Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas mulle yksi juttu 5-vuotiasta pojista

Vierailija
01.05.2009 |

Lapsen tarhakaverit oli ekaa kertaa meillä ja kun vein heidät kotiin, toinen otti kotipihassaan jonkun putkisysteemin ja rupesi hajottamaan sitä ja toinen kaatoi omassa pihassaan sisaruksensa pyörän heti astuttuaan autosta ulos. Se oli aika hauskaa että molemmat toimi samoin. Että mitä nää muksut halusi tällä sanoa? Onko se jotain 5-vuotiaan vaikutuksen tekemistä vai mitä? Halusiko ne testata että saako tää emäntä meidät kuriin? Meillä ollessaan kyllä uhosivat koko ajan hajottavansa kaikenlaista, mutta käyttäytyivät ihan nätisti ja tottelivat komentoja.

Lisäksi kun seuraavan kerran näin tuon pyöränkaatajan hakiessani lasta hoidosta, poika sanoi mulle sen näköisenä että asia on tärkeä, että ""Päivi", mä en ole mestari lentopallossa". Että mitä =)? Olen aina ollut huono käsittämään ihmisten motiiveja, että voisko joku selittää mulle mitä noitten lapsosten päässä liikkuu ja mitähän reaktiota ne toivoo/odottaa/yrittää saada?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat siis uhota, tuhota ja tapella. Tietysti sitä voi ja pitääkin suitsia, mutta minusta joku liikkumavarakin saa olla, koska se nyt on vaan niin luontaista ja luonnollista. Kunhan oppisivat etsimään ne " viholliset" mielikuvitusmaailmastaan, eikä todellisista ihmisistä, kuten toisista lapsista.

t. neljän pojan äiti

Vierailija
2/2 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tuollaista uhoa mutta naapurin samanikäinen uhkailee usein esim. ajavansa kaivinkoneella muiden lasten päälle jne. Ärsyttää tuollainen käytös kun muut, varsinkin tytöt sitten pelkäävät olla lähellä häntä. En tiedä mistä johtuu, ehkä se on vain luonteesta kiinni tai kasvatuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä