Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä neuvoja otetaan vastaan!

Vierailija
11.05.2009 |

Olen lähdössä huomenna 9-luokkalaisten valvojaksi Ruotsiin (siis päivä Tukholmassa -risteily). Mitä kaikkea tulisi huomioida? Lähinnä jos muistelette omia luokkaretkiänne. Itse en uskaltanut esim. alkoholia viedä, mutta muistelen, että kaverit suunnitteli ainakin shampoo-pulloon alkoholikätköä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ollut vaikeaa saada alkoholia. Osa luokkakavereistani ostivat itse laivan kaupasta. Tietääkseni kukaan ei salakuljettanut alkoholia luokkaretkelle, kuitenkin suurin osa oli enemmän tai vähemmän humalassa laivamatkojen aikana.

Vierailija
2/3 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ryyppää kumminkin sille et voi mitään. Äläkä yleistä parin sekotapauksen takia kaikkia, ennemmistö nuorista on ihan ok. Suurin riskihän siellä on viinanjuontia vasta harjoitteleville tytöille tulla raiskatuksi.

Älä yritä innostaa pahimpia Tukholman-päivään vaan anna rauhassa nukkua krapulaansa. Muilla on siten hauskempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sen voi estää? Kierrellä varmaan täytyy paljon, etteivät istu salaa ravintolassa. Ei kai ne tax free:ssa tuon ikäisille myy?