Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tamperelaiset synnyttää Vammalassa?

14.05.2009 |

Haluaisin niin mennä synnyttämään Vammalan sairaalaan josta olen kuullut niin paljon hyvää, mutta voinko tamperelaisena mennä, saanko maksusiirron sinne, kun kerran TAYS on olemassa.

TAYSista olenkin sitten kuullut kaikenlaista...

Onko kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta olen kuulut sellaista että Tamperelaiset menee automaattisesti TAYSiin ,mut samaa aluettahan ne ovat et joku on mennyt Vammalaan sillä periaatteella ``kun oli tässä matkalla eikä kerkee TAYSiin``siis synnytys on alkanut jo.en tiedä jos vaatimalla vaatisi ,et pääsiskö?Minusta pitäisi itse saada päättää.synnytin ekan Vammalassa oma valintaisesti vaikka TAYSiin on yli puolet lyhempi matkakin.olen Ylöjärveltä ja me saadaan valita.nytkin olen ensisijaisesti menossa Vammalaan,mut jos tulee riskejä matkalla niin TAYSiin määrätään heti.

Vierailija
2/2 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka.

Synnytin kuopuksen Vammalassa, vaikka asutaan Tre:lla. Vammalaan siis SAA mennä (jos rv 36+ ja normaali raskaus). Maksusitoumusta ei saa etukäteen, mutta jos siellä on synnyttänyt niin se tulee sitten perässä. Eli rahajuttuja ei tartte murehtia ne hoituu automaattisesti itsekseen.

Sinne niiden valmennukseen /tutustumiskäynnillekin ne ottavat mielellään! Me käytiin jo esikoista odottaessa vammalassa tutustumassa ja kuopusta odottaessa uudelleen... :)

Vammalassa ne toivoo, että sinne soittaa kun on tulossa synnyttämään.

Tays ei ole ihan niin paha paikka mitä puhutaan ja on sielläkin mahdollista saada hyvä synnytyskokemus. Itse neuvoisin taysiin menevää tekemään hyvän ja aika peruusteellisen synnytystoivelistan ja perehdyttämään myös isän/tukihenkilön siihen listaan ja sen sisältämiin toiveisiin. :)

Mutta.... niin kauan kuin Vammala on olemassa niin itse ainakin valitsisin ehdottomasti sen! :)

t. burde, joka on synnyttänyt niin taysissa kuin vammalassakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla