Florakeräys
Otan vastaan floran välikansissa olevia muumimuki keräyksen koodeja. Jos joltan näitä löytyy eikä itse niitä kerää niin saa lähettää osotteeseen
hamsterixx@luukku.com
Olisin ikionnellinen :)
Kiitos
Kommentit (39)
Jos se on euron niin se 12 euroa.
Ja ainakin täällä mm.Tarjoustalosta saa Muumi-mukin 10 eurolla.
Eli se siitä keräys-jutun ilmaisuudesta taas.
ostavat sen Flora-paketin, ottavat kannen ja sitten heittävät sen Floran roskikseen.
Meillä tehdään niin, että ostetaan Floraa, syödään sitä ja sitten kaupan päällisiksi saadaan siitä Muumimuki.
"Jos se on euron niin se 12 euroa.
Ja ainakin täällä mm.Tarjoustalosta saa Muumi-mukin 10 eurolla.
Eli se siitä keräys-jutun ilmaisuudesta taas"
Mutta mä en ymmärrä mitä järkeä on ostaa kalliimpaa levitettä sen takia että maksaa jotain mukia??
Mutta mä en ymmärrä mitä järkeä on ostaa kalliimpaa levitettä sen takia että maksaa jotain mukia??
Me ei käytetä floraa eikä muutenkaan levitteitä paljon, joten en ala 12 rasiaa hamstraamaan kaappiin vaan ostan mukin jos sen tarvitsen.
Onhan toki niitä hamstraajiakin joihin nämä tarjoukset uppoaa ja käyvät oikeasti ostamassa sen kassillisen margariinia.
muutenkin käyttävät, saavat sitten kylkiäisenä sen lahjaksi.
Minä en käytä enkä varta vasten rupea keräämään, mutta ymmärrän, että joku kerää.
Juuri nimittäin toissapäivänä vein metallikeräykseen monta Floran välikantta,kun en ollut tuota keräilyjuttua huomannut....Eli noin huonosti sitä katsoo,mitä kannen alla on!!
Ainaki vielä viikko sit oli jossain kaupassa "vanhoja" rasioita joissa ei tuota keräilyä ollu.
kun ei viitsi hamstrata ja jos joku muukin ostaa ihan vaan harvakseltaan niin vois saada edes yhden mukin jos pari koodia sais kerjättyä :)
Näin hävyttömän kerjäämisen jälkeen en antaisi sulle koodeja vaikka mulla niitä olisikin
Ainakin Vapaa Valinta myy Muumi-mukeja kympillä. Osta mukeja omilla rahoilla, Floraan sun ei kannata rahojas laittaa, persees vaa leviää. sitä paitsi, toihan on kerjäämistä..... : (
niin sulta menee koko elämä sekaisin kun pitää vahtia tätä 24/7 ettei kukaan vie niitä ;)
mut mistäs sulle saatas ;)