Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaattiohjeita tai paremminkin neuvoja!

Vierailija
14.05.2009 |

Eli lauantaina juhlat tiedossa ja salaatti pitäisi tehdä. Salaatti tulee ystävän juhliin lisukkeeksi voileipäkakuille yms. Toiveena oli, että salaattiin tulee ainakin fetajuustoa ja perusaineet eli tomaatti, kurkku, salaatti. Tarvitseeko muuta? Ja säilyykö salaatti hyvänä yön yli? Kiitokset neuvoista :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin tylsiä salaatteja, että en lähde muuten neuvomaan ;)

Vierailija
2/4 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkinä: kannattaa laittaa salaatin joukkoon Apetinan feta-olivii-snacks- purkki (tai useampi, poistaa vaan ne valkosipulit sieltä). Siinä tulee kastike valmiiksi salaatin joukkoon, ei tarvitse enää itse tehdä. Mä itse laitan sitä kastiketta vaan ihan vähän aina sinne salaatin joukkoon, sitä ei edes silloin maussa juurikaan huomaa, mutta tekee salaattiin kuitenkin tosi hyvän säväyksen ja tekee salaatista "irtonaista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön yli säilymisen varmistat seuraavasti:

- älä lisää salaattiin kastiketta lainkaan (kastike kannattaa tarjoilla erikseen)

- paloittele salaattiaineet kulhoon kerroksittain, älä sekoita jotta salaatti ei vety. Sekoitetaan vasta juuri ennen tarjoilua.

- Älä lisää fetaa salaattiin ennen kuin tarjoiluvaiheessa.

- Peitä huolellisesti kannella tai tuorekelmulla ja pidä viileässä yön yli.

Jos nyt haluat jotain muutakin salaattiin laittaa, esim. punasipuli ohuina renkaina on hyvää fetajuuston kera. Samoin voi laittaa eri salaattilajeja ettei ole pelkkää jäävuorisalaattia.

Vierailija
4/4 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

punasipulia. laita kokonaisia kirsikkatomaatteja. itse tykkään niistä koska pilkottu tomatti saa salaatin vetiseksi