Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vielä yksi vauva!

Vierailija
11.05.2009 |

En voi / halua kertoa vielä kenellekään, mutta sain viikonloppuna tietää olevani raskaana. Meidän perheen lapsiluku oli jo täynnä, ja tämän pienokaisen myötä perheestä tulee todellinen suurperhe (viisi lasta).

Olin ensin ihan järkyttynyt ja mietin, että miten me tästä selviämme, kuinka taas jaksamme ja mahtuuko tulokas edes minnekään kodissamme. Mutta nyt olen vain yksinomaan onnellinen tästä mahdollisuudesta vielä yhteen vauvaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa lapsi luku täys ja nuorin on vasta 4 kk. Että olis ollu vuoden päästä aika hulinaa, mutta onneks ei.

Onnea sulle. Mä kyllä salaa toivon kanssa vielä yhtä vauvaa, mutta sen aika ei ole vielä.

Vierailija
2/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että jotkut jaksavat.

Mieheni ilmoitti menevänsä "tiilitykseen" jos tämä meidän salamatkustaja pysyy kyydissä loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mies jo? Pettikö ehkäisy?

Mä toivon ihan oikeasti, että mun kierukka pettäis. Se on ainoa keino saada meille neljäs lapsi, mies ei oikein ole enää innostunut muuten aiheesta.

Vierailija
4/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mieskin tietää, yhdessä osattiin jo aavistella. Onnellinen on hänkin.

ap

Vierailija
5/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä odotan viidettä ja todennäköisesti sitä viimeistä - tosin ihan tarkoituksella sai tämä pieni alkunsa. Suurperheellinen en vielä tunne neljän kanssa olevani, mutta kyllä viides tuntuu jo aika paljolta. :) Toivottavasti raskautesi etenee onnellisten tähtien alle!

Vierailija
6/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tarkoituksella annettiin vielä tämän viidennen tulla, ja yhteinen on myös päätös et jompikumpi sterilisoidaan.