Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua kummien valintaan!

Vierailija
10.05.2009 |

toiselle pojallemme pitäisi valita kummit. yksi ystävä pariskunta on jo pyydetty. nyt pohdin pyydänkö lisäksi omat sisarukseni, sisko ja veli. vai naispuoleisen ystävän, joka sattuu olemaan myös minun täti.

toisaalta olen sitä mieltä että sisarukseni ovat jo lapselle täti ja eno, sen tähden eivät ole esikoisenkaan kummeina. eli siis ovat jo osana lapsen elämää.

toisaalta mietin myös että jos tulee lisää lapsia keitä hänelle tai heille jää kummeiksi. mies on kyllä nyt vahvasti sitä mieltä että jää näihin kahteen... ja ehkä se on sitten sen ajan murhe...

mies on jättänyt päätösken teon mulle ja minä en vaan osaa päättää, rostiäiset lähestyy ja päätös pitäisi tehdä pian!

kaikki mielipiteet on tervetulleita.

pahoittelut isojen kirjainten puuttumisesta jne, vauva sylissä haittaa kirjottamista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kummit oli vaimon puolelta 3 kpl....

Vierailija
2/4 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö valta molemmat. entä jos valtsee vain toisen ja lisää lapsia ei tulekkaan ja toinen jää sitten kokonaan "käyttämättä"

loukkaantuuko sitten se joka ei ole ollenkaan kummi

jos heille perustelee, niinkun perusteltiin jo esikoisen kohdalla että ovat jo osa lapsen elämää tätinä ja enona.

miten tää on niin hankalaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla lapsilla kummeina hyviä ystäviä. Sekä minulla, että miehelläni läheiset suhteet omiin sisaruksiin ja he ovat lasten elämässä läsnä joka tapauksessa. Siis pojallamme on miehen paras ystävä ja hänen vaimonsa ja minun paras ystäväni (sinkku) ja tyttärellämme meidän yhteinen, tosi läheinen ystäväpariskunta ja miehen lapsuudenystävä (sinkku). Meille nämä oli tosi luonnolliset ja yhteiset valinnat, mutta olisin hyvin voinut ajatella vaan pariskuntaa pelkästään ytai molempien sinkkuystäviä...

Ja kaikki on olleet ihania kummeja, lapset nyt 14 ja 9.

Vierailija
4/4 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisella 4, toiselle tulossa joko 3 tai 4.

esikoisella on kummeina mun paras ystävä lapsuudesta asti joka sattumalta on myös miehen sisko, mutta on siis valittu kummiksi sillä kriteerillä että on mun ystävä. ja hänen mies. sitten miehen hyvä ystävä ja serkku.

ap