Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN VIIKKO 20

11.05.2009 |

Olen pahoillani huonoista uutisita Äitskäx2 : (. On se niin surullista kun käy noin. Toivottavasti pääsette kohta yrittämään uudestaan ja että tulee uusi plussa nopeasti!

Onnittelut Halti, pikku3 ja Sirusade! Onpas tullut paljon plussia viime viikolla : ). Toivottavasti meitä muitakin tulee perässä kohta.

Täti tuli ja meni ja ensi viikolla olisi taas oviksen aika. Olen jo "varoittanut" mieheni etukäteen jotta hän tietää mitä on tulossa ; ). Aktiivista peiton heilutusta tiuhaan tahtiin...

Misu78

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevassa kierrossa aiomme touhuta 1-2 päivän välein kp 7 alkaen. Jos on kumma, jos ei sillä taktiikalla saada simppoja asemiin h-hetkeä varten. Eri asia tietenkin on se, tärppääkö kuitenkaan.

Vierailija
22/27 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kun ei vieläkään tullut tärppi, 2poj@näiti! On se niin epäreilua kun joutuu yrittämään noin kauan! Toivottavasti teille tulee parempia uutisia kohta!

Muutamalla on jännät paikat edessä! Jospa tulisi lisää plussia tälle viikolle :).

Itse olen tilannut peiton heilutusta viikonlopuksi ja alkuviikolle. Ovis ajoittuu alkuviikolle ja olen "varoittanut" mieheni jo viime viikolla :). Eri asia sitten menikö tilaus perille... eiköhän :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistänne! =) Tuntuu siltä tosiaan että tekisi mieli luovuttaa kohta. Varsinkin viime kierrossa ovistesti näytti selvää ovista kp 14, niin kuitenkaan ei onnistunut. Ja puuhailut osuivat juuri ovikseen. En ole sitten varma, että tapahatuiko ovulaatio sitten kuitenkaan "oikeasti". Pöh! Ei kai tässä auta kun vaan yrittää vielä jonkin aikaa.

Varsinaisissa tutkimuksissa ei olla käyty, muta minulla on olult endoepäily ja kipirauhasarvot päin mäntyä ja prolaktiiniarvo koholla jossain vaiheessa. Ne lienee hieman vaikeuttaa raskaaksi tulemsita? Mutta eivät olleet koholla niin paljon, että olisin saanut siihen jotain lääkettä. Gyne vakuutti, että pitäisi kyllä onnistua kaikesta huolimatta, mutta ei ainakaan vielä ole siis tärpännyt. Kävin gynellä helmikussa kovien ovis- ja menkkakipujen takia ja ultratessa gyne huomasi puhjenneen keltarauahskystan. Että sellainenkin "este" vielä. Se oli aiheuttanut ne kauheat kivut. En tiedä sitten uusiiko keltarauhaskysta kovin pian ?

Mutta tällaista. Tämän kuun lopussa lähden parin viikon reissuun, joten josko se sitten auttaisi. Sitä ennen on luultavasti juuri ovulaatio. Joten ei auta kun vaan toivoa.

Tsemppiä kaikille! =) Ja hyvää viikonloppua!

Vierailija
24/27 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki olette?

Musta on ihana lukea teidän juttuja :) Mut kun kaikki olette nyt hiljaa niin minä parkasen tähän väliin, että HALUAN VAUVAN! Pienen tytön, poikakin käy ;) Mut en taida saada kuitenkaan vielä ainakaan toviin eli siirryn taustalle...

Vierailija
25/27 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa yritys nyt, toivottavasti illalla :)

VadelmaMama, tiedän ton tunteen kun tekisi mieli vielä tehdä sitä ja tätä ennen kuin.. mutta ei sitä tosiaan kannata pitää itsestään selvyytenä että raskaaksi ylipäänsä tulee. Mä olen tullut tosi nopeasti raskaaksi ja molemmat odotukset on menneet hyvin, joten etukäteen jo olen varma että nyt sitten varmaan ei.. Mä olen kyllä hieman sellainen stressaaja muutenkin.

Meidän muksuilla ikäroa 1v6kk ja nyt sitten olisi tulossa miltei neljä vuotta. Ehkä sitä sitten pitää hommata neljäs samaan syssyyn :) Mies on ajatuksen kannalla sillä jotenkin tämä homma on mennyt nyt niin että taas tuntuu rankalta kun aloittaa kaiken alusta, kaksi pientä menee siinä samassa kuin yksikin ja ikääkin alkaa olemaan. Mutta kunhan sitä nyt raskautuisi ensin ja saisi tämän kolmosenkin.. huoh..

Vierailija
26/27 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei ja hempeät tunteet!

Vuoden pehmityksen jälkeen, juuri kun aloin itsekin kyseenalaistaa vauvakuumettani kolmoseen, mieheni alkoikin näyttää vihreää valoa!!! Olen toisaalta taivaissa ja toisaalta mietin edelleen, että onkohan tässä nyt järkeä kovinkaan paljon mukana...pikaisesti kun luin viestejänne, niin empien ja tunnelmista toiseen liikkuen ilmeisesti meistä useampi täälläkin liikkuu..

Viime keväänä kuumeilin melkoisesti ja kirjoittelinkin jotain. Tyttösiä kaksin kappalein meillä jo on (-04 ja -06). Olisin KOVASTI toivonut, että 2poj@näiti olisi jo saanut siirtyä odotuspuolelle. Jemppikset isot! Samoin Eewokin olen muistavinani. Jemppistä teiille molemmille!!! Ja tietysti kaikille muillekin pitkään tai lyhyeen kuumeileville.

Jaahas, kp:t on vissiin jotain 12, eli kun kiertoni on kellon tarkka 28 ja ovulaatiosta en voi erehtyä (kait se on uskottava, että iän myötä tädin mukanaan tuomat kivut hellittävät ja ovulaatio kivut lisääntyvät...), eilen on irronnut oikealta puolelta (joo kuulostaa naurettavalta, mutta toispuoleisena tuo vihlaisu aina tuntuu...). Juu, no katotaas kuis tämän ellin käy...

ihanaa, mulla on sailaisuus!! ja sen olen nyt jakanut teidän kanssanne, kun en halua sitä vielä muuten huudella, mutta pakkohan tämä oli jossain päästä julki puhumaan!

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin...

minni-pinni kp 12/28

i

Vierailija
27/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu-huu, missäs kaikki luuraatte?

Mulla kp 26 tänään eikä niin minkäänlaisia tuntemuksia :( Eiköhän se täti sieltä kurvaa paikalle. Kierron pituus on ollut 30 - 36, ja tässä kierrossa gynellä käydessä laskujen mukaan ovulaatio olis ollut jo kp 13. Vois siis kuvitella että nyt olis lyhyenpi kierto. Mutta tuskinpa vaan tärppäs. Tuntuu aika toivottomalle, koska todistetusti ovuloin ja puuhailtiinkin juuri sopivana päivänä, mutta silti ei tärpännyt.

Lasten päiväkodissa tänään kevätjuhla, joten täytyy ruveta sinne suunnistamaan :)

Onnekkaanpaa yritystä teille muille!

Minsku