Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään tietoa mitä Myrna -astiat maksavat?

Vierailija
16.12.2008 |

Minulla olisi häälahjaksi saatu Arabian Myrna -kahviastiasto, josta haluaisin eroon. Osa astioista on käyttämättömiä, muutamaa kuppia ja lautasta on kerran käytetty.

Sarjassa on 6 kahvikuppia + lautasta, 6 pientä kakkulautasta, sokerikko, kermakko ja 6 lusikkaa.

Mitähän tuollaisesta voisi pyytää? Ei ole vertailukohtaa kun en missään ole nähnyt uusien hintoja.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes laskenut mitä kaikkea siinä on, TODELLA iso pahvilaatikollinen lautasia, mukeja yms.yms.

Onhan ne helvetin rumia, mutta itse en hanno myydä, ovat nimittäin jo nyt todella arvokkaita keräilykohteita ja hinta vaan nousee. Tiesithän että ne kultakoristeet ovat _oikeaa_ kultaa. Jos ei rahantarve tai tilantarve ole sietämätön niin älä myy! Tai älä ainakaan hätiköi myynnissä, vaan ota tarkasti selvää hinnoista!

Vierailija
2/20 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko Myrna-astiastoa tusina per astia, ja avaamattomana paketissa. Näin käy kun ihmiset ei piittaa lahjalistoista tai toiveista. Olen yrittänyt iittalan ja arabian kotisivuilla (molemmista löytyy "kirpputori") kaupata tarjousten perusteella moneen otteeseen, mutta yhtään kiinnostunutta ei ole vastannut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin myydä jo joitakin vuosia sitten, ja tosiaan ei mennyt kaupaksi.. Olisin antanut vaikka ihan pilkkahinnalla kunhan pääsisin eroon. Täytyypä yrittää taas uudelleen!

Vierailija
4/20 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ne eivät kerta kaikkiaan ole mun makuuni niin haluan myydä ne. Parempi niiden on olla jollakin joka niistä tykkää kuin pölyttymässä ikuisesti mun kaapissa :-)

Täytyykin katsoa tuolta Arabian kirppikseltä jos näkisi mitä hintoja siellä pyydetään.

ap

Vierailija
5/20 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nehän on ihan kauniita ruskeankultaisine sävyineen, kun vähän asettelette silmiänne. Mutta toivottoman epäkäytännöllisiähän ne on, nuo vanhanaikaiset kahvikupit.

Vierailija
6/20 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne mielestäni rumia ole, mutta ehkäpä vanhempaan makuun.

Vierailija
7/20 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ostaa jos pilkkahinnalla tarjotaan. Itse pidän valtavasti vaikkakin joutuu pesemään käsin jne..mutta on ne kommeet kahvipöydässä.

Vierailija
8/20 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole käytetty,niin maksavat monta sataa,mutta jos on vähänkin käytety niin hinta putoaa kovastaí,koska ainakin konepesussa lähtee lasitus irti ja senjälkeen ne ovat vaarallisia käyttää.Minä voisin ostaakkin jos ne ovat varmasti uudet.

Vierailija
9/20 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/20 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrna-sarja ei kiinnosta ostajia - tällä hetkellä. Joskushan ne olivat kaikkein suosituimmat.

http://www.etlehti.fi/artikkeli/rahat/oma_talous/55_naiset_haluavat_myy…

Vierailija
11/20 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrnaa on myynnissä tosi paljon. Voi olla vaikea löytää ostajaa. Itse säästäisin. Veikkaan että nuo koristeelliset astiat kokee uuden tulemisen jossain vaiheessa.

Vierailija
12/20 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrna-sarja ei kiinnosta ostajia - tällä hetkellä. Joskushan ne olivat kaikkein suosituimmat.

http://www.etlehti.fi/artikkeli/rahat/oma_talous/55_naiset_haluavat_myy…

Tosi kaunis. Nyt kaduttaa, kun poistin Myrna lautasia, syvät ja matalat + leipälautaset, muuton yhteydessä. En pannut roskiin, vaan esille sinne roskahuoneeseen. Heti oli joku ne sieltä korjannut.

Vierailija
13/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hinnalla olet ajatellut myydä ne?

Vierailija
14/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin aikanaan halunnut Myrnaa. Kummi sanoi ettei niitä kerää kuin mummot. Nyt lapseni isän mummon luona katan meille aina Myrnat ja aion ne myös itse hommata. Ei ole väliä enää tässä neljänkympin kieppeillä mitä muut miettii. Sinun setistä ao voisin maksaa 100 euroa.

Vierailija
15/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes laskenut mitä kaikkea siinä on, TODELLA iso pahvilaatikollinen lautasia, mukeja yms.yms.

Onhan ne helvetin rumia, mutta itse en hanno myydä, ovat nimittäin jo nyt todella arvokkaita keräilykohteita ja hinta vaan nousee. Tiesithän että ne kultakoristeet ovat _oikeaa_ kultaa. Jos ei rahantarve tai tilantarve ole sietämätön niin älä myy! Tai älä ainakaan hätiköi myynnissä, vaan ota tarkasti selvää hinnoista!

Myrna-mukit on tämän vuoden tuotantoa, vanhempia mukeja ei tietääkseni ole.

Vierailija
16/20 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMISTAN ITSE KAKSITOISTA KAHVIKUPPIA,ALUSLAUTASTA.SOKERIKON,KERMAKON,EMALISEN KAHVIPANNUN,TARJOILULAUTASEN,KERROSVADIN,KAIKKI VIRHEETTÖMIÄ JA KÄYTETTY VAIN JUHLA TILAISUUKSISSA. PERIN ASTIAT ÄIDILTÄNI, ENKÄ LUOPUISI NIISTÄ MISTÄÄ HINNASTA. VALMISTUS LOPETETTU.JOSKUS VIELÄ SAATTAVAT OLLA ARVOKKAITA.

Vierailija
17/20 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 1970 - 1980 luvun eri astiastoa ( ruskeaa ja muuta ) ostetaan hyvällä hinnalla Amerikassa ja muualla maailmalla. Suomalainen design ja laatu myy.

Vierailija
18/20 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisko joku ostaa Valencian mokkaakuppeja lautasineen, virheettömiä? Itse en tarvitse, enkä keräillä mitään kun on pieni asunto

Vierailija
19/20 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on tilaa, kannattaa säästää. Arvo varmasti kohoaa myöhemmin ja oma makusikin saattaa muuttua. En ainakaan itse tykännyt niistä yhtään vielä parikymppisenä, mutta nyt viisikymppisten lähestyessä olen onnellinen, ette hävittänyt omiani. Syksyn juhlien kattauksessa ne ovat erityisen kauniit oranssin pellavapöytäliinan kanssa.

Vierailija
20/20 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 1940-luvun Myrna-astioita turvallista käyttää?

Kysyn tämän pelottelujutun takia: https://yle.fi/uutiset/3-10109486

"– Ei kannata käyttää yli 30 vuotta vanhoja astioita joka päivä. Vanhoista keraamisista astioista siirtyy raskasmetalleja kehoon, kertoo ylitarkastaja Merja Virtanen Evirasta."

Huom. 30 vuotta sitten oli vuosi 1988.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi