Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö hyvää ja symppistä naisyleislääkäriä H:gissä? Olen kyllästynyt

Vierailija
15.05.2009 |

terkkarin tohtoriin ja sen touhuihin tai lähinnä saamattomuuteen.

Varmaankin sisätautilääkäri voisi myös tulla kyseeseen. Mulla on hurjat kolesteroliarvot ja olen lääkityksellä.

Terkkarilääkäri vaan ei "muista" laittaa labralähetettä. Olen ollut kolme kertaa labrajonossa turhaan kun tohtori ei ole muistanut laittaa lähetettä.

Se jonotusaika meillä labrassa on vähintään 2h.

En enää kestä sitä hysteeristä ja hermoheikkoa naista. Menisin mielummin hyvälle yksityiselle jos sellainen löytyy.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä välittävä lääkäri hakusessa. Joululahjan sain näistä vinkeistä!

Vierailija
22/28 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vilpittömästi Herttoniemen Diacorissa työskentelevää Tuula Arstilaa. Päädyin hänen vastaanotolleen kerran, kun käytin matkavakuutuksen tarjomaa mahdollisuutta käyttää yksityislääkärin palveluita, koska sairastuin matkalla enterorokkoon.

Lääkäri Tuula Arstila hoiti minua todella hyvin ja kokonaisvaltaisesti. Hän on vilpittömän lämmin ja erittäin asinatunteva lääkäri.

Olen niin kyllästynyt Helsingin terveyskeskuksen pilipalipalveluun, että olen satsannut itseni ja käytän aina Tuula Arstilan asiantuntevaa palvelua, jos tarvitsen lääkäriä. 50 euroa on hyvä satsaus lääkäristä! TK:ssa 13 euroa, muutta hermot menee, eikä mitään saa hoidetuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kehua Tampereella Terveystalossa työskentelevää Katrin Kotsaria!!

Aivan loistava ja empaattinen lääkäri!

Olen käynyt hänellä jo viimeiset 10 vuotta!!!:)

Vierailija
24/28 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirta Kuusniemi on hyvä! Iloinen ja lämmin ja luottaämväusta herättävän osaava. En tiennyt että hänellä on kiinnostusta johonkin ehm... vaihtoehtopuolen juttuihinkin. Eli ei näy normaalityössä se.

Olen aivan samaa mieltä. Laaja-alainen ja monipuolinen kiinnostus ihmistä koskeviin asioihin on aina hyvästä!

Vierailija
25/28 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi Kirtaa. Ystävällinen, kuuntelee potilasta, ottaa potilaan tosissaan, rakentava ja inhimillisen lämmin ihminen. Laaja-alainen- ja katseinen. Ei hörhöile.

Vierailija
26/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan minua tänään vakuuttanut. Taitaa vihata salaisesti naisia tms. kun käyttäytyi niin ylimielisesti. Eikä häntä voi kutsua naislääkäriksi enkä varsinkaan Symppikseksi.Vika kerta kun kävin hänellä. :) ikinä.

Vierailija
27/28 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirta Kuusniemi on hyvä! Iloinen ja lämmin ja luottaämväusta herättävän osaava. En tiennyt että hänellä on kiinnostusta johonkin ehm... vaihtoehtopuolen juttuihinkin. Eli ei näy normaalityössä se.

Vierailija
28/28 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono lääkäri Kauppinen-Mäkelin. Listasin kaikki 10 kilpirauhasen oiretta eikä yhdistä kilpirauhaseen ilmeisiä ongelmia - koska viitearvot, joilla ulkomailla saisi lääkkeet ovat suomessa aivan liian suuret. Mutta käsittämätöntä tyhmyyttä suoraltakädeltä tyrmätä yhteys kilpirauhaseen.