Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se sitten alkaa!! Sattuu niin loistokaan paljon

Vierailija
13.05.2009 |

Kävin sitten tänää kättärillä ottamassa keskeytyslääkkeen ja nyt kivut aivan tajuttomat.

Kuinka paljon särkylääkkeitä uskaltaa ottaa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että ihme tekstiä tänne kirjoitetaankin. Aivan sama naiselle kunhan sikiö selviää? Huh huijaa.

Voimia ap:lle! Itse en kipuja kokenut kun jouduin keskenmenon takia tyhjennykseen. Mutta sekin on ihmisestä kiinni.

Vierailija
42/52 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuli tänne asiasta kertomaan?

Jos tulee tällaiselle pasltalle selittelemään aborttikipujaan, niin voi olla varma, että kansa siihen vastaa, ja se on täysin ok. Tämä on keskustelupalsta.

Ja toden totta yleensä aborttien syyt on mitä heppoisimpia, joten totta kai niitä saa moralisoida. Aikuinen ihminen joka on tehnyt päätöksen oman raskautensa keskeyttämisestä osaa varmasti myös kantaa päätöksensä seuraukset, ymmärtää sen, ettei jokainen siitä teosta tule selkään taputtelemaan.

Itse sanoisin ap:lle että voimia kovasti. Itse pelkään kovasti raskautta tällä hetkellä, ehkäisyä käytetään, mutta ei "pomminvarmaa", koska kierukka ei sopinut ollenkaan, eikä mikään muu hormonaalinen. Lapsia toiveissa vielä vuosien päästä, mutta nyt menisi aivan koko elämä sekaisin, jos vauva tulisi. Joten enpä tiedä mitä tekisin. Jos tekisin abortin, niin ajattelisin kyllä itsekin olevani murhaaja, vaikka tämä elämäntilanne on jo 2 vuotta ollut niin raskas, ja oma terveyskin aika kuralla+ kolme suht pientä lasta kotona, että syyt varmasti ihan "riittävät".

miksi ap tai kukaan muukaan olisi velvollinen antamaan juuri teille minkäänlaisia selityksiä tai perusteluja ratkaisuilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorokaudessa voi ottaa 8x panadol 500mg ja 1 panacod, tiedoksi vaan.

Vierailija
44/52 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun tappaa oman lapsensa

Vierailija
45/52 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamis syyt yms. ei ole koskaan riittävät. kertakaikkiaan kellään ei ole oikeutta viedä toisen henkeä, ei sen enempää kuin sisaruksenkaan henkeä. vauva/sikiö ei ole arvottomampi kuin 4 vuotias esim. eli jos on valmis vauvan/sikiön tappamaan, on varmaan valmis tappamaan myös 4 vuotiaan. vai missä ihmisyyden raja menee? mä en näe MITÄÄN eroa. ehkä kohdussa olevalla on vielä suurempi syy jäädä henkiin. ei ole ehtinyt elää edes sitä 4 vuotta. jos siis mietitään että äiti ei jaksaisi uutta vauvaa. eikös sitten voisi luopua vanhemmista lapsistaan, antaa adotioon tms.? tappaminen ei ainakaan ole ratkaisu.

Vierailija
46/52 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulle nro 16: kyllä se voi sattua noillakin viikoilla. Itse sain keskenmenon, oli kuollut arvion mukaan juurikin viikolla 8 ja kyllä teki kipeää. Jos esikoisen synnytyksessä avautumisvaihe olisi ollut noin kivulias, olisisin todellakin vaatinut epiduraalin (jota siis synnytyksessä en tarvinnu). Panacodeja vedin kuin karkkia enkä todellakaan olisi lapsen kanssa kahden pärjännyt. Lisäksi tämä kipu kesti kolme päivää ennen kuin kohtu oli tyhjentynyt. Ole onnellinen jos olet kokenut kivuttoman keskenmenon. Sori avautuminen mut meni hermo kun joku taas yrittää väittää et kipu on kaikilla samanlainen...

Vierailija
47/52 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuli tänne asiasta kertomaan?

Jos tulee tällaiselle pasltalle selittelemään aborttikipujaan, niin voi olla varma, että kansa siihen vastaa, ja se on täysin ok. Tämä on keskustelupalsta.

Ja toden totta yleensä aborttien syyt on mitä heppoisimpia, joten totta kai niitä saa moralisoida. Aikuinen ihminen joka on tehnyt päätöksen oman raskautensa keskeyttämisestä osaa varmasti myös kantaa päätöksensä seuraukset, ymmärtää sen, ettei jokainen siitä teosta tule selkään taputtelemaan.

Itse sanoisin ap:lle että voimia kovasti. Itse pelkään kovasti raskautta tällä hetkellä, ehkäisyä käytetään, mutta ei "pomminvarmaa", koska kierukka ei sopinut ollenkaan, eikä mikään muu hormonaalinen. Lapsia toiveissa vielä vuosien päästä, mutta nyt menisi aivan koko elämä sekaisin, jos vauva tulisi. Joten enpä tiedä mitä tekisin. Jos tekisin abortin, niin ajattelisin kyllä itsekin olevani murhaaja, vaikka tämä elämäntilanne on jo 2 vuotta ollut niin raskas, ja oma terveyskin aika kuralla+ kolme suht pientä lasta kotona, että syyt varmasti ihan "riittävät".

miksi ap tai kukaan muukaan olisi velvollinen antamaan juuri teille minkäänlaisia selityksiä tai perusteluja ratkaisuilleen.

Vierailija
48/52 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan mitä täällä nyt puidaan...

Joku mainitsi sydänvian estävän raskauden, se liippaa aika läheltä.

Kiitos teille asiallisille ihmisille

Vierailija
49/52 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit? Onko olo jo parempi?

Vierailija
50/52 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein oman ratkaisuni, keskeytys 7:llä viikolla.Ei varsinaisesti sattunut, mutta panacodia otin.Voimia sinulle äläkä kuuntele ilkeitä ihmisiä:)

Vierailija
51/52 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan täältäkin. minä en voi käsittää miten aikuiset ihmiset voi olla noin ilkeitä suustaan,varsinkin kun ei tiedä roisten taustoja ym. joo,on keskustelu palsta mutta tarkoittaako se sitä aina et pitää tulla ilkeilemään ja haukkumaan ilman tuntematta toisia?? EI! minulle itselleni tehtiin kaksi keskeytystä ja 2 keskenmenoa olen saanut(vk 16 ja 24) ja kahdesta noista tapauksista on oma henki ollut lähellä lähteä. viimeisin keskeytys tehtiin vk10 ja minulla on ihana terve lapsi niin laitoin kyllä oman henkeni edelle ihan elävän poikani takia,en uskaltanut ottaa sitä riskiä että JOS RASKAUS olisi mennyt loppun saakka niin olisin itse mennyt taivaaseen enkä koskaan olisi omaa aurinkoista poikaani nähnyt elio näillä sanoilla sanon teille jotka täällä ilkeilette että suut suppuun kun ette tiedä toisten asioita ja taustoista mitään. minäkään en aborttia kannata hepposista syistä mutta jos on tosiaan tyylliin että aivot ihan pehmennyt ym. juttuja niin parempi aikasessa vaiheessa keskeyttää kuin viedä pidemmälle raskautta.

voimia vaan sinulle ja toivottavasti kivut alkaa hellittämään

Vierailija
52/52 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivut laimenivat ja pikuhiljaa alkaa myös hyväksymään tilanteen.

kiitos edelleen teille ymmärtäväisille ystävällisille ihmisille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme