Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juo 2-3 tlk kaljaa joka ilta

Vierailija
15.05.2009 |

Mieheni juo (lähes) joka ilta 2-3 tölkkiä (0,44) kaljaa.. Onko tuo nyt aivan normaalia tai hyväksyttävää?! Ei tule humalaan, juo vain rentoutuakseen..

Rupesi vain mietityttään, kun mieheni pyysi mua tuomaan iltaoluet ja kun kysyin miksei itse hae, niin vastaus oli: "En kehtaa lapsen kanssa mennä pelkkää kaljaa hakeen".. Pitäisikö huolestua?!

Itsekin otan yhden iltaoluen silloin tällöin, mutta sama ei taida miehelle riittää..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se heti ! Se on narkomaani. Kohta se lyö Sua ja joutaa linnaan, hunsvotti..

Vierailija
22/35 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo 2.4 olutta illassa ole mitään itsellä menee helposti kori jos korkkaan

tosin tuo 2-4 tulee kasvamaan todennköisesti ,eli pian juo sixpackin ja sitten vain 8 olutta illassa....jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ota tippaakaan ikinä enkä kyllä mitään kaljottelua joka ilta kattelis hetkeäkään...

Säälittävän tylsää.

Vierailija
24/35 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yksi alkoholiannos ole oluessa 0,33 pullo? Kolme isoa tölkkiä tekee siis neljä annosta illassa, viikossa 28 annosta?

Vierailija
25/35 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako kukaan tunnustaa salakaljoja tai sellasia mitä ei lasketa

Vierailija
26/35 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vit*un iltaolut? Ai vähän niinkuin vauvalla iltatissi?

Kyllä huolestuisin jos ei osaa rentoutua ilman alkoholia veressä. Mun mies opetteli tuon rentoutumisen olemalla  vuoden selvinpäin. Itelläni on ollut nyt vaikeaa rauhoittua ilman yhtä, kahta annosta alkoholia, koska elämäntilanne on puuduttava, enkä mielelläni olisi tässä tilanteessa. Illalla kun on kuitenkin pakko olla kotona, eikä saa tehdä mitä huvittaa, niin parin juoman ajattelu illansuussa, jo päivällä, joskus jopa aamulla(siis ajattelu, ei alkonnauttiminen) auttaa kummasti jaksamaan. Kokemuksesta tiedän, että kun saan taas oman elämäni ns. takaisin, niin loppuu se tissuttelukin, se kun on vain pakomatka ja pakkokeino että pystyy olemaan vittttumaisessa elämässään.

Vierailija
27/35 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs se johtuu, että, kun otat yhden ja kuset kaksi?

Vierailija
28/35 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa.

Vierailija
29/35 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis ok jos kumppani ottaisi max yhden kaljan viikossa. Jotenkin surullista että sitä kaljaa pitää juoda että jaksaa omaa elämäänsä, kuten jotkut täällä kommentoi. 

Alkoholia ei kuulu ottaa rentoutumiseen eikä minkään tunteen tukahduttamiseen. Se tie vie alkoholismiin vääjäämättä.

Tänäkin juhannuksena niin monet puolisot ja lapset kärsii läheisten juopottelusta.

Vierailija
30/35 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen juonut 2-6 isoa tölkkiä joka ilta nyt yli 20 vuotta. Olen viisikymppinen nainen. Eipä tuosta ole mitään haittaa ollut, edes maksa-arvot ei ole olleet koholla, ei ole ylipainoa tms. Itse aion näin jatkaakin. Mulla ei ole onneksi puolisoa, joka kyttäisi juomisiani :D

Vierailija
31/35 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan menee helposti aamupalaksi.

Vierailija
32/35 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydelle huono, painoa tuolla tavalla ainakin saa kertymään helposti, ei kaikki ole riippuvuudelle niin alttiita.  

Vierailija
33/35 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten alkoholinkulutuksen riskiraja tulee joka viikko täyteen!!

Lisäksi määrät tulevat kasvamaan jatkuvasti. Ei jää tuohon.

Terveisin päihdetyöntekijä, lh

Älä puhu paskaa! Juuri tuollaisia päihdetyöntekijöitä ei kaivata, jotka mututuntumalla heittää omia mielipiteitään! Suomessa ja maailmassa on paljon säännöllisesti alkoholia käyttäviä ihmisiä, joille ei synny mitään alkoholiongelmaa ja alkoholin käyttö ei kasva vaikka vuosikymmenet vierivät.

Vierailija
34/35 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea alkohilisti veisi lapsen vaikka terassille mukanaan jotta sais sitä kaljaa juoda.

Vierailija
35/35 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme