Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä nimestä Lilith Elena Serafina?

Vierailija
28.04.2026 |

Mielipiteitä nimestä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilith on ruotsalainen nimi, Elena venäläinen ja viimeistä en tiedä. Aika vaikea minusta yhdistellä, että mistä nimi tullut. Itse annoin lapsille nimet suvun nimiä muunnellen. Mutta jos on nuo taustat eli ruotsalainen ja venäläinen, niin mikäs siinä.

Vierailija
2/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lilith on ruotsalainen nimi, Elena venäläinen ja viimeistä en tiedä. Aika vaikea minusta yhdistellä, että mistä nimi tullut. Itse annoin lapsille nimet suvun nimiä muunnellen. Mutta jos on nuo taustat eli ruotsalainen ja venäläinen, niin mikäs siinä.

Mutta eihän ap:kaan tiedä, mistä hänen pehmolelunsa (jolle nimi on tulossa) isä on: Saksasta, Saudi-Arabiasta vai Somaliasta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän ap:kaan tiedä, mistä hänen pehmolelunsa (jolle nimi on tulossa) isä on: Saksasta, Saudi-Arabiasta vai Somaliasta ;)

Lapsen isän kansalaisuudella eiole väliä sillä lapsi saa minun (saksalaisen) sukunimeni.

Ap

Vierailija
4/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Lithl lausutaan? Jos asutte suomessa nimen kanssa saattaa tulla ymmärrys ja lausumista ongelmia.

Vierailija
6/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköjään myös kirjoitus 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi