Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Koulukiusaaminen: ei ihme että lasten mielestä kiusaamisesta ei kannata
11.05.2009 |
kertoa aikuiselle. Esim. meidän koulussa se kiusattu joutuu ikävän huomion kohteeksi. Ope alkaa puhumaan "erilaisuudesta" käyttäen kiusattua esimerkkinä. Kiusaaminen voi jopa pahentua!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mun lapsen ope hoiti tilanteen hienosti, mutta se onkin saanut open koulutuksensa ulkomailla, jossa tähän osaa koulutusta on painotettu kuulemma paljon.