Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö hyvää ja symppistä naisyleislääkäriä H:gissä? Olen kyllästynyt

Vierailija
15.05.2009 |

terkkarin tohtoriin ja sen touhuihin tai lähinnä saamattomuuteen.

Varmaankin sisätautilääkäri voisi myös tulla kyseeseen. Mulla on hurjat kolesteroliarvot ja olen lääkityksellä.

Terkkarilääkäri vaan ei "muista" laittaa labralähetettä. Olen ollut kolme kertaa labrajonossa turhaan kun tohtori ei ole muistanut laittaa lähetettä.

Se jonotusaika meillä labrassa on vähintään 2h.

En enää kestä sitä hysteeristä ja hermoheikkoa naista. Menisin mielummin hyvälle yksityiselle jos sellainen löytyy.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaisin ehdottaa tosi hyvää ja symppistä yleislääkäriä, mut se ottaa vastaan Leppävaarassa. Onko ongelma?

Vierailija
2/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mulla on muitakin sairauksia.

Sytostaatit saatu sun muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diacor Sakari Korkee. Edullinen, asiallinen, erinomainen lääkäri. Saisi kyllä laskuttaa enemmänkin, muttei sitä tee vaikka tietää, että käytämme vakuutusta.

Vierailija
4/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa,että potilas on labrassa ja lähete puuttuu,näin meillä toimitaan eikä juoksuteta asiakasta turhaan.

Vierailija
5/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko hänellä vastaanottoa muuallakin.

Vierailija
6/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän allerginen miehille :(

Johtuu elämänkokemuksesta.

En myöskään kestä nuivia lääkäreitä, joista näkee, että haluavat heittää ovesta ulos mahdollisimman pian ja joita ei voisi vähempää kiinnostaa.

Haluaisin sellaisen ihanan kokonaisvaltaisen lääkärin.

Vierailija
7/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/index.php?module=Doctor&func=show_…

kuinka vanhaa tietoa Melballa Sakarin vastaanotoista on?

Vierailija
8/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni lisäys vielä, jos joku meinaa mennä vastaanotolle

Vierailija
9/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkönsä puolesta voisi ollakin, mutta puhuu vahvaa Turun murretta, joten täsmääkö sittenkään. Mutta tosi kiva ja säntillinen lääkäri on.

Vierailija
10/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin löytää sellaisen ihanan lääkärin, joka ottaisi kokonaisvaltaisesti hoitoonsa.

Olen myös syöpäseurannassa mutta siellä ei taas oteta kantaa muihin sairauksiin.

ap

Vierailija
12/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääkärinä Ritva Kauppinen-Mäkelin. On kyllä jo reilu vuosi aikaa kun viimeksi kävin, mutta tosi ammattitaitoinen ja asiansa osaava, lisäksi mukava "tyyppi". Taisi olla kyllä erikoistunut sisätauteihin, mutta en tiedä ottaako "yleis"tapauksiakin.

Vierailija
13/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistunut epämääräisiin kilpirauhasvaivoihin yms.

Vierailija
14/28 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, hyvä ja todella symppis yleislääkäri.

Vierailija
15/28 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/28 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin kyseiselle lääkärille käden hermopinteen vuoksi ja hän määräsi lihasrelaksantteja ja rannelastan kahdeksi viikoksi.. Hermopinne ja käden toiminta heikentyi kovasti jo viiden päivän kuluessa, kunnes käsi alkoi krampata ja lihakset spasmailla. Jorvissa päivystävä lääkäri, myöhemmin fysiatri, omalääkäri kunnallisella ja vielä kunnallinen fysioterapeutti ihmetteli mitä yksityislääkäri on kuvitellut määrätessään käden liikumattomaksi muutamaksi viikoksi, sillä hermopinteen kanssa pitäisi liikkua niin paljon kuin käsi antaa liikkua.. Hermoa pitää käyttää, jotta se palautuu. Muuten se surkastuu. Sakari kyllä tiesi, että kyse on hermopinteestä, mutta hoito ohjeet olivat aivan päinvastaiset kuin oikeasti pitäisi olla. Fysioterapeutin mukaan käsi olisi voinut mennä todella huonoksi, jos olisin odottanut ne kaksi viikkoa ja pitänyt rannelastaa.. Hiukan katkera, kun sinne meni 40e käyntimaksu ja 55e rannelasta omasta opiskelija budjetista ja vieläkin koitetaan kättä palauttaa normaaliksi.. 2kk jälkeen.

Vierailija
17/28 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Sakari Korkee

Vierailija
18/28 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Sakakari Korkeella ja hän oli todella miellyttävä ja välittävä. Voin suositella oman kokemukseni perusteella. Olen elämäni aikana käynyt todella monella lääkärillä enkä voi monesta sanoa samaa, valitettavasti.

Vierailija
19/28 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla vielä hyviä kokemuksia Kirta Kuusniemestä?

Vierailija
20/28 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti Ympyrätalon Kirta Kuusniemeä. Siinä on lääkäri, joka saa potilaan kokemaan, että hänet otetaan vakavasti.