Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi viikolla työhaastattelu. Mitä heikkouksia minulla voisi olla...

Vierailija
12.05.2009 |

en keksi mitään. Mitä te olette kertoneet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai missä tunnet olevasi peräti huono. Niiden perusteella vähän loivennat vastausta eli et nyt ihan totuutta kerro mutta sinnepäin kuitenkin. Esim. jos et ikinä saa tehtyä hommia ajoissa niin kerrot, että hommat jää viime tinkaan, mutta saat kuitenkin ne ajoissa tehtyä. Tai jos olet pedantti nipottaja oikeasti niin voit sanoa, että välillä joudut ottamaan vähän rennommin, ettet polta itseäsi loppuun.

Vierailija
2/11 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet aika lyhyt ja tanakka. Tai sitten, ettet oikein koskaan ole oppinut olemaan hetkeäkään hiljaa.

Tai vaikka tuo, että olet epärehellinen, tai vastaavasti oletat muiden oppivan tuntemaan sinut tietokoneruudun ja muutaman kirjoitetun sanan välityksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sanoa, et mua ei kiinnosta tietty työsarka joka aina mielletään mun ammattikuntaan kuuluvaksi... Olen paljon ihmisläheisempi. Saas nähdä sahaanko sillä itseäni jalkaan, mut en todellakaan viitsisi tiettyjä firman juttuja ja kolleegoiden kiusaamisia hoitaa vain siksi että koulutukseni on tietty.

Vierailija
4/11 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi jopa estää tehtävästä suoriutumisen

Vierailija
5/11 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta olet perfektionisti (mukamas nega mutta kuitenki posi).

Vierailija
6/11 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sanoo ja se itseasiassa on positiivinen. Tyyliin: olen liian tunnollinen työssäni. Tulee haastattelijalle sellainen plääh -olo. Ole rehellinen ja aito kuitenkin, mutta älä silti sano, että sulla on paha tapa tappaa aikaa av:lla työaikana.:)

Vierailija
7/11 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa nauroin ääneen, kiitos!

Vierailija
8/11 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen promotyyppi ja innokkaana starttaamassa, mutta enemmän joudun kamppailemaan lopettamisen kanssa, kun alkaa puuduttamaan ajan mittaan. Sain kyllä työn. Jotkut haastattelijat voi olla niin outoja, että eivät oikeasti hyväksy rehellisyyttä ja olisin saanut ison miikan.

Vierailija
9/11 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina hyväksi, mutta silti...

Vierailija
10/11 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainita jonkun puolen, jossa haluaisit kehittyä. Eli tuot sen heikkouden esiin juuri niillä sanoilla, että on jotain oppimisen varaa. Voi liittyä vaikka hakemaasi työhön tai työpaikkaan, jossa sitä kehitystä saisit.

Rekrytoijana tosiaan kuulee kaikenlaista "heikkoutta" ja huvittaa juuri ne täydellisyyttä korostavat tyypit tai ne, jotka eivät muka keksi mitään - ihan kuin tuo kysymys tulisi kenellekään yllätyksenä. Ihan kivoja ovat sellaisetkin vastaukset olleet, joissa eloisa ja iloinen hakija mainitsee olevansa kova höpöttäjä ja joutuvansa välillä rauhoittelemaan itseään tms. Eli huumorikin käy :-)

Vierailija
11/11 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätätkin kertoa heikkoutenasi, muista rakenne:

"En nyt sanoisi olevani heikko X:ssä, mutta olisin kiinnostunut oppimaan lisää X:ään liittyvistä asioista."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi