No menihän se Suomi sitten FINAALIIN
Nyt vaan parantamaan esitystä, tämän illan veto oli aivan surkea!
Kommentit (27)
Esitys ei mennyt ihan putkeen. Ruotsin upealla diivalla on karismaa, saisi antaa Waldollekkin pienen ripauksen esiintymistaidostaan.
Minusta Waldo suorastaan pyyteli anteeksi sitä, että oli lavalla esiintymässä, ei energistä esitystä ja biisihän on kuitenkin energinen. Mutta upeaa, mahtavaa ja hienoa, että finaalissa ollaan, kiitos Waldo & co.
Oma suosikki (tietenkin suomen lisäksi) on tällä hetkellä Islanti sekä Ruotsi, harmitti kun Sveitsi tippui ja esim. Romania pääsi jatkoon mikä ei liikuttanut minua pätkääkään. Armenia oli loistava! Saa nähdä mitä torstaina on edessä, yllättävän hyviä vetoja ollut tänä vuonna, mahtavaa!
Pitää varmuuden vuoksi haukkua jotta voi sitten työpaikan kahvipöydässä kasvoja menettämättä sanoa: mitä mä sanoin.
Olen myös huomannut, että nykyään on muodikasta olla erittäin tietoinen korkeasta kulttuurista. Tähän sarjaanhan euroviisut eivät ole sopineet sitten Lordin voiton.
Voi kun me oppitaisiin olemaan ylpeitä itsestä eikä aina haukuttais omia. Monesti kuulee haukuttavan jopa suomalaista ruokaa. Siis mitä ihmettä olkaa ylpeitä ja pyllistäkää kaikenmaailman pelleille.
Taustalaulajat vaihdettiin ja harjoitukset ei menneet ihan putkeen, joten oli minunkin uskoni finaalipaikkaan koetuksella, mutta eilinen esitys oli hyvä! Aitoa iloa ja energisyyttä, ei siihen mitään perseen ketkuttelijoita tarvittu.
Kohutaan että Suomi on brittien ennakkosuosikki, jee! Nyt me varmaan taas voitettaan.
No ei ihan. :) Päinvastoin ovat tyytyväisiä, että Suomi esiintyy finaalissa niiden jälkeen, helpottaa kuulemma niiden voittoa. ;)
Olen ylpeä ja kannatan Suomea lauantainakin. Finaalipaikka oli hieno saavutus ja kaikki mitä sen jälkeen tulee on plussaa.
Ihan kuin kameratyöskentelyä ei oltaisi suunniteltu ollenkaan. Monet hienot jutut (esim Ruotsin pyörivät naamarit) meni ihan pilalle kun kuva muuttui yhtäkkiä kaukokuvaksi. Kameramieskin siellä vilahti juoksemassa lähetyksen aluksi. Olisivat mielummin vaikka laulaneet vaan taustana valkokangas ja yksi kamera kun tuollainen sekamelska ohjauksessa.
Suomen viisut oli esteettisesti nautinto seurata. Ei viimevuotisissakaan moittimista. Mutta tämä oli kyllä onnetonta räpellystä.
Waldon esitykseen en ota kantaa. Pärjäsi yli odotuksieni eilen. Hienoa!
Suomen esitys saatiin näyttämään kumman sekavalta eikä mahtavia tulipoikia näytetty kuin vilaukselta. Youtubesta katsomani yhdellä kameralla kaukaa kuvatut harjoituksetkin näyttivät hienommalta kuin eilinen esitys.
Suomen taustakuvakin oli sellainen, että esitys ikäänkuin hukkui siihen. :(
Itse esitys oli hyvä, ei moittimista, ja hienoa, että pääsivät finaaliin! :) Itselläni ei ainakaan sen kummempia odotuksia edes ole, mukava vaan katsoa finaalilähetys kun siellä on oma maakin mukana.
Todellakin kaikenlaiset odotukset ja paineet menivät Lordin voiton myötä, nyt saa vaan nauttia eikä hampaat irvessä odottaa voittoa. Ei niitä rahaa nieleviä euroviisujärjestelyjä joka vuosi(tai edes joka toinen) tänne Suomeen haluaisikaan...
Tätä just tarkoitan, muualla kannustetaan omia riippumatta ovatko nämä objekriivisesti tarkasteltuna oikeasti parhaita. Suomessa ollaan ylikriittisiä ja etsimällä etsitään vikoja. Moniko uskoi Loedin voittoon? Muistanpa myös kuinka Suomen järjestämät euroviisut haukuttiin ja hävettiin jo etukäteen vaikka kaikki meni kuitenkin tosi hyvin.