Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsinnässä HUIPPUmeikkivoide!

Vierailija
15.05.2009 |

Eli, ihoni on pintakuiva sekaiho, joka kiiltää helposti. Olen kokeillut vaikka mitä meikkvoiteita, ja ei vain hyvää löydy... Eli, sen pitäisi olla: erittäin kestävä, ei ala kiiltämään, mielellään hohtoa antava, peittävä ja ihohuokosia pienentävä. Onko olemassakaan?? Hinta saa olla mitä vaan! Näitä olen jo kokeillut, eli niitä ei kannata suositella: Kanebon meikkipuuteri, Joe Blasco, Lancome Teint idole ultra, Sisley, Chanel teint innosence (?), MAC, Dior pure light, Biotherm (pitkäkestoinen meikkivoide), L´oreal mineraalimeikkivoide, Revlon colorstay, Maybelinen vaahtomeikkivoide. Eli, kuten näette, aikamoisen ongelman edessä olen... Nyt suosituksia, please!! Ja mielellään sellainen, jonka saa ihan jostain stockmannilta tms.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri kuvailemasi kaltainen pintakuiva sekaiho ja tämä Clarinsin tuote on aivan ihana ja toimiva. Maksaa vähän enemmän, mutta on riittoisa.

Antaa siis mattapinnan iholle ja heijastaa valoa, SPF 15, öljytön. Löytyy esim. Stockalta.

Suosittelen! (Minulle suositteli kosmetologi )

Vierailija
2/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

stockalle ja pyytää heitä meikkaamaan, eikä ostaa summamutikassa.

Guerlainin meikkivoiteet puuttuvat tuosta. Minulla ei ole kiiltävä iho, eli ehkä olen huono ihminen suosittelemaan, mutta Guerlain jättää ihon samettiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten on toiminut Chanelin teint fluide universale. Mikään meikkivoide ei tosin mulla pysy jos kosteusvoide on väärä, ja vasta vuosien yrityksen jälkeen olen löytänyt oikean kosteusvoiteen (Kanebon Sensai Silk sarjasta, kosteuttava muttei rasvainen).

Vierailija
4/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guerlainin parure aquaakin, sen unohdin... Se ei sopinut mulle, alkoi kiiltämään kamalasti. ap

Vierailija
5/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin aivan unelman, Maybellinen uusin! En uskonut, että olisi hyvä koska on "halpis", mutta aivan upea meikkivoide!

Eli siis Maybellinen dream satin liquid, peittää todella hyvin ihohuokoset. Ystävänikin hankkivat tätä koska se näytti ihollani niin kauniilta ja ihoni ei ole oikeasti edes mikään kaunis, suosittelen!

Vierailija
6/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmistan vielä että onko sulla mielestäsi toimiva kosteusvoide ja mahd. kasvovesi? koska mulla myös pintakuiva sekaiho ja jos nuo tuotteet ei toimi ei meikkikän pysy.

Vierailija
7/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löytyy stokkalta

Vierailija
8/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestääkö hyvin päivän mittaan, vai alkaako kiltämään? Eipä tuo kallis ole, vaikka menisi hukkaankin. Kiitti vinkistä, varmaan kokeilen tuota :). ap

Vierailija
9/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä meikkivoiteita, koska kaikki tuntuvat niin tunkkaisilta. mutta se sisleyn sävyttävä voide on ihanaa. oletko kokeillut?

Vierailija
10/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkivoiteita en ole kokeillut. Onko niissä tällaiselle ongelmaiholle sopivia? ap

Vierailija
11/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä aina nämä myyjätkin ensiksi epäilee, mutta joutuvat sitten myöntämään että niissä ei ole vikaa, mun iho on vaan *tosi* hankala :/. ap

Vierailija
12/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä esim. LilyLololta saa tilattua pieniä kokeilupurkkeja että löytää oikean sävyn. En aio ikinä enää vaihtaa noihin voiteisiin, ja sitten L'Orealin yms mineraalimeikkivoiteet ei ole oikeita, vaan niissä on vaikka mitä täyteaineita.

Vierailija
13/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on lähinnä onnenkauppaa milloin sopiva tuote osuu kohdalle... Onnea etsintään!

sitä aina nämä myyjätkin ensiksi epäilee, mutta joutuvat sitten myöntämään että niissä ei ole vikaa, mun iho on vaan *tosi* hankala :/. ap

Vierailija
14/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on samanlainen iho kuin sinulla, olen todella tyytyväinen tuohon! Toivottavasti tuota ei vedetä pois markkinoilta pitkään aikaan, tuntuu, että kun on löytänyt hyvän meikkivoiteen niin sitä ei kauaa kaupoissa ole, mikähän siinäkin on?

Mutta kokeile ihmeessä tuota maybellinea, maksoi n. 10€ joten sen vuoksi minäkin viitsin ostaa ja kokeilla ja se kannatti.

5 (muistaakseni?)

Vierailija
15/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöreähkö lasipurkki kuitenkin,mulla on hankala löytää meikkivoidetta,alkaa kutisemaan herkästi,kasaaantuu kökkäreiksi,kiiltää ja vaan niinkuin "katoaa" kasvoilta. Pintakuiva punakka iho mulla :)

Vierailija
16/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi muistaakseni Dual Balancing Make-up. Palaan siihen aina uudestaan, vaikka se on hiukan liian ohut makuuni. Ihoni kuulostaa aika samanlaiselta kuin sinun.

Vierailija
17/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo mineraalimeikit ole yleensä sopivia sellaiselle, jolla ihossa ei ole juuri peitettävää? Mulla on tosi epätasaisen värinen iho (kaiken päälle :/), eli meikin pitää olla peittävä. Sen vuoksi en ole esim. tuota Sisleyn sävyttävää voidettakaan kokeillut, koska ei ole varmaankaan tarpeeksi peittävä. Sisleyn meikkivoide on kyllä ollut yksi parhaita, mutta ei sekään mulle ihan täydellinen ole. ap

Vierailija
18/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just eilen katselin tuota koska mun edellinen suosikki oli maybellinen se lopetettu meikkivoide mutta tuossa uudessa se porchlainekin näytti todella tummalta mun iholla?? On kyllä aika vaalea iho mulla...

Ja ap mulla siis samanlainen iho kuin sulla ja aiemmin on kelvannut vain Maybellinen NonStop mutta ne meni ja lopetti sen,tuo satin liquid tmv on kai tullut korvaamaan sen...??

Mulla jonkun verran toimii MaxFactorin PanStick!! Mutta se on ehkä millinverran naamiomainen/paksu se lopputulos...

Vierailija
19/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löysin heti sattumalta oikean, kaupassa en ollut ihan varma, että on sopiva sävy, mutta se olikin ihan nappi. Valitsin ivory 010.

5

Vierailija
20/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo mineraalimeikit ole yleensä sopivia sellaiselle, jolla ihossa ei ole juuri peitettävää? Mulla on tosi epätasaisen värinen iho (kaiken päälle :/), eli meikin pitää olla peittävä. Sen vuoksi en ole esim. tuota Sisleyn sävyttävää voidettakaan kokeillut, koska ei ole varmaankaan tarpeeksi peittävä. Sisleyn meikkivoide on kyllä ollut yksi parhaita, mutta ei sekään mulle ihan täydellinen ole. ap

ja silmien alla sinisyyden hävyttäjää, ovat tosi tehokkaita. Sitten pyörittelen meikin päälle ja on tasaisen näköinen. Saa myös rypyjä "piiloon". Tuota Iredalea en ole kokeillut, Youngbloodia ja Lily Loloa vain; suosin jälkimmäistä ja hintakin on kohdallaan! Tilaa niitä kokeilusatseja, niitä saa myös noista silmänalus. ja anti-punatuotteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän