Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin mennä juttelemaan parisuhteesta?

Vierailija
16.12.2008 |

Eipä tule Parisuhde-palstalla kommentteja, niin kokeillaan täältä...

Mikä olisi oikea taho, johon ottaisi yhteyttä, kun haluaa jutella parisuhteensa tilasta? Enemmänkin siis yksilö'terapiaa' kuin yhdessä.

Mitään suurempia ongelmia (väkivaltaa, päihteitä, pettämistä tmv.) ei ole, mutta kaikki ei vain ole kohdallaan.

Välillä auttaa ystäville puhuminen, mutta jos ammattilainen osaisi antaa ihan käytännön vinkkejä, miten parantaa itseään.

Suurin syy varmasti löytyy itsestäni ja siitä, että en millään meinaa hyväksyä miestäni sellaisena kuin se on. Tiedän, että toista ei voi muuttaa, mutta ei se niin helppoa ole sanoa itselle, että nyt toisen tekemiset ei enää ärsytä mua yhtään...

Pari vuotta sitten kävin paikallisen seurakunnan perhetyöntekijän juttusilla kerran, mutta en siitä saatu mitään irti. Tosin varmaan olisi pitänyt käydä useamminkin, mutta kun ko. henkilö oli niin kovin kiireinen, että tuo yksikin aika oli kiven alla löytää. Niin alkoi sitten tuntua, että koska ei tässä nyt missään hengen hädässä olla, niin olkoon.

Oisko vinkkejä? Lapsia leikki-ikäinen ja alakoululainen ja yhdessä ollaan oltu yli 10v.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te hyväksytte toisen sellaisenaan kuin hän on? Ettette yritä koko ajan muuttaa oman mieleiseksi?

Miten se voi olla niin vaikeaa minulle? Onko se rakkaus, joka tuon hyväksynnän saa aikaan.? Eli jos puoliso ei 'kelpaa' enää sellaisenaan, niin tunteet ovat kuihtuneet?

Tietty sitä itse kukin muuttuu ajan myötä, mutta nyt kyllä tuntuu, että puoliso on muuttunut niin paljon, ja sinne huonompaan suuntaan...

Tosin riidan tuoksinnassa mieskin on minulle todennut, että ei tunne mua enää...

Onko Perheneuvola kunnan järjestämää vai yksityistä? Käsittääkseni kunnalle on ihan turha lähteä apua pyytämään, jos ei ole suuria ongelmia tai lapset kärsi.

ap

Vierailija
2/4 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni varasti koko shown. Hän on erittäin lahjakas sosiaalisesti ja osaa tarvittaessa esittää kunnollista aviomiestä, vaikka todellisuus on toinen. Naispuolinen terapeutti sanoi minulle "Ole hiljaa, miehesi puhuu vielä" kun yritin sanoa jotain miehen pitkän saarnan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä oli meille paljon apua. Keskustelut olivat antoisia ja molempia kuunneltiin yhtälailla.

Vierailija
4/4 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin yksin, sitten miehen kanssa. Ensin tuntui, että siellä ymmärrettiin minua. Mies on harrastanut sekä ruumiillista että henkistä väkivaltaa. Mutta kun mies tuli tapaamisiin mukaan, niistä tuli "rattoisia" keskusteluja, enkä edes uskaltanut kertoa, miten oikeasti menee. Henkistä väkivaltaa mies harrastaa edelleen koko ajan. Kun sessiot oli ohi , mies tuntui olevan voitonriemuinen. Minä olin valittanut taas kerran turhasta. Sama haukkuminen ja alistaminen jatkuu edelleen, enkä tiedä mistä hakisin apua, kun en yksin jaksa irrottautua tästä helvetistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän