Onko tää ihan normaalia käytöstä?
Mulla on sitten kiva äiti. Todella kiva.
Soitti mulle perjantaina, että on se hyvä kun säkään et ole soitellut. Kysyin että aijaa, miten niin? No hän oli ensiavussa ja sairaalassa yötä, pääsi vuorokausi sitten kotiin!!
Kysyin miksei ilmoittanu mulle mitään, no kyllä hän ajatteli mut ei hän sitten viittiny. Just.
Yritin sunnuntaina soittaa, olivat just jossain kylässä eikä pystynyt puhumaan. Eilen laittoi viestiä että joutuu torstaina sairaalaan jatkotutkimuksiin. Nyt oon yrittäny kahteen otteeseen soittaa, ekalla kertaa ei vastausta, tokalla kertaa luuri korvaan. Illemmalla laitoin vielä tekstarin, kysyin miksei vastaa. Ei vastausta siihenkään.
Mutta ois se nyt kiva tietää, mitä tarkalleen ottaen sairaalassa tehtiin ja mitkä oireet sillä oli ja miks joutuu jatkotutkimuksiin ja mitä ne jatkotutkimukset on. Ja että onko se nyt jo taas siellä sairaalassa kun ei voi vastata vai onko sillä joku muu syy?
Se oli perjantaina soittaessaan kännissä, joten siitä ei juuri mitään irronnut.
Kai sillä jotain sydärin oireita oli ollut, mutta sanoi vain että ei kuitenkaan sydäriä sitten. Äidin isä kuoli sydäriin, ja sisko sai 50 sydärin josta tosin toipui..
Mä en jaksais. Mulla on niin paljon omiakin ongelmia, että mä en ihan oikeasti jaksais enää tämmösiä.
Kommentit (3)
vai kriisi.. niin kai.
lähetti äsken viestin, että on nukkunut, soittaa huomenna.
ap
oli yhdessä vaiheessa ihan samanlainen. Oli masentunut kun irtisanottiin töistä ja olivat just ehtineet asuntoa remontoimaan, eli lainaa oli tullut olettua jne.
Hän yritti sitten itsemurhaa 2 pv ennen jouluaattoa. Vietiin sairaalaan päivällä ja puhui itsensä sieltä ulos vielä samana iltana ja soitti mut hakemaan sitä 200 km päästä. No menin ja se yö meni ihan ok. Seuraavalla viikolla yritin soittaa - ei vastausta. Viikonloppuna mentiin käymään ja äiti ihan täydessä kännissä huutaa ja haukkuu mua että miks oon tullut ja samalla että miksi en oo tullut jne.
Nyt on onneksi suht hyvällä mallilla jo, on esim. päässyt työharjoitteluun.
Mutta voi kyllä todella yhtyä sun tunteisiin. Tuntui että toisesta ihmisestä ei saa millään kiinni. Samaan aikaan haluaa lähelle ja työntää pois.
Mullakin on muutenkin stressiä ihan tarpeeksi ja toi kamala ajanjakso laukaisi mulla mm. keuhkokuumeen, joka kesti useamman viikon.. Nyt sitten oon yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa, ettei rupeis ahdistamaan.. että tosi tervettä käytöstä taitaa itselläkin olla.. :(
Noei.. tulipahan purkauduttua.
eikä varmaan koe että hänen tarvitsisi nyt käyttäytyä aikuismaisesti ja tasapainoisesti.