Hävettäisikö sinua, jos olisit saanut lapsen naimisissa olevan miehen kanssa?
Kommentit (28)
eikö tosiaan ole lapsenkin etu, että sillä on äiti ja isä saman katon alla!
Mitä ihmettä naiset vonkaa varattua miestä, hävetkää!!!!
Minun liittoni hajosi siihen, et mies meni toisen naisen matkaan ja jäin kahden lapseni kanssa. En voi koskaan antaa anteeksi ex miehelleni ja tämän uudelle vaimolle, en koskaan! He rikkoivat minun lapsiltani ja minulta koko elämän.
Nyt olen onnellisesti naimisissa, mutta silti en koskaan unohda exäni tekoa.
Ei varattujen miesten perään ole naisilla mitään asiaa. jos mies sanoo, et kotona menee huonosti, odottakaa niin kauan, et mies eroaa ja menkää sitten vasta miehen tykö.
olen ollut raskaana naimisissa olevalle miehelle, he erosivat ja meistä tuli perhe.. minä ja ex-vaimo ollaan erittäin lämpimissä väleissä nykyisin
mutta en halua sekaantua tilanteeseen missä miehellä on vaimo.
Mielestäni olen tehnyt viisaasti.
Yksi mies minua kauan ihaili, mutta en halua sekaanut. Ehkä hän loukkaantui kun rupesin välttämään häntä sen jälkeen kun hän minulle pusun antoi.
Minun on ajateltava itseäni. Varsinkin nyt kun on ollut vaikeata
Ei kai kukaan lasta häpeäisikään, vaan itseään kun on täysin moraaliton lutka.
Tiedän nimittäin porvoolaisen tapauksen, joka ihan innostui ja saattoi tyttöystävänsä raskaaksi. Siinä oli vaimolla ihmettelemistä ja lapsilla kanssa, kun saivat uusia naapureita.
mutta en oletakaan että ketään hävettäisi, mutta lähinnä mietin että eikö sellainen nainen koe itseään tarpeeksi arvokkaaksi että ansaitsisi sellaisen miehen joka olisi hänen kokonaan...? En minä ainakaan suostuisi jakamaan miestä kenenkään, saati sitten miehen vaimon, kanssa.
ik
mutta en oletakaan että ketään hävettäisi, mutta lähinnä mietin että eikö sellainen nainen koe itseään tarpeeksi arvokkaaksi että ansaitsisi sellaisen miehen joka olisi hänen kokonaan...? En minä ainakaan suostuisi jakamaan miestä kenenkään, saati sitten miehen vaimon, kanssa.
Luulen, että ihan oikeasti suuri ongelma on se, että kaikki hyvät tyypit ja kunnon miehet ovat naimisissa.
Seurustelin kivan ja kunnollisen miehen kanssa, mutta kauhean mielenkiintoinen hän ei ollut. Onneksi satuin paikalle, kun nykyinen mieheni etsi kumppania eronsa jälkeen. Löysin mielenkiintoisen, kunnollisen, hauskan, älykkään - kaikilla tavoin loistavan miehen. Mutta todellakin aviosta avioon se tämäkin urho matkasi.
Monenlaisia tossun kuluttajia on, mutta minä olen ainakin niin kranttu ettei minulle nyt ihan kuka tahansa olisi kelvannut.
me nimittäin olemme nykyään ihan onnellinen perhe ja lapsiakin on tullut lisää. pitänee lisätä vielä että minäkin olin silloin naimisissa exäni kanssa.