Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut lapselle lääkäriaikaa koska ei ollut kyse akuutista vaivasta.

Vierailija
15.05.2009 |

Joten keksin vaivan ja päästiin lääkäriin ja otin tämän "oikean" asian esille. Tekeekö muut näin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikea hätä on, niin kyllä ajan saa. Viimeistään yksityiseltä. Me odotetaan korvakontrollia, sanottiin että 6kk voi olla väliä (toisella putket). Ennen julistettiin, että putket 2-4kk välein ja tulehduksen jälkeen kuukauden päähän aika, jos ei oireita.

Vierailija
2/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutkin tekee noin, niin ei tarvi ihmetellä, mistä ne jonot päivystykseen syntyy :(

Ja mä en ainakaan tee noin. En ikinä kehtais. Mä tilaan ajan yksityiselle, jos ei julkiselle pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriinkään ei ole asiaa vaikka hammas lohjennut ja tulehdusriski suuri. Pitää odottaa että tulee vähintäänkin se tulehdus ja parhaassa tapauksessa bakteeri verenkiertoon!

Vierailija
4/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä lailla ne turhat jonot syntyy. Vai oliko ap, todella akuutti hätä. Ikävää, että kaikki joutuu kärsimään näistä "keksityistä" vaivoista. En todellakaan tee ja paheksun suuresti. Mene ykstyiselle, kiitos. Siellä voit valittaa vaikka pienestä punoituksesta lapsesi pepussa ja me emme verorahoina joudu sitä kustantamaan. Ai niin, sosiaalidemokratiassahan kaikki terveydenhoito on ILMAISTA. Hih, niin meidän kukkarosta kustannettu!

Vierailija
5/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä muuten olis Ap:n todellinen ei akuutti syy?

Vierailija
6/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan edes yrittäisi muutenkaan julkiselle, jos olisi varaa yksityiseen!

Vierailija
7/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan edes yrittäisi muutenkaan julkiselle, jos olisi varaa yksityiseen!

Vierailija
8/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varasin tosin itselleni aikaa enkä lapselle, mutta silti...mulla oli pahoja hengitysvaikeuksia, ollut jo jonkun aikaa mutta sitten yhtenä päivänä kesken työpäivän ne paheni ja oli tosi vaikea hengittää...soitin terveyskeskukseen, kiireellisten asioiden numeroon, ja kun olin selittänyt oireeni siellä nainen vastasi oikein töykeästi että " onko tuo mielestäsi muka kiireellinen asia???" sanoin että kyllä tosiaan on kun en meinaa saada henkeä...sain siinä kyllä taistella jonkin aikaa ennenkuin suostui antamaan mulle ajan samalle päivälle! Ihan ihme meininkiä...

ap:lle, oon mäkin joskus liioitellut oireita tms että saisin ajan ,kun muuten on niin hankalaa. tosin tossa hengitysvaikesjutussa ei ees tarvinnut liioitella kun oli oikeesti vaikea hengittää. Minkään pikkujutun takia en koskaan edes varaa aikaa lääkärille.

Vierailija
9/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vauvavakuutus otettuna.

Vierailija
10/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä aiheutti hengitysongelmat?

Vierailija
11/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa jenkkien tyyliin että ne saa hoitoa joilla on vakuutus/rahaa.

Täällä pitäisi päästä lääkäriin ihan ilman vakuutuksiakin...

Vierailija
12/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa jenkkien tyyliin että ne saa hoitoa joilla on vakuutus/rahaa.

Täällä pitäisi päästä lääkäriin ihan ilman vakuutuksiakin...

Mutta miten ne turhat, yksinäiset, krapula-aamun saikkua hakijat jne. saatas pois tosta ketjusta, jonka ME maksamme! t. veroprosentti 39%.

Vierailija
13/13 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saithan sen kuitenkin sanottua ja kerrottua kaiken, joten ei ehkä kaikkein pahin puutos hengityksessä... Näistä ne turhat toimet tulee ja maksaa mammonia meille veronmaksajille. Plääh ja Kääk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme