Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja tähän pinoon absolutistit, jotka eivät ole uskovaisia!

Vierailija
15.05.2009 |

Onko ketään kaltaistani: en juo ja muutenkin kaikki luulevat mua uskovaiseksi elämäntapojeni perusteella?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä en ole ihan oikea abso kuitenkaan.

Vierailija
2/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viina on pahaa ja känniset ihmiset naurettavia, ei kiinnosta olla vastaavassa tilassa. "Uskovaiseksi" minua ei ole nimetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tyhmää kun kysytään että miksen juo. Esitän vastakysymyksen miksi sinä juot ja loppuu nämä kyselyt lyhyeen..

Vierailija
4/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti. En ole ikinä oppinut pitämään alkoholin mausta ja en näe sen juomisessa mitään järkeä.

Minuakin luullaan kiihkouskovaiseksi monesti, koska en harrasta yhden yön juttuja, en viihdy kapakoissa ja jne.

Vierailija
5/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tyhmää kun kysytään että miksen juo. Esitän vastakysymyksen miksi sinä juot ja loppuu nämä kyselyt lyhyeen..

^^Aivan samoilla linjoilla. En juo, kun en halua. Jos haluaisin, voisin aivan hyvin juoda. Ja juu, kysymykseen vastataan vastakysymyksellä. Hölmömpi se juoja on kuin minä, joten miksi minun tapaani ihmetellään ;)

Uskovaiseksi ei kukaan ole luullut.

Vierailija
6/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kammo teinivuosien kännisekoiluista eikä huvita juoda, mennä baariin ym. Olen 25vuotias ja menossa kahdeksas vuosi ilman alkoholia.

Vierailija
7/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuta aatetta ei ole takana kuin ainoastaan se, että en yksinkertaisesti pidä alkoholin mausta. Ja on luultu absolutistiksi, uskovaiseksi ja ties miksi.

Vierailija
8/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt viitisen vuotta kokonaan ilman. En ole uskovainen enkä alkoholisti, vaikka jommaksi kummaksi minut aina luokitellaan. =)

Vierailija
9/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen ollut abso jo >10v, ikää nyt 30v. Tuo olikin hyvä tuo vastakysymys, alankin käyttää sitä...;) Minäkään en viihdy baareissa kännisten seassa, ufh..

Vierailija
10/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääkin huikeat 24 vuotta :D. En ole kertaakaan humalassa ollut mutten koe menettäneeni mitään.

Vierailija
11/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pinoon kai minäkin. :)

Uskonnollisuudella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, ei vaan huvita tehdä itsestäni tietentahtoen idioottia. :) En näe siinä mitään järkeä.

Vierailija
12/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä maistanut alkoholia, että tiedän kyllä miltä se maistuu, mutta en ole koskaan ollut juovuksissa. En edes vähän huppelissa.

Viina maistuu pahalle ja känniset on ärrrsyttäviä.

Vierailija
13/13 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelumaljoja ja erittäin harvoin (alle 1 krt/vuosi) viinilasillisen ravintolassa ruoan kera. Inhoan kännisiä örveltäjiä, en halua olla sellainen. ja inhoan kyylä myös krapula-aamua. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä