Menen tällä viikolla drinkille varatun miehen kanssa...
Ja taidan oll tosi ihastunut. Tää on ihan kauheeta mutta en pysty ajattelemaan muuta kuin häntä...
Kommentit (34)
Epäilen, että miehelläni saattaa olla sivusuhde. Mutta onko mahdollista, kun ei koskaan ole iltoja, viikonloppuja poissa (lukuunottamatta muutamaa työmatkaa/vuosi), pitää kännykkää esillä eikä nettaile kotona? Ts., onko tällaista sivusuhdetta mahdollista ylläpitää ainoastaan arkipäivisin työaikana? Voiko toinen nainen tyytyä tällaiseen?
Ei kukaan normaali nainen leveile sillä että tapailee varattua miestä. Täytyy päässä olla vikaa jos saa nautinnon vaan varatuista miehistä.
ja ne kadu mitään muuta niin paljon kuin sitä. Silloin kun suhde oli päällä
niin se tuntui ihan kivalta, se ei ollut sitovaa ja sain olla vapaa, mennä ja tulla kuin halusin ja välillä olla muidenkin miesten kanssa.
Mutta sitten kun tapasin mieheni, niin kaikki muuttui. Hän oli parasta mitä ikinä olin tavannut. En ikinä uskonut että MINÄ tapaan sellaisen miehen ja että hän rakastuu MINUUN.
Mutta en ole koskaan voinut kertoa hänelle tästä varatusta exästä, mieheni ei hyväksyisi sellaista, tiedän sen varmasti.
Tämän menneisyyteni takia tunnen usein että mieheni on minulle liian hyvä.
Tunnen itseni usein saastuneeksi ja kaikki siksi että en aikonani osannut arvostaa itseäni tarpeeksi.
Meinaan yllättävän moni pettäjä saa ihan säännöllistä ja laadukastakin seksiä kotonaan. Mutta kas, kun moni mies on kuitenkin yllättävän keskenkasvuinen kolli, joka haluaa säännöllisin väliajoin hieman nostaa egoaan. Valloittaa, panna ja saada siitä sellaista mielihyvää, mitä vaimo ei voi antaa millään. Joten varopas sanojasi, voipi olla, että vaikka kuinka pyllistelet aukkojasi miehesi edessä, se nusasee kuitenkin kylilläkin.
Meillä sai mies joka laatua kotona, kuulema seksi onkin parempaa kanssani kuin uuden naisen kanssa. Ei vaan riitä, kun on nyt niiiiiiin rakastunut siihen toiseen.
että sinulla on tarve tulla tänne tilittämään tuollaista. Ihan vain hiukan säälittävää se on.
Kolmekymppinen mies, ja ah NIIN ihana!! Tosi hellä ja huomaavainen. Voi kun pääsisin sänkyyn hänen kanssaa, suudelmat antoi jo lupausta..
Kolmekymppinen mies, ja ah NIIN ihana!! Tosi hellä ja huomaavainen. Voi kun pääsisin sänkyyn hänen kanssaa, suudelmat antoi jo lupausta..
niin niitten ei tartte noita panopuita hommata. Turhaa särkevät panopuut sydämensä kun kuvittelevat jotain muuta kuin jalkavaimon roolia
niin saat pitää. En huolisi enää takaisin.
Oon ihan kuumana ollu jo viikon verran. Varsinkin kun mies on tosi pitkä, ihan parasta:)
Meinaan yllättävän moni pettäjä saa ihan säännöllistä ja laadukastakin seksiä kotonaan. Mutta kas, kun moni mies on kuitenkin yllättävän keskenkasvuinen kolli, joka haluaa säännöllisin väliajoin hieman nostaa egoaan. Valloittaa, panna ja saada siitä sellaista mielihyvää, mitä vaimo ei voi antaa millään. Joten varopas sanojasi, voipi olla, että vaikka kuinka pyllistelet aukkojasi miehesi edessä, se nusasee kuitenkin kylilläkin.
niin niitten ei tartte noita panopuita hommata. Turhaa särkevät panopuut sydämensä kun kuvittelevat jotain muuta kuin jalkavaimon roolia
lahkeeseen ettei se vaan pussaile muiden kans selkäsi takana....
t. se huora joka ei tuommosen tollon ukkoa edes huolis. =D
lahkeeseen ettei se vaan pussaile muiden kans selkäsi takana....
t. se huora joka ei tuommosen tollon ukkoa edes huolis. =D
Eli ei kihloissa, naimisissa, ja mikä parasta ei lapsia. Ja seurusteluhan on vaan hidaste, ei este;)
Et ole sitten ihan omaa miestä onnistunut itsellesi saamaan?
Eli ei kihloissa, naimisissa, ja mikä parasta ei lapsia. Ja seurusteluhan on vaan hidaste, ei este;)
En mäkään pidä vakavana jos joku vaan seukkaa eikä ole lapsiakaan.
Et ole sitten ihan omaa miestä onnistunut itsellesi saamaan?
Kohta taitaa olla...
ja ajattelee että sulta saa kuhan pari drinksua tarjotaan.
Onnea sulle vaan. Oikeastaan te olette sopiva pari, kumpikin lusmuja.
Mä repisin silmät päästä molemmilta, niin mieheltä kuin naiseltakin. Sen jälkeen sais mun puolesta elää elämänsä loppuun asti onnellisina tai onnettomina.