Soittaako miehesi, jos töissä menee myöhään?
Niin ja soittaa muutenkin aina autosta kun lähtee ajelemaan kotiin päin.
Kommentit (13)
Silloin kun olin töissä niin aina soitettiin jos meni yli.
Nykyään kun olen kotona soittaa ainakin kerran päivällä ja lisäksi erikseen jos menee ylitöiksi.
Sillä tästä asiasta on meillä puhuttu. Sano miehellesi että olet huolissasi jos hän ei soita, et voi tietää esim. onko jotain sattunut. Kyllä kerran sanominen pitäisi tuossa tilanteessa riittää.
tiedän kuitenkin että tulee 12 ja 18 välillä. Ei kyllä olla sovittukaan, että pitäisi ilmoittaa
On lopulta oppinut että soittaa klo 18 jos uskoo että vielä menee pitkään. Näin saamme rauhassa aloitella iltapuuhia emmekä vain odottele häntä.
Ja on parantanut tapaansa avautumisen jälkeen.
Tosin; viimeksi soitti jäävänsä ylitöihin. Ja kun meni yli mitä sanoi niin soitin, oli aika lähellä kotia: meni kuitenkin 10 minuuttia, kun menis normaalisti 2 minsaa kyseisestä paikasta niin soitin: oli ukko menny tankkaan auton! :D
MIKSI SE EI VOINUT SANOA SITÄ KUN EHDIN JO KERRAN HÄTÄILEMÄÄN?
Huokasu!
miten te sovitte kumpi hakee lapset päivähoidosta?.
Koska mies tulee töistä vaihtelevasti klo 17-22 (menee aamulla kahdeksaksi) niin tietenkin minä haen lapset hoidosta kun pääsen töistä n. klo16. Töissä sanon viimeistään klo 16.45 että on pakko lähteä hakemaan lapset.
Jos mies joskus lupautuisi hakemaan lapset (taksilla) niin silloin hän ei tietenkään voisi jäädä ylitöihin.
Usein soittaa vaikka olisi tulossa normaaliin aikaan ja kysyy tarvitseeko kaupasta jotain.
Treffaamme myös päivittäin työaikan ja tekstailemme tuhmia.
joustava työaika niin tekee hommia fiiliksen mukaan, kotiin tulee useimmiten 18-20 välillä, joskus on yhdeksään asti ja joskus tulee jo iltapäivällä
Normaalivaihtelu on meillä klo 19-21 ja jos ei kymmeneen meneessä miestä kuulu, alan huolestua.
Ensinnäkin periaate sovittu jo 20v sitten kun naimisiin mentiin, vaadin soittamaan klo 17, jos ei ole siihen mennessä kotona. Nyt sitten kuskaa useimmiten poikaa hoitoon ja takaisin, joten pitäähän minun tietää jos ei pääsekkään hakemaan. Ja ruuankin kanssa pitää tietää milloin tulee kotiin.
Ärsyttää, kun meillä mies vaan tulee sitten kun tulee. Ei erikseen ilmoita, vaan hänelle pitää aina soittaa ja kysyä. Ollaan molemmat työssäkäyviä, mutta itse aina ilmoitan, jos ylitöitä tiedossa.