Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millä kotiin synnäriltä ku ei autoa eikä sukulaisia

Vierailija
15.05.2009 |

Eipä se taksi ehi kovin kauaa raksuttaa kun laitat ne vyöt kiinni. Voittehan vaikka jo nyt kattoa miten ne vyöt laitetaan .

Ei pitäs olla mitenkään iso juttu .

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vauvan turvallisuuden pitäisi mennä rahan edelle? Tuskin te onnistutte niin kauan sen turvaistuimen kanssa värkkäämään, että siitä konkurssi aiheutuisi...

Vierailija
2/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittävätkö taksikuskit kaukalon kiinni,vai pitääkö meidän siinä taksin raksuttaessa ruveta itse opettelmaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ajettu ihan HKL:n bussilla kotiin. Ja bussilla mentiin synnärillekin, kun sattuu tuo 14 menemään niin sopivasti vierestä Meilahden klinikoille :-)

Vierailija
4/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakaukalolla niin silloin kaukalo on jo valmiiksi kiinnitettynä.

Jos otatte oman kaukalon niin sen joudutte itse kiinnittämään.

Tehän saatte ko. taksimatkasta 9,25 euron ylittävän osan kelasta takaisin kun vaan muistatte osastolta pyytää kela lapun matkannne varten.

Vierailija
5/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhunut mitään ettemmekö laittaisi kaukaloa ohjeiden mukaisesti??? tyhmää alkaa väitää ettemmekö turvallisuudesta välittäisi,se on kaiken edellä,maksi mitä makso,kunha kysyin tietämättömänä

Vierailija
6/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakaukalolla niin silloin kaukalo on jo valmiiksi kiinnitettynä.

Jos otatte oman kaukalon niin sen joudutte itse kiinnittämään.

Tehän saatte ko. taksimatkasta 9,25 euron ylittävän osan kelasta takaisin kun vaan muistatte osastolta pyytää kela lapun matkannne varten.

Vierailija
7/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ikinä lähtis vastasyntyneen kanssa HKL:n bussiin. Enkä mihinkään muuhunkaan bussiin. Mietipä kuinka paljon siellä on kaikenlaisia bakteereja ja bakteerienkantajia. Vauva on kuitenkin koko alkuelämänsä siihen asti elänyt melkein steriilissä ympäristössä, joten vastustuskyky on vielä todella heikko. Synnärille voit kyllä mennä ihan millä haluat, vaikka polkupyörällä.

Vierailija
8/8 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka menee yli omavastuun. Siihen ei edes tarvi pyytää toditusta sairaalasta, kun näkevät lapsen syntyneeksi. Ainakin minä sain korvaukset ilman lappua!