Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on ihanaa, kun nuorimmainenkin on jo 7v.

Vierailija
18.04.2009 |

Äiti täällä istuu koneella, popsii tortillaa ja juo siideriä. Mies iltariennoissa ja lapset ulkona. Taivaallisen onnen hetki=)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ihania mutta tyydyn nyt ihailemaan vaan toisten vauvoja, itse en lapsia enää halua. Nuorin on 7-vuotias ja edellen mun "vauva", vanhin 18-vuotta ja muut siltä väliltä.

On ihanaa kun voi jo miehen ja lasten isän kanssa viettää kahden aikaa ilman ulkopuolista apua. Tänäänkin oltiin leffassa ja syömässä, vanhemmat muksut katso nuorimman perään. Kun tultiin kotiin oli nuorin jo nukkumassa, meille tuli hyvä pariskunta kylään, otettiin parit sidukat ja oluet ja juteltiin mukavia.

Nyt kaikki jo nukkuu, paitsi minä tässä vielä kukun.

Vierailija
2/14 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä toi nuorin vielä körmyää viereen. On vielä pieni, mutta ajattelevainen ja mietiskelevä. Ajatella, että sankarilla oli adhd epäily, kun oli tosi ylivilkas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaipaile niitä pikkulapsi-aikoja yhtään!

Vierailija
4/14 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse vaippaa ja hänen kanssa voi keskustella :)

Vierailija
5/14 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä vaihtais arkea muuhun. Ihanaa kun ei tarvii mennä töihin, vaan saa olla kotona!

Vierailija
6/14 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapset ovat 3v9kk ja 1v5kk ja varsinkin nuorempi on varsinainen menijä jolle on jo nyt ehtinyt sattua kaikenlaista, vakavaakin. On niin päätön.

Olisi ihanaa joskus vaan olla.

P.S Milloin tähän on tullut tuo numerontunnistamisjuttu??

Vierailija
7/14 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4, 3 ja 1v lapset ja toivon kokoajan ettei tulisi sitä päivää kun lähtevät kouluun jne :))

Varmasti typerää, mutta tuntuu että ovat nyt jotenkin turvassa kun ovat hoidossa ja kotona. Sitten julma koulumaailma vie ne mukanaan :)

Vierailija
8/14 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans odotan että aika kuluis.

No, onneks se tulee joskus.. =)

Vierailija
9/14 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan kaipaa pikkulapsiaikaa. Olihan se ihanaa ja varsinkin näin jälkikäteen muisteltuna mutta aikansa kutakin.

Vierailija
10/14 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että kasvaa vielä, niin vielä helpottuu. Olisi kiva, kun osaisi itse lukea tekstit koneelta ja televisiosta.

Tai kävelisi reippaammin. Pienikokoinen on joten ei vielä suoriudu kovin hyvin arkipäivän askareista. Ei voi hakea postia ym. avuksi kun ei yllä, eikä jaksa avata ulko-ovea jne.

Ihailen suurten perheiden äitejä, jotka passaavat pilalle kuopuksensa. Mulla 2 lasta ja jo toisen kanssa passaaminen on tökkinyt pahasti. Esikoisen kanssa en ole odottanut että kasvaisi.(tuli kai esikoinen passattua liikaa)

Vierailija
11/14 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin popsin itse tekemääni pizzaa.

Vierailija
12/14 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin 12v ja loput aikuisia.

Koska tahansa pääsen vapaalle kun isot vuorollaan katsovat tuon nuorimman perään.

Vierailija
13/14 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan parhaillani kolmatta lasta. En todellakaan voisi kuvitella aikaa, jolloin meillä ei olisi enää pieniä lapsia!

Vierailija
14/14 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan innolla ensimmäistä lapsenlasta syntyväksi elokuussa. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi