Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mökistä ulos kahden lapsen kanssa? Ikäeroa 2 vuotta....

Vierailija
12.05.2009 |

Millaisia tuplarattaita suosittelet? Lapset vierekkäin/peräkkäin? Seisoinlauta tai se päällekiinnitettävä istuma-alusta entisiin vaunuihin.

Kerro, mitä ei ainakaan kannata ostaa! Niin ja jos vielä suosittelet jotain hyväksi havaitsemaasi merkkiä, siis hinta-laatusuhde kohdallaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla hoidossa kolme alle 2 v ja pihalle mennään kaksi kertaa päivässä

Vierailija
2/4 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen nuo "sisarusistuimet" eli siis istuma-alustat jotka kiinnitetään rattaisiin, olivat melko kiikkeriä. Eli tyyliin kun päästi työntöaisasta irti niin rattaat kippas... En tiedä onko nykyään kehittyneempiä. Ainakin äitini joka käytti yhdistelmää n.20v sitten, totesi sen vaaralliseksi... Toki äidilläni on tapana dramatisoida kaikkea ja hän on muutenkin tosi säikky...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et niillä mahtuu kätevämmin bussiin kuin peräkkäin istuttavilla. Tosin nykyään on olemassa sellasia malleja joissa toinen lapsi on melkein toisen alapuolella. Kun mä tarvitsin kaksosrattaita, ostettiin Brio Twinetet, jotka oli just "keksitty" ja ne oli kyllä ihan hyvät. Älä haksahda halvimpiin tupla-matkarattaisiin, ne voi olla aika raskaat työntää.

Vierailija
4/4 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twinetet ja ihan tyytyväinen olin niihin niin pitkään kun tarvitsin. Esikoinen oli 1v.10kk kun alkoi käyttämään seisomalautaa ja hyvin pärjätty ja rattaat myytiin pois. Nykyään meillä on esikoisen jäljiltä olevat yhdistelmät ja yhdet matkarattaat, jotka voi ottaa esikoiselle mukaan pidemmille reissuille ja silloin on yleensä kaksi työntäjää ts. mies mukana tai mummi tms. Mutta pitkiä matkoja pärjätään ihan seisomalaudallakin=)