Pillerit pois jätetty ja nyt sitte toivotaan parasta :)
Eli 31-vuotias olen ja tosiaan pillerit nyt pois jätetty, menkat alko tänään eli josko se tästä normaali kiertokin pikkuhiljaa käynnistys, 13 vuotta pillereitä; Tri-Femoden, Femoden ja Orgametril, takana.
Vauva olisi toki toiveissa mahd. pian mutta valmistauduttu on että aikaa vie. Kiva kuulostella oireita kropassa ensinnäkin pillereiden lopettamisen myötä ja lievä endometrioosi on mulla "ilona", toivotaan siis senkin takia että pikaisesti tärppäis ettei tauti kerkeis saada yliotetta nyt pilleri"hoidon" lopettamisen jälkeen.
Kiertoa ennen pillereiden alottamista en muista, muistelen että ois ollu pitkähkö. Mutta ennen oli ennen ja nyt on nyt :). Ei kun tuulta purjeisiin siskot :)
Kommentit (2)
Mä oon 30-vuotias ja viime viikolla lopetin n. 12 vuoden jälkeen pillereiden (Femoden)syömisen. Jännät on fiilikset, hyvin samanlaiset kuin teillä Tikunen ja nurkkajussi. Pahin pelko pohjalla on että vaikeaksi menee, mutta toisaalta nyt päälimmäisenä ilo tästä yrityksen alusta, ja toiveikkuus siitä paljon puhutusta tärppäämisestä hetipian pilsujen lopetuksen jälkeen.. Eli siis ilon kautta yritteliästä kesää:)
Siis pillerit jätin juuri pois ja vauva saa tulla heti kun on tullakseen. Vaikka meillä on ollut ajatuksena että asiasta ei oteta paineita eikä tehdä siitä numeroa, nyt on olo kuin lapsella jouluaattona. :) Ei millään malttais odottaa että raskaus alkaa ja tuntuu että alkukierron päivät matelee. Yritä tässä nyt sitten olla tekemättä asiasta numeroa. :) Ehkä se on miehelle helpompaa...?
Mulla on ennestään kaksi lasta (nuorempikin jo 6-vuotias), jotka saivat alkunsa helposti, mutta koskaanhan ei tiedä mikä tilanne on nyt ja toisaalta pelottaa että itseltä loppuu kärsivällisyys jos ei suht. lyhyessä ajassa ala tapahtumaan. Ei vaan malttaisi odottaa, vaikka tiedän että maltti on valttia. :)
Hyvää vauvaonnea teillekin, toivotaan että molemmilla ennen pitkää tärppää. :)