Keksi lööppi 7 päivää-lehteen, jonka toimittajina olisivat AV-mammat! :)
Kommentit (110)
.Sectio-mamman tuska - Lapseni ei voi koskaan viettää syntymäpäiviä
Järkyttynyt äiti: hiusmalli on aivan väärä ja vauvasta tuli aikuisen näköinen.
Katso karmeat kuvat! Naapurihaastattelut videona!
Mies lähti naapurin lapsettoman lorton perään.
Yhteiskunta on tästä vastuussa, tilittää av-mamma.
Oman ajan puute ajoi perheenäidin ahdingon partaalle.
Vastaus jokaisen tilanteeseen löytyy AV:lta: JSSAP!
Järkyttynyt av-mamma, Riikka 34 v, kertoo kuinka rauhallinen ja romanttiseksi tarkoitettu illallinen vaihtui pahaan mieleen.
"Olimme mieheni kanssa viettämässä hääpäiväämme. 9-vuotias lapsemme oli lastenhoitajan, lääk.lis. sekä lto, kanssa kotona. Olimme juuri skoolaamassa kivennäisvesillämme kun ravintolaan tuli kolmen naisen ryhmä. Naiset olivat pukeutuneet räikeästi, puhuivat kovaan ääneen ja nauraa röhöttivät jutuilleen. Kaksi heistä heilautteli pitkiä hiuksiaan epähygienisesti. He tilasivat viinipullon ja monenlaisia rasvaisia alkupaloja. Yritin tietenkin keskittyä mieheeni mutta oli mahdotonta olla tuijottamatta naisten rasvasta kiiltäviä sormia, joilla he pistivät paneroituja mozzarellatikkuja suuhunsa ja punaisia kieliä jotka nuolaisivat loputkin rasvat sormista sekä rivosti maalattuja huulia jotka tahrasivat nopeasti tyhjenevien viinilasien reunat. Vihanneksia ei kuitenkaan lautasillä näkynyt. Näky oli lähes törkeä, ja paikalla oli myös lapsia . Olin myös tuntevinani tupakanhajun, ja myöhemmin illalla sain päänsäryn, joka on varma merkki siitä että olen ollut tupakansavun lähellä, olen sille hyvin herkkä. Tämä hääpäiväillallinen ei ollut hyvällä lailla ikimuistoinen", Riikka naurahtaa surullisesti. Hän pyytää kaikkia ylipainoisia muistamaan esimerkin, jota he näyttävät lapsille ja nuorille julkisilla paikoilla. "Aikuisen ihmisen luulisi tuntevan vastuunsa. Mitä viestittää lapselle jos ylipainoinen syö vielä lisää rasvaa ja näyttää nauttivan siitä, sekä muutenkaan ei näytä piilottelevan lihojaan vaan esittelee niitä tyköistuvin vaattein. Ylipainoisuus on hauskaa, ylipainosta kannattaa nauttia, tätäkö he haluavat sanoa. Ehkäpä tässä olisi teemaa eduskuntavaaleihinkin", Riikka vinkkaa lopuksi.
Jo kolmas keskenmeno raskausviikolla 4+1 ja yhteiskunta ei suostu tutkimaan missä vika!
uusretro sanaa ei ole olemassa!!!!!
Katkeran lapsettoman tilitys: "Sain postissa joulukortin, jossa ystäväni lapsen kuva! Minua on loukattu verisesti!"
Kohupaljastus: "Uraäiti palasi töihin lapsen ollessa 24-vuotias! Lapsiparka vietiin PÄIVÄKOTIIN! (lue: ammattikorkeakouluun)"
Äiti osti sixpäkin ja suklaalevyn, vaikka lapset (huonosti puetut, ei tecin tecciä) olivat mukana!
"Koskaan en ole lastenhoitoapua tarvinnut tai saanut. Ne on heikkoja, jotka muilla lapsiaan muilla hoidattaa!"
mutta silti mua ihmetyttää että onko ihan oikeasti olemassa ihmisiä jotka nauraa toisten sairauksille ja pilailee niiden kustannuksella?
ymmärrän kyllä että viesti oli kirjoitettu pilke silmäkulmassa, mutta siitä vain paistaa niin läpi tuo vähättely ja epäusko siihen että kilpirauassairaudesta johtuen voisi olla ongelmia painon kanssa.
no, suurimpia asiantuntijoitahan ovat yleensä ne joilla ei ole omakohtaista kokemusta asiasta ollenkaan...
toki itselleen voi ja pitääkin nauraa, mutta asiat joille ei itse voi edes mitään, ovat aika mauttomia pilan kohteita.
mua ei kyllä yhtään naurata se että mun paino nousi 20kg ennenkuin sain hoitoa kilpirauhasen vajaatoimintaan.
no, huvinsa kullakin.
mua silti ei vaan kauheesti huvita esim muiden insuliinishokit, epilepsiakohtaukset, syöpäkärsimykset, sydänifarktit, psykoosit jne.
Näin vauhdikkaasti viilettää av-mamma
120 kg av-mamman perässä on vaikea pysyä edes pyörällä.
"Olen tottunut nopsaan liikkumaan. 6 km matka menee maisemia katsellen 30 minuutissa"
Umpirakastunut mies, ammatiltaan lääkäri, joka on myös entinen huippu-urheilija, katsoo ihaillen vaimonsa perään ja toteaa pilke silmäkulmassa;
"Kyllä olisi vaimolla vientiä, miehet aivan juoksevat perässä!"
Lenkin jälkeen tämä rusoposkinen kaunotar tekee iltapalaa, porkkanalastuja kurkkukastikkeen kera.
"En syö ollenkaan makeaa,pizzaakin vain kerran vuodessa. Minulla on kilpirauhasessa ongelmia ja olen tunnesyöjä"
Sen jälkeen pari asettuu sohvalle. Vaimo pyytää vielä anteeksi, koska edessä on matto, jossa tahra.
"Niin, ajattelematon vieraamme toi mukanaan koiransa, joka istui siihen alastomalla pyllynreiällään"Tunika; M&I
Legginsit; Nanso
Sukat; Marimekko (Unikko)
"Mieheni pettää minua sämpylätaikinan kanssa, jäivät rysän päältä kiinni eilenillalla!"
Ja petturitaikina joutui roviolle uuniin.
Entä miten av-mamma selivää tästä eteenpäin, lue syväluotaava haastattelu lehdestämme.
ihmetteleviin kyselyihin vastasin vain että tuo on joku Tuperwaaran hieno uusi ja kallis kotkotus.
"Olin juuri ehtinyt aloittamaan 3-vuotiaan Micaelin imettämisen ja kun sulhaseni oli nostamassa kuopusta toiselle rinnalleni, kirkkoherra sähähti minulle todella epäasialliseen sävyyn ja käski minun napittaa pukuni", tyrmistynyt morsian totesi lehdellemme.
Tapahtuma seurauksena jopa 20 000 AV-mammaa on jo ehtinyt erota kirkosta ja joukkoeroaminen jatkuu edelleen kiivaana. Netissä on myös kerätty nimiä adressiin kirkkoherran pidättämiseksi virastaan.
.