Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään sellaisia kerrosrattaita? Missä kuljetatte ostokset?
16.12.2008 |
Voiko niiden rattaiden kanssa nousta linja-autoon ilman että alimman kerroksen lapsen selkä sattuu kynnykseen??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla