Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monennellako kierolla olet tullut raskaaksi?

Vierailija
12.05.2009 |

Musta tuntuu, että kaikki on melkein ekalla, vähintään tokalla tai kolmannella ja saa mut pelkäämään, kun kolme kiertoa jo takana ja kun olen nuorikin...joo, tiedän, olen hysteerinen (kai), mutta vastatkaa silti, monennellako kierrolla olette tulleet raskaaksi. :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toka 1, tokassa ovistikut käytössä.

Vierailija
22/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta toinen toisesta ja kolmas ehkäisystä huolimatta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ekojen menkkojen jälkeen imetyksen lopettamisesta :)

Vierailija
24/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokan kohdalla toisella kierrolla

Vierailija
25/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka lapsi alkoi heti ekasta kierrosta,

toinen viidennestä.

Ja viime vuonna about tähän aikaan kyselin tätä samaa täällä, kun alkoi tulla jo sellainen olo, että eikö me toista saadakaan, sehän piti olla meille helppoa:)

Vierailija
26/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaan on oikeaan aikaan.

Vierailija
27/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tätä ekaa yrittäessä. Ekan kerran raskauduin yk9 (km tuli rv6+) ja toisen kerran puoli vuotta km jälkeen, luulisin että kiertoja mahtui siihen väliin.. ehkä neljä. Oli niin sekaisin hormoonit. Kaikkiaan puolitoista vuotta meni raskauden onnelliseen aloitukseen, nyt siis jo puoliväli ylitetty ja kriittiset vaiheet. Uskaltaa olla jo aika rauhassa, vaikka onkin vielä aikaa turvallisille viikoille.

Vierailija
28/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oln nyt 26. Ei mitään selkeetä syytä miksei heti tärpännyt. Ei kovin laajoja tutkimuksia käytykään (oli tarkoitus mennä seuraavasta kierrosta, mutta sainkin sitten plussan), mutta ainakaan mitään selvää syytä ei ollut.

Että minun mielestä kannattaa ainakin se vuosi _yrittää_ olla stressittä, ja sen jälkeen harkita tutkimuksia. Ite kyllä stressasin. :D Mutta lääkärit sanoi, että kun eka raskaus alkoi kuitenkin ennen vuoden kulumista loppuun, oli vain huonoa tuuria, ettei se sitten jatkunutkaan.

Jaksamista! Yrittäminen on tosi raskasta, jos sitä miettii liki yhtään. Mutta melkein kaikilla ihmisillä se onnistuu itsekin, ajan kanssa.

Vierailija
29/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta, ekasta, kuudennesta, ekasta (meni kesken) ja ekasta.

Vierailija
30/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt hyvä säkä, kolme raskautta ekasta kierrosta, tosin olen tiennyt omat ovulaatio-oireeni, joten on osannut ajoittaa.

Vierailija
31/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes yhtään keskenmenoa! Vauvarintamalla olen siis ollut todella onnekas! No, vastaavasti joillain muilla elämän osa-alueille on vastaavasti ollut vaikeuksia.....

Vierailija
32/37 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rv 14+1.

Vierailija
33/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedän kyllä miltä se tuntuu.

Itse olin ihan paniikissa kun kesti muka kauhean pitkään, raskaaksi tulin kuitenkin viiden kierron jälkeen. Edeltävä ehkäisy mulla oli yhdistelmäpillerit ja se stressi ja paniikki johtui mun iästä, yrittäminen kun alkoi kun olin jo 32-vuotias. Pelkäsin myös kauan sitten sairastetun klamydian aiheuttaneen tuhojaan :(

Vierailija
34/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies katso muhun päin ja pam. ihme pätemistä ja kerskumista, mitä väliä?! pääasia että tuli raskaaksi

Vierailija
35/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ensimmäisen kanssa meni puoli vuotta ja toisen kanssa kolme vuotta hoitojen kera, että äläpä vielä huoli yhtään

Vierailija
36/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka onnistui ekalla kierrolla, eli heti kun ei enää käytetty ehkäisyä, mutta se meni kesken. Sitten lääkäri sanoi että käyttäkää ehkäisyä niin kauan että yhdet kuukautiset ehtii tulla ja sitten saa uudelleen kokeilla. Taas tulin heti. Olin 17v. Nyt meillä on tyttö 1,5v.

Vierailija
37/37 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa meni n.6-7 kiertoa.

Toinen ensimmäisellä kierrolla, meni sitten kyllä kesken.

Ja nyt tämä tuleva myös ensimmäisellä kierrolla. Tärppäsi heti keskenmenneen jälkeen.