haluaisitko omat lapsesi homoparin lapsiksi??
eli kuvitellaan, että sinulle kävisi jotain, et voisi enään huolehtia lapsistasi, olisitte eronneet, miehesi löytäisi uuden rakkaan, joka olisi myös mies, OLISITKO VALMIS SIIHEN, ETTÄ MIEHESI HOMOPARI SAISI OLLA ISÄ LAPSILLESI??
MINÄ EN!!
ja tämän takia vastustan homoparien adoptio-oikeutaa.
Kommentit (28)
Mieluummin hyvässä homosuhteessa elävä lapsi kuin huonossa heterosuhteessa.
syystä että rakastakoon kuka ketä rakastaa, olkoon homot homoja, lesbot lesboja, mutta lasten maailmaan he eivät saa vaikuttaa, lapset joutuu kiusatuiksi, noloja tilanteita ym!!!!!!
Kuka lapsille opettaa, että homojen lapsia saa kiusata? Kuka opettaa, että homoissa on jotain outoa? Kenen syy on jos lapset kiusaavat?
Olen eronnut lapseni isästä ja jos hän alkaisikin olla yhdessä miehen kanssa, jatkaisi lapseni edelleen ihan normaalisti isän luona käymistä. Jos minä kuolisin, lapseni menisi tietenkin isälleen asumaan ja isän mies saisi minun puolesta olla myös isä lapselleni. Jos haluaisi adoptoida lapseni, niin ihan vapaasti.
Tosin olisin ihan tyytyväinen, jos lapseni isä olisi kiinnostunut lapsestamme yleensäkin. Ihan sama kumman sukupuolen kanssa mies olisi aviossa, kunhan kumppani muuten olisi normaalisti tunteva, maalaisjärkinen ihminen.
mietittekö lasten etua lainkaan? Ja jos itse kupsahdat, lapsi jää isälle ja isukki löytää miehen kainaloon, niin mitä merkitystä sillä on onko adoptio-oikeutta? Oletetaan että lasten isä sitten adoption jälkeen kuolee ja tämä puolisomies jää sitten lasten kanssa. Mikä teistä olisi mieluisin tilanne sitten? Se, että lapset laitetaan mielummin sijaiskotiin kuin saisivat jäädä omaan kotiin, tutun ja turvallisen aikuisen kanssa??
eli kuvitellaan, että sinulle kävisi jotain, et voisi enään huolehtia lapsistasi, olisitte eronneet, miehesi löytäisi uuden rakkaan, joka olisi myös mies, OLISITKO VALMIS SIIHEN, ETTÄ MIEHESI HOMOPARI SAISI OLLA ISÄ LAPSILLESI??
MINÄ EN!!
Jos mieheni rakastaisi tätä toista miestä ja on kokenut että on hyvä huolehtimaan lapsista, lapset tykkää ym asiat hyvällä mallilla niin en näe mitään estettä miksei näin voisi olla.
se opettaa, että kun kaikilla on ÄITI ja on ISÄ, ja näin on aina ollut, jokapaikassa, koulussa, kotona, päiväkodissa.
se mikä ennen oli epänormaalia on nykyään saatava lailliseksi!!??
eli nytkö on sitten alettava vain puhumaan homopareista, esim äitienpäviää ei saa seuraavaski viettää??? kun se on epänormaalia, ja kuka opettaa että lapsella olisi muka äiti???!!!!
HALOOOOO!!
Olen sanonut heille aina, että yleensä perheessä on mies ja nainen vanhempina, mutta voi olla myös nainen ja nainen. Mies ja mies on harvemmin, sillä miehet eivät voi saada lapsia keskenään. Ei lapset kiusaa, elleivät vanhemmat anna mallia.
kyllä rakastava isäpuoli olisi paljon mukavampi kuin inhottava äitipuoli! Eli sukupuolta tärkeämpää on millainen henkilkö on kyseessä.
syystä että rakastakoon kuka ketä rakastaa, olkoon homot homoja, lesbot lesboja, mutta lasten maailmaan he eivät saa vaikuttaa, lapset joutuu kiusatuiksi, noloja tilanteita ym!!!!!!
Kuka lapsille opettaa, että homojen lapsia saa kiusata? Kuka opettaa, että homoissa on jotain outoa? Kenen syy on jos lapset kiusaavat?
Mutta ei tätä tunnu nuo kiihkovaiset tajuavan :)
että mieheni ja hänen uusi kumppaninsa voisivat adoptoina lapsemme, jos kuolisin. Jos kumppani olisi mies, ei se muuttaisi asiaa. Jos hän rakastaisi lapsiamme ja haluaisi olla heidän vanhempansa myös virallisesti, se olisi positiivinen asia.
Joka tapauksessahan lapsemme eläisivät isänsä ja tämän miesystävän kanssa.
Toivoisin myös, että jos kuolisin ja mieheni löytäisi uuden kumppanin, joka olisi nainen, joka haluaisi adoptoida lapsemme, niin tapahtuisi.
En ymmärrä miksi ei olemassa olevaa vanhempi-lapsi-suhdetta voisi virallistaa?
pääasia että olis hyvä vanhempi, sukupuolella ei olisi mitään väliä.
tahansa ja tuossa edellä mainitussa oli hyvin perusteltu myös se, miksi tämän puolison tulisi saada adoptoida.
eli jos kävisi näin
eli kuvitellaan, että sinulle kävisi jotain, et voisi enään huolehtia lapsistasi, olisitte eronneet, miehesi löytäisi uuden rakkaan, joka olisi myös mies,
lapsen isä olisi JOKA TAPAUKSESSA lapsen ykköshuoltaja ja siis oikeutettu saamaan lapsen luokeen. Lapsen kasvattaisi joka tapauksessa kaksi homoa. Ei siinä minun hyväksyntääni millään laillla kysellä nytkään. Onneksi minusta olisi vain hyvä että lapsen isä kasvattaisi lapsensa, jos minä en siihen enää pystyisi.
Ainoa ero, jonka homoadoptio asiaan tekisi on, että myös lapsen kumppani saisi olla täysi huoltaja lapselle ja lapsi perisi hänet eikä minua. TÄmän takia elävien, sairaittenkaan vanhempien lapsia ei yleensä adoptoida Suomessa, elleivät he siis nimenomaan halua antaa lapsia adoptioon. Eli vaikka minut julistettaisiin holhoukseen, lasta ei annettaisi adoptioon ennen kuin olen kuollut. (tämä ei riipu eikä laina jälkeenkään riippuisi adoptoijien houmoudesta tai heteroudesta, vaan ihan oikeuskäytännöstä just omaisuuskysymysten ja teoreettisen parantumisen mahdollisuuden takia) Orpolasten adoptioita tapahtuu useammin, mutta nekin ovat aika harvinaisia, vaikka en sinänsä näkisi niissä ongelmaa, koska lapsihan olisi minut jo perinyt, joten ei ainakaan kärsisi vahinkoa.
joissa toivomme että veljeni huolehtisi lapsista jos meille jotain tapahtuu. Veljeni ja hänen miehensä ovat ihania sydämellisiä ihmisiä, enkä voisi parempia huoltajia toivoa.
MINÄ EN!!
lapseni adoptioon homoparille kuin ap:n kaltaiselle friikille, koska minusta olisi noloa jos lapseni joutuisi perheeseen, jossa asuu vanhoillisia ihmisiä! En halauaisi että lapseni saisi adoptioäidiksen naisen joka ei tajua, että eletään vuotta 2009.
Jos meille sattuisi jotain, haluaisin heidän kasvattavan lapsemme. Mahtavia tyyppejä.
Tärkeintä olisi, että lapseni olisi onnellinen, sekä myös mieheni ja minä ja miksei myös hänen puolisonsa.