ihan tavallinen tapa tuijottaa telkkaria. Tai halaa joskus hetken mielijohteesta? Nukahda lähekkäin?

Ei meilläkään mitään kynttilänvalossa tapahtuvia tuoksuhierontoja järkkäillä (ehkä pitäisi?), mutta tuollaista arjen läheisyyttä.

Vierailija
11/18 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin sexy!

Vierailija
12/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vinksahtanutta mutta kertonee jotain oleellista sukupuolten eroista.

Vierailija
13/18 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi pientä lasta ja aika hektistä on arki ja iltaisin takki aika tyhjä. Mun on vaikea helliä miestä, koska en itsekään saa hellyyttä. Ja joo ollaan puhuttu, mutta niinkun joku sanoi niin välillä suutelukin tuntuu vaikealle. ja silloin jos mies jotain yrittää niin ahistaa kun sen on aina "pakko johtaa johonkin" ei voi vaan huvikseen helliä, mitä kaipaisin. Ehkä se on vaan tämä vaihe elämässä kun lapset on pieniä... toivottavasti...

Vierailija
14/18 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla edes silloin hellä, kun haluaa seksiä. Lähinnä vaan vihjailee ja selostaa kokopäivän, että miten illalla sitä ja tätä haluaa ja pitäis olla. Koskettelukin on sitten sellaista härkkimistä, että esim. sorkkii jalkoväliä ja sitten minulle äkeilee, kun hermostun moiseen. Että ei hyvin täälläkään..

Vierailija
15/18 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaihdoin miehen sellaiseksi, jolta saa läheisyyttä ja hellyyttä paljon muulloinkin. En ole katunut.

Vierailija
16/18 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on 4 alle kouluikäistä lasta, on tilanne muuttunut. Mies on jotenkin tajunnut hellyyden ja halimisen merkityksen, kun hän on jäänyt hellyydessä vähemmälle. Mulla ei ole enää niin suurta tarvetta hellittelyyn kun syli on lähes koko ajan täynnä.

Meillä kriiseillään juuri tästä kun mies valittaa ettei meidän suhteesa ole enää hellyyttä ja halimista. Meillä on kohta kolme alle kouluikästä lasta ja olen kotiäiti ja mulla on päivisin syli täynnä hellittäviä, joten on aika haliköyhä olo iltasin ja haluaa aikaa itselleenkin. Tuntuu jotenkin väkinäiseltä ruveta roikkumaan miehessä vaikka häntä kovasti rakastankin. Olen yrittänyt sanoa että tämä helpottaa kun päästään tästä pahimmasta pikkulapsivaiheesta. Olen aikas väsynyt...

Vierailija
17/18 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa 2 pientä lasta, on totta että lapsia tulee hirveästi molempien hellittyä, joten ehkä sekin omalta osaltaan rokottaa yhteisiä haleja ja hellyyttä.

Meillä mies otti/ottaa läheisyyden aina kutsuksi seksiin ja halii minua tisseistä puristellen tai haarojen väliä sorkkien, pyytelee aamusta alkaen suorasti ja epäsuorasti seksiä illaksi. Aargh. Rasittavaa!

Ärsyttää suunnattomasti se, että miehelle perus hellyys=kutsu seksiin ja tästä ollaan mekin puhuttu. Mies tuntee itsensä rakastetuksi kun saa seksiä ja minun taas pitää tuntea itseni rakastetuksi _ennen_ seksiin ryhtymistä. Siinä osa ongelmaa.

Sovittiin, että koetetaan molemmat antaa enemmän huomiota toiselle, ihan pelkkiä _haleja_ tissejä koskettelematta, ilman mitään takaa-ajatuksia siis. Minua alkoi oikeasti ahdistaa läheisyys kun aina meni käsi housuun kun suukkoa tulin hakemaan ym. Paremmin onkin mennyt nyt tämä syyskuu. Taivalta meilläkin 9 vuotta takana.

En tiedä onko tähän muuta lääkettä kuin se, että hermostuin viimeeksi todella ja mies kait vihdoin kuuli asiani, vaikka samasta asiasta olen jauhanut kuukausikaupalla.

Nyt siis suukotellaan, halitaan useamman kerran päivässä ja ollaan sovittu se seksipäivä viikolle jolloin puuhastellaan niin ei tule vongattua koko aikaa ja sitten yleensä tulee touhuttua toisenkin kerran viikossa.

Tsemppiä naiset!

Vierailija
18/18 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on tästä puhuttu, miten se minua ottaa päähän, kun hellyys on sitä, että jaaha, puuhailemaan sitten. Tosin sillä lailla ehkä eroan monesta kotiäidistä (minäkin siis sellainen), että vaikka näitä kahta pikkuista tuleekin täällä koko päivä halittua ja hellittyä, niin tykkään ja tahdon silti halailla miestänikin. Ärsyttävintä onkin sitten juuri se, että mies olettaa sen heti tarkoittavan seksiä, alkaa puristella rintoja ja takapuolta sekä kouria alapäätä ja vihjailla rivoja - vaikka mä halusin vaan halata häntä. Enkä käsitä, miten hemmetissä ton miehen saa ymmärtämään tätä asiaa, kun tästä on jauhettu ei vain kuukausi- vaan jo vuosikaupalla (esikoisen syntymästä asti, eli 4v). Olen hermostunut useastikin, tästä on tapeltu monta kertaa, on puhuttu pariterapiassa ja keskenämme ja vaikka mitä. Säännöllistä seksipäivää ei ole sovittu, mutta on sovittu, että kerran viikossa vähintään, eli jos ei muuten ole tullut harrastettua, niin sitten sunnuntaina on "pakko". Normaalisti tulee kuitenkin useamman kerran viikon aikana harrastettua seksiä, että ei kyse voi olla siitäkään etteikö tuo sitä koskaan saisi - mikään vaan ei taida riittää, ja on vaan sitten pakko kouria jatkuvasti. Sekin ärsyttää, että mies saa kyllä mitä tahtoo (seksiä), mutta mä en (hellyyttä). Meillä kun seksi ei todellakaan ole mitään hellää, eikä kumpikaan tahdokaan sen olevan. Mä tahdon ne kaksi erikseen, mies ei taida tahtoa hellyyttä lainkaan.