Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten opin saamaan orgasmin?

Vierailija
11.05.2009 |

Ongelma on aika paha. En ole koskaan, siis koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. ylipäätään missään seksissä toisen ihmisen kanssa. Takana ei ole kovin montaa seksisuhdetta, nykyinen mieheni on kolmas kokemukseni, hänen kanssaan on nyt oltu yhdessä 20 vuotta. Tätä nykyä seksi tökkii aika pahasti. Joskus nuorina oli ihan kiva antaa toisella siitä ilosta, että sai antaa toiselle hyvää oloa, vaikkei itse juuri mitään saanutkaan. Toisaalta silloin vielä myös mies jaksoi noita esileikkejä ja mutia yrittää vähän paremmin. No sitten on tullut kuvioon lapsia ja ajanpuutetta ja leikit vähentyneet osin siksikin, kun ei niistä lopulta kuitenkaan minulle mitään orgasmia ikinä syntynyt. Tätä nykyä meidän seksi on aika lailla pelkkää sisäänuloshydrauliikkaa keskellä yötä. Minä en saa siitä muuta kuin väsyneen päänsäryn menetettyjen yöunien takia. Mies taas kiukuttelee, kun haluaisi enemmän seksiä - muttei silti viitsi tulla hakemaan sitä ennen kuin kaikki telkkariohjelmat ovat loppuneet yöllä....

Miten oppisin nauttimaan seksistä? Ja nyt ihan turha sanoa, että kuuntele itseäsi ja tunnustele, miä tuntuu hyvältä. On kuunneltu ja tunnusteltu ja silloin nuorempana kokeiltu. Mutta mikään ei tunnu. Voin saada mekaanisen orgasmin kun masturboin suihkulla tarpeeksi kauan, mutta se vaatii aika kovaa painetta ja pitkän ajan. Ei sellaista voi vaatia miltään mieheltä. EIkä sekään kyllä tunnu oikeasti kovin kummoiselta.

Miten, ihan teksnisesti, sen voi opetella samaan? Tai miten voisin edes opetella nauttimaan seksistä jotenkin. Tätä nykyä se tuntuu vain vastenmieliseltä, Miehellä on yököttävä ja pistelevä parransänki eikä se aja sitä vaikka olen sanonut että toivoisin, joten suukottelu on lähinnä tuskallista. Sen kädet on likaiset. Ja musta tuntuu, että kun se ei viitsi välittää mun nautinnosta, se voisi yhtä hyvin pannan naapurin rouvaa tai kuminukkea tai mitä vaan, ei tässä senkään puolelta mistään rakkauden jakamisesta tunnu kyse olevan. Mutta oikeasti iso osa sen mielenkiinnonpuutteesta mun nautintoani kohtaan johtuu tietysti siitä turhautumisesta, kun en kuitenkaan saa, vaikka mitä tekisi.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käännä se mies sun päältä sivulle, eli makaatte sivuttain, mutta se on sun sisällä, toimii hämmästyttävän monella tutulla tää juttu. Tässä pitää olla aika ripeä, muuten missaa sen.

Vierailija
42/58 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden lantionpohjalihasten treenausta. Geishakuulat on varma keino saada jumppa onnistumaan. Myös taitavammat osaa jumpata ilman kuulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan saanut edes "tee-se-itse-orgasmia".

En sitten yhtään minkäänlaista!

Sinä sentään tiedät voivasi saada orgasmin ja osaat sen tehdä.

Luulin että olin ainoa laatuani...

Vierailija
44/58 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaa häpeänkö tätä asiaa. :-(

Vierailija
45/58 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minulla ainakin on niin herkät paikat, että kun minun mieheni käy minuun pesemättömin käsin ja tahmaisin kaluin kiinni, niin taatusti on seuraavana päivänä virtsarakontulehdus ja parin päivän kuluttua finnin tapaisia paiseita vähän siellä täällä sukuelimissä.

Joten kyllä pesemättömyys totisesti tappaa halut.

ne ei haittaa jos oikein panettaa... liika yksityiskohtien miettiminen tuhoaa taatusti seksinautinnon.... aina on nimittäin jotain pielessä jos sielle linjalle lähdetään...

Vierailija
46/58 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai eihän siinä ole mitään hienoa, että muutkin kärsii...

Mä olen liian märkä, joten seksi on mennyt sellaiseksi, että ei paljoakaan esileikkejä, etten kostu liikaa. Liian märkänä mieheni ei nauti.

Kaikesta vapaamielisyydestäni (menneisyydessä paljon seksisuhteita, suhde naiseen) huolimatta itsetyydytys tuntuu jotenkin naurettavalta. En todellakaan pysty jatkamaan tyydytystä riittävän pitkään. Minulla on joskus ollut dildo (ei mikään hyvä), mutta minusta se oli viellä naurettavampaa ja viimeisetkin halut vei se surina.

Yhdynnässä olen saanut orgasmin pari kertaa, omin käsin en koskaan mutta unissani monia kertoja. Herään unesta orgasmiin, enkä ole kuitenkaan käsin tehnyt mitään.

En usko, että koskaan tulen saamaan yhdynnän aikana, sillä se on minulle tietynlainen suoritus. Tosin eritavalla kun yleensä "suorittaville" naisille, minä olen seksikumppanina varsin hyvä.

Kylläpä oli huonosti selitetty...

Kai sitä on seksikauppaan mentävä. Mistähän saisi kunnon palvelua? Helsingissä käyn säännöllisesti, Turkuun menen parin kuukauden päästä, vinkkejä? Jotenkin en usko palvelu löytyvän Lahdesta.

Vierailija
47/58 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on myös miehestä äärimmäisen kiihottavaa. Tämä tapahtuu siis suuseksin jälkeen, ilman tuota leikkiä en saa

Vierailija
48/58 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo pari taaempana oleva...

joskus vaan on niin, että se ihminen ei sitten kuitenkaan ole kaikkiaan oikea vaikka olisi niin oikea. Joskus "vaihto naiseen" voi sekin olla se oikea ratkaisu. Kertoo rehellisyydestä itseään ja kumppaniaan kohtaan.

Vierailija
49/58 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin juuri tutkimuksen asiasta. Jos ei orkku onnistu niin lue hite-raportti, yli 700 sivua naiset kertoo miten ne tekee sen itse, joku vinkki voi löytyä.

Vierailija
50/58 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbojen seksi usein aika kaavamaista

REPS. Onneksi me ei olla luettu tuota tutkimusta... Ei meillä ainakaan.

Ja eiköhän se heteroilla ole sama juttu. Toisilla se kangistuu kaavoihin ja toiset löytää virikettä.

Ja suuntautumisesta huolimatta jotkut ei edes halua niin kauheasti sitä vaihtelua.... Seksi voi pysyä hyvin tyydyttävänä vaikka se olisi aika kaavamaistakin.

Vierailija
51/58 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbojen seksi usein aika kaavamaista

luin juuri tutkimuksen asiasta. Jos ei orkku onnistu niin lue hite-raportti, yli 700 sivua naiset kertoo miten ne tekee sen itse, joku vinkki voi löytyä.

Kertoisitko mistä tuon tutkimuksen löysit. Se olisi mielenkiintoista lukea.

Vierailija
52/58 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikä viitsitä kertoa alkuperää. Olisi fiksua.

Vierailija
53/58 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on aika paha. En ole koskaan, siis koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. ylipäätään missään seksissä toisen ihmisen kanssa. Takana ei ole kovin montaa seksisuhdetta, nykyinen mieheni on kolmas kokemukseni, hänen kanssaan on nyt oltu yhdessä 20 vuotta. Tätä nykyä seksi tökkii aika pahasti. Joskus nuorina oli ihan kiva antaa toisella siitä ilosta, että sai antaa toiselle hyvää oloa, vaikkei itse juuri mitään saanutkaan. Toisaalta silloin vielä myös mies jaksoi noita esileikkejä ja mutia yrittää vähän paremmin. No sitten on tullut kuvioon lapsia ja ajanpuutetta ja leikit vähentyneet osin siksikin, kun ei niistä lopulta kuitenkaan minulle mitään orgasmia ikinä syntynyt. Tätä nykyä meidän seksi on aika lailla pelkkää sisäänuloshydrauliikkaa keskellä yötä. Minä en saa siitä muuta kuin väsyneen päänsäryn menetettyjen yöunien takia. Mies taas kiukuttelee, kun haluaisi enemmän seksiä - muttei silti viitsi tulla hakemaan sitä ennen kuin kaikki telkkariohjelmat ovat loppuneet yöllä....

Miten oppisin nauttimaan seksistä? Ja nyt ihan turha sanoa, että kuuntele itseäsi ja tunnustele, miä tuntuu hyvältä. On kuunneltu ja tunnusteltu ja silloin nuorempana kokeiltu. Mutta mikään ei tunnu. Voin saada mekaanisen orgasmin kun masturboin suihkulla tarpeeksi kauan, mutta se vaatii aika kovaa painetta ja pitkän ajan. Ei sellaista voi vaatia miltään mieheltä. EIkä sekään kyllä tunnu oikeasti kovin kummoiselta.

Miten, ihan teksnisesti, sen voi opetella samaan? Tai miten voisin edes opetella nauttimaan seksistä jotenkin. Tätä nykyä se tuntuu vain vastenmieliseltä, Miehellä on yököttävä ja pistelevä parransänki eikä se aja sitä vaikka olen sanonut että toivoisin, joten suukottelu on lähinnä tuskallista. Sen kädet on likaiset. Ja musta tuntuu, että kun se ei viitsi välittää mun nautinnosta, se voisi yhtä hyvin pannan naapurin rouvaa tai kuminukkea tai mitä vaan, ei tässä senkään puolelta mistään rakkauden jakamisesta tunnu kyse olevan. Mutta oikeasti iso osa sen mielenkiinnonpuutteesta mun nautintoani kohtaan johtuu tietysti siitä turhautumisesta, kun en kuitenkaan saa, vaikka mitä tekisi.

Runsaasti masturbaatioharjoituksia häpeilemättä.

Sinulta jäi tuo vaihe murrosikäisenä väliin. Tutustu itseesi elä häpeile mitään. Tee kaikkea ennakkoluulottomasti.

Ei muutakuin raivokkaita runkkuhetkiä.

Vierailija
54/58 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ja pariskunnille suunnattu ja myös naisten omistama.

Eli siellä varmasti neuvovat mielellään ja ovat tottuneet vastaamaan tämän tapaisiin kysymyksiin.

Vierailija
55/58 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä liikkeet Vantaalla, Espoossa ja Lempäälässä (Ideapark).

-56-

Vierailija
56/58 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mies ihan karsee. Ja joku liian märkä ettei mies tykkää, siispä ei mitään esileikkejä ja taas jäi nainen ilman.

Vierailija
57/58 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä kuulu seksipalstalle?? siirtääkö joku?

Vierailija
58/58 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä juttu on kun moni sanoo että hyväilee itseään yhdynnän aikana? Eikö se ole juurikin kumppanin tehtävä?

Eikö itsensä tyydyttäminen kumppanin edessä viestitä että tämä tekee jotain väärin kun se pitää itse tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi