Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jordan ja Peter Andre eroavat!

Vierailija
11.05.2009 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter on liian mustasukkainen ja jo parhaat päivänsä nähnyt laulaja.

Katie on hankkinut kaiken (järkyttävän mittavan) omaisuutensa sillä miltä näyttää. Se takia sen arvostelu on törkeää.

Peter on koko ajan lyttäämässä Katieta ja ruinaamassa seksiä. Peter ei olisi julkkis enää ilman Katieta.

Vierailija
2/17 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit, hiukset, kynnet kaikki feikkiä.

Niillä kauhee kisa kokoajan, kumpi saa enemmän huomiota, julkisuutta.

ei kannustusta puolin eikä toisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/17 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eilen Sky Newsin isoja uutisia, koskaan en kumpaakaan nähnyt:-)

Vierailija
5/17 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eilen Sky Newsin isoja uutisia, koskaan en kumpaakaan nähnyt:-)

Vierailija
6/17 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen kun taas katsoin niiden ohjelmaa, niin kyllä eivät vaikuta onnelliselta yhdessä.

Jordan kohtelee Peteriä kuin halpaa makkaraa siinä ohjelmassa ja riitelevät koko ajan. Sinänsä ei ero ole yllätys. Eilisessä jaksossa yrittivät kyllä vielä neljättä lasta, tai Peter yritti -Jordan ei edes seksiin suostunut.

Vierailija
7/17 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/17 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lapsi parkoja..

se jordan on kyl aika pinnallinen.. ja valittaa kaikesta. peter on symppis.

Vierailija
9/17 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmäkiskoiselta, määräilevältä, mustasukkaiselta ja nalkuttavalta pihtarilta.

Vierailija
10/17 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter yrittää kohdella vaimoa kuin kukkaa kämmenellä ja saa vain märkää rättiä naamaan koko ajan. Ja se Katie on kyllä ihan sairaalloinen niiden kauneusleikkaustensa ja botoxiensa kanssa...olisi tyytyväinen kun sai miehen joka otti sen vammaisen pojankin omaksi lapsekseen ja suhtautui siihen todella mahtavasti.

Vierailija
11/17 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovitissinaisesta eroaisin.

Vierailija
12/17 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kourii ja kohtelee törkeästi? Arvostelee vaatteita, puhetta, käytöstä? Lyttää koko ajan? Millä kriteereillä tuo on "kuin kukkaa kämmenellä" kohtelua?

Ok, ei se nainenkaan mikään ihannepuoliso ja järjenjättiläinen ole, mutta se ei oikeuta alentavaan kohteluun.

Vierailija
13/17 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kourii ja kohtelee törkeästi? Arvostelee vaatteita, puhetta, käytöstä? Lyttää koko ajan? Millä kriteereillä tuo on "kuin kukkaa kämmenellä" kohtelua?

Ok, ei se nainenkaan mikään ihannepuoliso ja järjenjättiläinen ole, mutta se ei oikeuta alentavaan kohteluun.

Tai se millaisia he ovat ihmisinä?

Vierailija
14/17 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katie ei halua hellitellä kamerassa koska se on heidän yksityisyyttään. Ei sarjalla olisi katsojia jos ei välillä olisi kitkaa ja kähinää.

Olen samaa mieltä ette Peter heittää välillä todella kylmää kommenttia. Sellaista josta minä olisin vetänyt pavun takaraivoon olisi kamerat paikalla tai ei. Katien todellinen luonne näkyy siinä kuinka hän on esimerkiksi Harveyn kanssa.

Jos liitto johonkin kaatui niin Peterin mustasukkaisuuteen. Hirveä huuto heti jos Katie halusi ulos juhlimaan.

Mitä Katien silikoneihin ja kauneusleikkauksiin tulee niin nainenhan tekee rahaa vartalollaan. Ketään ei kiinnostaisi jos hän olisi läski ja rupsahtanut av-mamma.

Vierailija
15/17 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran mitä itse olen sarjaa seurannut , tulee tuo ero-uutinen jokseenkin puun takaa.. vaikka riitelevät niin tuntuvat tosi symppiksiltä molemmat.

Ja mitä tuohon kumpi kohtelee kumpaa paremmin- keissiin tulee, mielestäni Peter on se ruikuttava ja huomionkipeä puolisko pariskunnasta.

Katie on mahtava, niin härskejä juttuja harvoin naisen suusta kuulee :D

ainakaan julkisuudessa.. Ihanaa että joku uskaltaa olla oma itsensä (feikkitisseineen ja kaikkineen).

Vierailija
16/17 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olin oikeasti positiivisesti yllättynyt Katiesta kun aloin tuota sarjaa katsomaan. Olin luullut että on ihmisenä ihan tyhjä, mutta päinvastoin. Ihan fiksulta tyypiltä vaikuttaa, ei nyt varmaan mikään ydinfyysikko mutta harva meistä on. Tänään kuulin kaupassa radiosta, että eron syy olisi seksi. Siis Peter ei ollut kestänyt kun vaimo ei joihinkin kuukausiin halunnut seksiä hänen kanssaan. Ilmeisesti mies oli myös mustasukkainen kun Katie vietti aikaa harrastustensa parissa.

Että näin. Aika tympeä loppu heidän tarinallaan. Aikamoiselta vonkaajaltahan se Peter vaikuttikin, että ihmekös tuo sitten. Varmaan on käynyt hoitelemassa jo jotain muita naisia. Ei tuollainen ihminen varmasti kestä pitkässä suhteessa tulevia "kausia", jolloin seksiä ei ehkä harrastetakaan samaan tahtiin kuin ensihuumassa. Sääli.

Vierailija
17/17 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ukon Peteriin. Musta se on ihana kun mieliskeli asioita kun taas Katiesta sai kylmäkiskoisen kuvan kun sen suusta ei mitään syvällistä koskaan tullut. Peter selvästi kaipasi vaimonsa seuraa ja huomiota. Tiedän tunteen kun mun ukko on just sellanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi