mulkku vaimo
Herättiin lasten kanssa ja tehtiin niinkuin äitienpäivänä yleensäkkin.
ELi vietiin lahjat ja kortit aamiaisen kera sänkyyn.
Ei siinä mitään kaikki meni ihan kivasti.
Sitten tää valitus osio. Minulla ollut 2kk töitä putkeen ja sain perjantaina homman valmiiksi. Vihdoin aikaa olla perheen ja lasten kanssa.
Vaimo päättää piipahtaa äitillään ja sanoo että käväsee vain. Noin puolen tunnin reissu.
Sanoo ettei mun tarvitse tulla mukaan.
Orastavaa migreeniä minulla siis.
Vedän 200mg ketomaxia naamaan ja menen hoitamaan tekemättömät pihatyöt.
Odottelen noita muita kotiin kun lupasin autonkin pestä poikien kanssa.
Ei kuulu. Sisään tullessani huomaan että minulle on soiteltu. Jäävätkin anoppilaan iltapäiväksi.
Perun ravintolan pöydän ja arvatkaa VITUTTAAKO tuo itsekäs mulkku joka tekee aina toisin kun sovittu.
Kommentit (26)
Vaimo siis tiesi pöytävarauksesta. Hän toimi kyllä tökerösti, koska petti oman lupauksensa. Hän on siis suuttunut sinulle jostain ja halusi loukata.
Ja kuka mies kutsuu vaimoaan "mulkuksi"?!
Tylsistynyt av-mamma haluaa taas palstalle säpinää... huokaus...
Kyllä sun kannattaa vaimolle ilmaista ihan selkeästi miktä tämä sinusta tuntui ja mitä tuollaisesta käytöksestä ajattelet.
Tää on satavarma provo! Tekstistä ja kielenkäytöstä näkee heti ettei kyseessä todellakaan ole mies. Tylsistynyt yksinhuoltaja siellä kuluttaa äitienpäiväänsä uppoutumalla mielikuvitusmaailmaan.
Jos tiesi, niin on kyllä kurja temppu, jos jätti tahallaan tulematta.
Ilmeisesti hän halusi sitten pahoittaa sun mielesi jostain syystä.
Jos ei tiennyt, niin harmi että suunnitelmasi meni mönkään. Voitko keksiä mitään muuta yhteistä ohjelmaa illalle?