Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SYYSKUUN SYDÄMET vko 20***

11.05.2009 |

Uusi toukokuinen viikko aluillaan...

Edellisen viikon porinat tässä : http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha eilen jo kyllä kirjoittelin tänne mutta eipä näy, mihin lie kadonnu bittien taivaaseen... ( tai sitten oon painanu epähuomiossa peruuta nappia ja enkä oo huomannu :D no joka tapauksessa!!! )

Tervetuloa uudet "jäsenet" ihanaa että tulee uusia mukaan!!!

Ja sit omaa onnea hehkuttamaan!!!!! Kävimme perjantaina koko perheen voimin rk-ultrassa, tytöt oli kyllä kiltisti koko toimituksen ajan. Vauvalla kaikki oli hyvin!!! koko arvio oli 408g Me sovittiin miehen kanssa että ei kysytä sukupuolta (koska mieheni ei sitä halunnut, minä kylläkin) nooo, kätilö kysy sit kesken kaikent et te ette sitten haluneet tietää sukupuolta?? Silloin mä arvasin/aavistin että olisko poika tulossa kun nuin kysyy, eihän hän olisi muuten kysyny jollei olisi aivan varma ja poikahan se silloin on, jos selvästi näkyy. Mies sit kuiskasi et kysy vaan sitä sukupuolta jos haluut? No mähän kysyin ja poikahan sieltä on tulossa!!!!! Oli kuulemma nähnyt heti ja että ei ole epäilystäkään. Lupasi syödä hattunsa jos on tyttö ja sano et pitää tulla sanoon jos ei oo poika oli sata varma asiasta.Itkuhan siinä tuli!! Kun on ennestään kaks tyttöö niin luonnollisesti mä oon toivonut poikaa salaa mielessä, vaikkakin tytöt on ihania..Ja lisäks mun isä kuoli syksyllä ja hän toivoi niin meille poikaa, sehän sit kans lisäsi herkistelyä! Tuli sellainen sisäinen rauha ei tartte miettii sitä enään kumpikahan sieltä tulee?

Nyt vaan ei millään jaksaisi odottaa syksyyn että saisi pikku miehen syliin!!! (Tuntupa ihanalta kirjoitaa nuin) nyyh!!

Ensviikolla neuvola, eipä tässä muuta, olo on muuten ollu loistava mitä nyt parina päivänä vähän huimannut, oliskohan jännitys lauennut tai jotain, mulla kun ei oo ollu ennen minkäänlaisia ongelmia nuitten paineitten kans...

lippo+pikku mies 21+4 (viikotkin vastas päiväleen vaikka np-ultrassa oli viikon nuorenpi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla