Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko elää yhdessä puolisosi kanssa, jos hän

Vierailija
13.05.2009 |

olisi sanonut sinulle mm., että hän ei arvosta sinua vitun vertaa? Plus paljon muuta..haukkunut säälittäväksi, päästä pehmeäksi, "katso nyt itseäsi millanen oot" JNE. Sitten kun alan itkemään, niin sanoo että vittuako säkin aina poraat, mitä enemmän uliset siinä sen vähemmän kiinnostaa.

Seuraavana päivänä käyttäytyy niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. Ei anteeksipyyntöä, ei asiasta mitään puhetta..

Olen ihan loppu henkisesti tähän "suhteeseen".

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
2/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en hermostuisi. Jotkut käyttäytyvät itsekeskeisesti silloin, kun oman elämän tärkeimmät arvot ovat uhattuina. Voi olla kyse myös aikaisempien ikävien tilanteiden aktivoitumisesta. Tällaisessa tilanteessa ohjaisin mieheni saamaan ulkopuolista keskusteluapua (ja niin olen tehnytkin).

Jos kuitenkin tuntuisi, että mies todella tarkoittaa sanomisillaan mitätöidä minua eikä se jää yhteen kertaan, harkitsisin vakavasti suhteen lopettamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelee tuollaista paskaa - yhdessä kerrassakin on liikaa, mutta että toistuvasti...

Noin käyttäytyvä ukko ENSI TILASSA pihalle eikä mitään sääliä sellaiselle! Eikä mitään mahdollisuutta sen antaa selitellä sanomisiaan; tuollaiset puheet heijastavat sen todellisten tunteiden laatua, eli se ei tunne rakkautta eikä edes kunnioitusta puheiden kohdetta kohtaan.

Vierailija
4/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko menossa joku vaihe, kuten joku kirjoitti.

Mun miehellä oli muutama vuosi tosi vaikeeta - burn out, alkoholisimia, masennusta ym. ym. - ja se oli tosi vaikea ja laukoi myös kaikkia inhottavuuksia.

Kyllä mä silloin mietin eroa jo, mutta jotenkin toivoin että se vaihe menisi ohi, koska tiesin että se ihminen on ennen ollut kuitenkin ihan erilainen.

Ja meni se onneksi, vähän ammattiapuakin ja rankkoja hetkiäkin tarvittiin.

Eli ap - jos mies on perusluonteeltaan tuollainen veemäinen ääliö, niin lähde. Jos se taas on muuttunut tuolaliseksi, niin sillä on joku henk.koht. kriisi varmaan päällä, jota pitäis lähteä sitten selvittelemään...

Vierailija
5/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole yksi kerta, vaan aika jatkuvaa :(

Olen jotenkin jäänyt jumiin tähän tilanteeseen. En pääse pois eikä mies lähde oma-aloitteisesti, vaikka uhkailee (lähden vittuun tästä kämpästä, sun valitusta ja joka iltaista poraamista ei jaksa kuunnella, sulla on aina kaikki huonosti jne..No miksiköhän?). Jotenkin ei ole edes voimia lähteä, ja surettaa kaikin puolin, kun tuolle ihmiselle olen yrittänyt kaiken antaa ja rakastaa.

Vierailija
6/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä, miksi minua ei voi arvostaa? Olen oikeasti hyvännäköinen, kiltti, teen kotityöt, olen työelämässä, hyvä äiti, tykkään seksistä ja sitä meillä onkin tosi paljon ja se on hyvää, teen ruoat jne..Ymmärrän itsekin, että ansaitsen parempaa enkä tuollaista kohtelua. Ap

Vierailija
7/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähde. Taidat jo olla valmis siihen. Ei tuolla tavalla saisi kohdella ketään, ei myöskään sinua.

Vierailija
8/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan saa alistua tuollaiseen ! Ja älä käytä tekosyynä jäämiseen,omaa voimattomuuttasi...ihmisestä löytyy uskomattoman paljon voimia kun niitä tarvitaan. On oma valinta mihin antaa itsensä jäädä jumiin. Ja arvostaako itseään. Selviytymistarinoita on paljon, ole sinä yksi niistä :)

Vierailija
9/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi vaikka netistä mitä se tekee ihmiselle. Minut se ajoi henkiseen uupumukseen(meni jopa fysiikka sekaisin, vuoristoratatunteet ja unet ihan sekaisin.)

Ja ei, en sietäisi.

Vierailija
10/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten rivien välissä valitat taukoamatta marttyyrityyliin, "huoh, kun on taas tätä hommaa", "puuh, kun tuokin on tekemättä ja joka paikkaan täytyy ehtiä". Ja niin etelleen. Sitten miehesi tuntee syyllisyyttä sinun täydellisyydestä ja purkaa sen sinuun.

Vierailija
11/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita tuollaisista..En edes uskaltaisi. Mut kyllä haukuttais heti ihan lyttyyn. Ap

Sitten rivien välissä valitat taukoamatta marttyyrityyliin, "huoh, kun on taas tätä hommaa", "puuh, kun tuokin on tekemättä ja joka paikkaan täytyy ehtiä". Ja niin etelleen. Sitten miehesi tuntee syyllisyyttä sinun täydellisyydestä ja purkaa sen sinuun.

Vierailija
12/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin pääsin lähtemään samanoloisen miehen luota. Monta yritystä oli sitä ennen mutta aina ne kariutuivat. Vasta tuolloin olin kai riittävän itsenäinen ja itsevarma miten edetä. Voimia ap:lle!

Vierailija
13/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta.Aluksi ei ihan noin pahaa, mutta viimeiset neljä vuotta tein lähtöä.Ja sain aikaiseksi, enkä ole katunut ikinä.

Vierailija
14/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut missään ketjussa, että eroa - mutta nyt sanon.

Suojele ap itseäsi. Jos et lähde, niin kohta alat uskomaan miestäsi. Ja kun alat häntä uskomaan, menee sinulta itsekunnioitus. Lähde siis ennenkuin on liian myöhäistä.

Tuo on puhdasta henkistä väkivaltaa. Henkinen väkivalta tekee ihmiselle paljon pahempaa kuin fyysisen väkivalta. Jälkimmäisestä voi selvitä ja siitä selviääkin. Kun henkisesti saa liikaa skeidaa niskaan, niin siitä on hankala nousta ylös.

Vierailija
15/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ja rakastan itseäni, ja tiedän että ansaitsen minua kunnioittavan kumppanin.

Vierailija
16/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät tuota kuuntelemaan, uskot siihen ennen pitkää itsekin ja luulet ettet ilmankaan tuota miestä pärjää. Tuo ei ole normaalia. Lähde kun siihen vielä on voimia.

Vierailija
17/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, jonka sanavarastoon kuuluu v****. Saati sitten jonkun joka ei arvostaisi minua ollenkaan. Minun mieheni on sivistynyt ja hän kunnioittaa ja rakastaa minua. Jätä se sika, ansaitset parempaa.

Vierailija
18/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen mies. Välillä haukkuu kaiken mitä teen ja olen, olen hullu, teen lapsista hulluja jne. Mulla oli itseluottamus tosi matalalla. Jostain kummasta sain voimaa ja uskoa että olen hyvä, Nykyisin nauran räkäisesti kun mies aloittaa natinan... Haluaisin erota, mutta lapset ovat niin pieniä, etten yksinkertaisesti ole vielä jaksanut alkaa etsiä asuntoa ja muuttaa. Mies kun ei muuta koska hänessä ei ole vikaa.

Jaksamista!

Vierailija
19/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran ajattelee sinusta noin?

Vierailija
20/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tullut siihen johtopäätökseen, että tuskin tarkoittaa oikeasti, mitä sanoo, mutta hän ei taida ihan terve olla koska haluaa painaa mua lyttyyn tuolla tavalla. Epäilen hänessä olevan narsistisia piirteitä. Ap

jos kerran ajattelee sinusta noin?