Nyt se sitten alkaa!! Sattuu niin loistokaan paljon
Kävin sitten tänää kättärillä ottamassa keskeytyslääkkeen ja nyt kivut aivan tajuttomat.
Kuinka paljon särkylääkkeitä uskaltaa ottaa?
Kommentit (52)
Kävin sitten tänää kättärillä ottamassa keskeytyslääkkeen ja nyt kivut aivan tajuttomat.
Kuinka paljon särkylääkkeitä uskaltaa ottaa?
Näin ainakin minulle annettiin kun raskaus keskeytettiin NKL:llä osastolla rv16.
Itselle annettiin piikki suoraan lihakseen, vaikka en edes pyytänyt (rv 18)
ottaa parasetamolia ja buranaa samanaikaisesti.
oli ensimmäisen pillerin otto kättärillä tänään, pe uudestaan.
Olen nyt ottanut maksimi annoksen särkylääkkeitä ja tämä vain pahenee :(
ja melko alussa kyllä, vko8
Se helpottaa. Jos sitä ei ole niin heti huomenna aamulla pyydät siihen reseptin terveysasemalta (ja sieltä sairaalasta jossa keskeytys käynnystettiin).
äläkä missään nimessä mene ibuprofeenia ja parasetamolia ottamaan sekaisin. Jos et tiiä niin kannattaa vaan kärsiä.
jonkun kankaan sisään ja alavatsan päälle, auttaa usein mahakipuun. Toinen on, että menet ihan lämpimään suihkuun. Paikallaan olo ei varmaan nyt onnistu.
menen vielä mahd lämpimään suihkuun ja sitten vielä yksi lääke.
Jos vaikka voisi hetkeksi nukahtaa
ovat nimittäin eri ryhmän särkylääkkeitä. Ota Buranaa tai muuta ibuprofeenia 1½-2 tbl (400 mg:n tabletteja) JA sen lisäksi 2 tbl 500 mg Panadolia tai muuta parasetamolia. Tämä on oikeasti turvallinen lääkeyhdistelmä ja tuossa vaiheessa kun kipu on kova, annosten on syytä olla tarpeeksi suuret. Uuden annoksen voit ottaa kun on kulunut 8 tuntia edellisestä.
Ihan älytöntä etteivät anna kunnon ohjeita tai kunnollisia kipulääkkeitä sairaalasta mukaan...
T: sh
Itse sain km:n samaan aikaan ja tuntui lähinnä kuukautiskivuilta....
en tosiaan tälläistä kipua odottanut!!
Ilmeisesti joihinkin vain sattuu enemmän kuin toisiin.
Sektion jälkeen kotona särkyyn oli ohjeena 800mg buranaa + 1000mg panadolia 3 x vrk. Sellainen koktail...
ei pitäisi provosoitua, mutta pakko sanoa sinulle suomeksi sanottuna idiootti, että olisiko syntyvä lapseni sitten murhaaja koska hänen takiaan kolmelta muulta lapseltani olisi 80% varmuudella äiti kuollut raskauden takia??
Tätä en todellakaan halunnut, lapsen olisin halunnut pitää, rakastaa ja hoivata häntä ihan kuin jo olemassa olevia lapsiani!!
Tämä ratkaisu sattuu muutenkin aivan liikaa, joten kehoitan pitämään sen suun kiinni ellei tiedä toisesta yhtään mitään!!
Kiitos teille asiallisesti vastanneille!
jos oikeasti on näin niin pyydän anteeksi. olen vaan niin aborttivastainen ettei tosikaan. saanko kysyä että mikä tappaisi sinut raskaudessa lähes varmasti? mikä on sellainen syy ettei mun tarvii enää koskaan laukoa tällaisia kommentteja. en ole koskaan kuullut sellaisesta sairaudesta. toivon että jaksat vielä vastata. haluan ymmärtää.
jos oikeasti on näin niin pyydän anteeksi. olen vaan niin aborttivastainen ettei tosikaan. saanko kysyä että mikä tappaisi sinut raskaudessa lähes varmasti? mikä on sellainen syy ettei mun tarvii enää koskaan laukoa tällaisia kommentteja. en ole koskaan kuullut sellaisesta sairaudesta. toivon että jaksat vielä vastata. haluan ymmärtää.
Ehkä opit ymmärtämään elämää kun elät sitä vielä hetken...
t: se rv 18 keskeyttänyt murhaaja
on hyvä oppia miettimään ennen kuin laukoo asioita joiden taustoista ei tiedä mitään. Vaikkakin se oma mielipide tuntuisi olevan se ainoa oikea.
molempia ottaa.