Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettäisikö sinua, jos olisit saanut lapsen naimisissa olevan miehen kanssa?

Vierailija
11.05.2009 |

hävetä. Aika moni muukin täällä on saanut.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hävetä sitten yhtään:D

Vierailija
2/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisen miestä, et omaasi?

ap. aivan, juuri näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä riemustakaan pompi sillä tulevan lapseni isä tosiaan on naimisissa ja jonkun muun kuin mun kanssa. Lapsi ei siis ole vielä syntynyt mutta muutaman kuukauden päästä..varmasti ihan yhtä rakas kuin esikoiseni jonka isän kanssa olin ihan itse naimisissa.

Vierailija
4/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten ole löytäneet vapaita miehiä lapsienne isiksi ;)

Vierailija
5/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisen miestä, et omaasi?

Vierailija
6/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen lapsen saanut sellaisen kanssa. Seuraaavan lapsen aijon "hankkia" avioliitossa olevan kanssa. Eikä varmasti hävetä sen enemmän kuin nytkään.

Vierailija
7/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäisin varmaan itseäni aika paljon tyhmyydestä ja toisen onnen rikkomisesta.

Minun kohdalleni ei ole noin käynyt. Pidin siitä huolen.

8/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jättää entisen, vajavaisen elämänsä taakseen ja tulee luokseni

Vierailija
9/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä häpeisi lastani!

Siihenkin tilanteeseen olisi varmasti tilanteeseen johtaneet syyt ja ainahan siihen kaksi tarvitaan...

Vierailija
10/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti osaa hävetä äitiään, kunhan ymmärtää miten hän on alkunsa saanut. Toivottavasti joku muu osallistuu lapsesi arvomaailman kasvattamiseen!

Vierailija
11/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelee innolla lasten velipuolta kyläilemään :) ensin isyysasiat kuntoon ja sitten oikeusprosessi huoltajuudesta päälle. Katsotaan, miten ex-panon elämä menee uusiksi kun ymmärtää ettei hän saa vain pelkkiä elareita vaan antaa isälle myös oikeuden tavata lastaan, hänen omassa kodissaan.

Vierailija
12/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan, miten ex-panon elämä menee uusiksi kun ymmärtää ettei hän saa vain pelkkiä elareita vaan antaa isälle myös oikeuden tavata lastaan, hänen omassa kodissaan.

miehesi varmaan vaan jatkaa sen naisen panomista

Vierailija
13/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin monen lapsen tekeminen usealle eri miehelle.

Vierailija
14/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tekisi sellaista lasta tähän maailmaan. Valitisin abortin ehdottomasti ja pitäisin turpani kiinni

Vierailija
15/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotamme jo toista yhteistä lasta :) ja lapsieni isä naimisissa omalla tahollaan

Vierailija
16/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa maailma mennyt kummalliseksi, kun tuollaista ei edes hävetä :(.

Mielestäni yksi alhaisimmista teoista, mihin voi syyllistyä, on "jonkun toisen oman" kanssa vehtaileminen.

En toivoisi kenellekään lapselle tuollaista kohtaloa :(

Vierailija
17/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattua miestä??? Tilannetta vois mun mielestä hävetä. Mulla ei tulis mieleenkään mennä sänkyyn varatun miehen kanssa.

Vierailija
18/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

ja jättää entisen, vajavaisen elämänsä taakseen ja tulee luokseni

2

Niin just, porvoolainen :) Tottakai se rakastuu suhun, kun olet tuollaisen tempun hänelle tehnyt ....

Vierailija
19/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen edessä häpeäisin? Voisin tuntea syyllisyyttä suhteessa miehen vaimoon, tai en sittenkään. Olisinhan jättänyt ehkäisemättä, tehnyt joko miehen kanssa tai yksin teoin sen lapsen. Ei, en häpeäisi. Varmaan tulevaisuus yh:na huolestuttaisi minua jossain määrin.

Vierailija
20/28 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelee innolla lasten velipuolta kyläilemään :) ensin isyysasiat kuntoon ja sitten oikeusprosessi huoltajuudesta päälle. Katsotaan, miten ex-panon elämä menee uusiksi kun ymmärtää ettei hän saa vain pelkkiä elareita vaan antaa isälle myös oikeuden tavata lastaan, hänen omassa kodissaan.

Ja jos kyse on vastasyntyneestä, niin ei sellaista heti lähdetä kuskaamaan kenenkään toisen kotiin, vaikka kuinka oikeutettuja oltaisiinkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi