Uskotko Ufoihin / oletko nähnyt?
Päädyin juhannuksena katsomaan Ufo-dokkarit Bob Lazarista sekä The Phenomenon 2020, ja melko mielenkiintoista. En usko hetkeäkään, että oltaisiin universumissa täysin yksin, mutta se, että olisiko maapallolla käynyt jo vierailemassa muukalaisia, tuntuu epäuskottavalta, vaikka todisteet ovat välillä vaikuttavia. Ja miksi ne olisivat niin kiinnostuneita juuri USA:sta, tuntuu vähän omahyväiseltä usalaisilta. Ehkä ydinaseiden takia? En tiedä.
Kommentit (13)
Kyllä uskon, mutta uskon myös CIAN dissinformaatiokampanjaan niitä koskien. Suurinosa mitä nykyisin nähdään taivaalla on vaan ihmisten omaa teknologiaa mitä ei oo tuotu viellä näytille. Mä uskon että me ollaan ainakin 100 vuotta edelle teknologiassa mitä annetaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskon, mutta uskon myös CIAN dissinformaatiokampanjaan niitä koskien. Suurinosa mitä nykyisin nähdään taivaalla on vaan ihmisten omaa teknologiaa mitä ei oo tuotu viellä näytille. Mä uskon että me ollaan ainakin 100 vuotta edelle teknologiassa mitä annetaan ymmärtää.
Mäkin uskoisin tähän enemmän, kuin avaruusolijoiden virailuihin noiden dokkarien prusteella. Miksi haluttaisiin paljastaa maailmalle omaa edistyksellistä sotateknologiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin uskoisin tähän enemmän, kuin avaruusolijoiden virailuihin noiden dokkarien prusteella. Miksi haluttaisiin paljastaa maailmalle omaa edistyksellistä sotateknologiaa?
Se kenellä on se teknologia, sillä on valta. Siksi siitä ei puhuta vaikka esim Usalla olisi hallussa maan ulkopuolelta tulevaa teknologiaa. Esim Roswellista.
Tuo USA keskeisyys tulee vain uutisoinnista ja ketkä asiaa rummuttavat eteenpäin. Väkilukuun suhteutettuna ufohavaintoja on aikalailla tasaisesti ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa, kyllä sen joku olisi vuotanut julki. Toisekseen vastuussa olevat ihmiset kyllä näkevät muutakin käyttötarkoituksia kuin sotateollisuuden jos olisi jotain kehittynyttä teknologiaa vaikka lähteä maapallolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kenellä on se teknologia, sillä on valta. Siksi siitä ei puhuta vaikka esim Usalla olisi hallussa maan ulkopuolelta tulevaa teknologiaa. Esim Roswellista.
En usko edes, että on maapallon ulkopuolelta. Joko USA:n omaa tai jotain Kiinalaisilta kaapattua jne. Toisaalta samanlaisten lentävien lautasten näkeminen jossain kalliomaalauksissa sekä renesanssin ajan maalauksissa pistää kyllä miettimään, että mitähän siellä taivaalla on, kun kaikki nähnyt kautta aikain saman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa, kyllä sen joku olisi vuotanut julki. Toisekseen vastuussa olevat ihmiset kyllä näkevät muutakin käyttötarkoituksia kuin sotateollisuuden jos olisi jotain kehittynyttä teknologiaa vaikka lähteä maapallolta
vastuussa olevat henkilöt? Näkevät jotain hyvää asioissa? miksi meidän maapallo on sitten mitä se on?
Vierailija kirjoitti:
Ufo tarkoittaa tuntematonta lentävää esinettä. Olen nähnyt pari kertaa lapsena.
Nii juu. Vähän kuin sorsastuksessa lentelee tunnistamattomia. Ammutaan alas ja aletaan tutkia lintukirjaa että mikä mahtoi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vastuussa olevat henkilöt? Näkevät jotain hyvää asioissa? miksi meidän maapallo on sitten mitä se on?
Oletko vielä kyselyiässä? Mietipä nyt vähän tarkemmin ennen kysymysmerkkien asettamista peräjälkeen
Uskon että maapallon ulkopuolella on elämää. En usko että se elämä vierailee maapallolla. En ole nähnyt.
Jos on nähnyt, niin saa toki avata, että mitä näit ja missä
Ufo tarkoittaa tuntematonta lentävää esinettä. Olen nähnyt pari kertaa lapsena.