Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulkku vaimo

Vierailija
10.05.2009 |

Herättiin lasten kanssa ja tehtiin niinkuin äitienpäivänä yleensäkkin.

ELi vietiin lahjat ja kortit aamiaisen kera sänkyyn.

Ei siinä mitään kaikki meni ihan kivasti.

Sitten tää valitus osio. Minulla ollut 2kk töitä putkeen ja sain perjantaina homman valmiiksi. Vihdoin aikaa olla perheen ja lasten kanssa.

Vaimo päättää piipahtaa äitillään ja sanoo että käväsee vain. Noin puolen tunnin reissu.

Sanoo ettei mun tarvitse tulla mukaan.

Orastavaa migreeniä minulla siis.

Vedän 200mg ketomaxia naamaan ja menen hoitamaan tekemättömät pihatyöt.

Odottelen noita muita kotiin kun lupasin autonkin pestä poikien kanssa.

Ei kuulu. Sisään tullessani huomaan että minulle on soiteltu. Jäävätkin anoppilaan iltapäiväksi.

Perun ravintolan pöydän ja arvatkaa VITUTTAAKO tuo itsekäs mulkku joka tekee aina toisin kun sovittu.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit soittannu ja sanonu ettei käy kun pöytäkin on varattu.

Vierailija
2/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on äitienpäivä, ehkä vaimosi saa tänään tehdä niinkuin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit soittannu ja sanonu ettei käy kun pöytäkin on varattu.

Soitinhan minä.

Olivat juuri syömässä.

Pajotkin kysyivät että eihän tartte syödä mummon luona.

Vastasin ettei tarvi ja että minulla on yllätys kun tuutte takaisin.

Siinäkin minut laitetiin pettämään lupaukseni.

Vierailija
4/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ihan sairas, ap. Mee hoitoon.

Tänään on äitienpäivä, ehkä vaimosi saa tänään tehdä niinkuin haluaa.

Ei se nyt noin toimi

Vierailija
5/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa pitää hommaa hanskassa, jos ei puhalleta yhteen hiileen.

Meillä on alunalkaenkin sovittu, että yhteisistä pelisäännöistä pidetään kiinni. Jos isi sanoo jotain, niin äidin on kompattava - vaikka olisikin vähän eri mieltä. Erimielisyydet selvitetään sitten ilman lapsia.

Se on kauhean vaikeaa ja joskus tulee mokia, mutta nekin sovitaan yhdessä.

Vierailija
6/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä mulkkua siinä on, jos vaimosi äiti pyysikin jäämään lounaalle ja he jäivät?! Olisit itse sanonut vaimolle kun lähtivät, että tulkaa sitten pian takaisin, niin mennään syömään ravintolaan. Ei se vaimo osaa arvata ajatuksiasi, joten avaa suusi.

Älä pilaa koko perheen päivää väärinymmärryksen vuoksi. Kun vaimo tulee takaisin, niin sano että voi voi hitsi, olit suunnitellut että kävisitte ravintolassa yhdessä. Voit kohteliaana poikana sanoa, että mennään ensi viikonloppuna tms.

Muista halata ja suudella vaimoasi kun hän tulee takaisin kotiin. Positiivisuus tarttuu, varmasti!

Vierailija
7/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika rumasti sanottu kyllä vaimosta. Ehkä hän ei osannut arvata että oli jotain suunniteltu ja halusi antaa sinun olla rauhassa migreenin kanssa. Ja olisit ottanut sen puhelimen mukaan ulos niin olisit voinut sanoa heti kun hän soitti että olisi suunnitelmia...

Tollasen tekstin perusteella et kyllä itsekään ole ihanneaviomies, ei pahalla... Ja tänäähän on tosiaan äitienpäivä, mikä siinä on että äidin päivänä ei voida kysyä äidiltä mitä hän haluaisi tehdä. Itseä ainakin ottaa päähän jos mies on keksinyt jotain omasta mielestään tosi mahtavaa ja itseä ei huvita alkuunkaan. Tämä nyt ei ihan varsinaisesti kuulu asiaan mutta ei ne kaikki äidit halua sinne mainostettuun kylpylään.

Vierailija
8/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä mulkkua siinä on, jos vaimosi äiti pyysikin jäämään lounaalle ja he jäivät?! Olisit itse sanonut vaimolle kun lähtivät, että tulkaa sitten pian takaisin, niin mennään syömään ravintolaan. Ei se vaimo osaa arvata ajatuksiasi, joten avaa suusi.

Anteeksi. En ilmaissut itseäni selvästi.

Sovinkin

Vaimo sanoi, että ovat kotona 20 minuuttin kuluttua. Aattelin kyllä että menee varmasati enempi, mutta kuitankin että vain piipahtavat.

Älä pilaa koko perheen päivää väärinymmärryksen vuoksi. Kun vaimo tulee takaisin, niin sano että voi voi hitsi, olit suunnitellut että kävisitte ravintolassa yhdessä. Voit kohteliaana poikana sanoa, että mennään ensi viikonloppuna.

Eipä onnistu. Poikien harrasteet ja sitten mun pitää käydä töissä pariksi tunnikisi. Tämä ajan kohta sovittiin vaimon kanssa jo perjantaina ja en sitäkään voi enää siirtää lauantaiksi tai perjantaiksi kun on jo sunnuntai.

Muuten mulla ei ole maanantaina töitä kun odottelisin vain tuloksia :(

En tästä tietenkään ala sen enempää riitelemän, mutta kyllä ottaa pannuun kun jos sovin tuon puolison kanssa mitä vain niin silti se tekee ihan miten sitä huvittaa eikä pysy sopimassamme asiassa jos ei jokin muu on hänestä helpompaa.

Vierailija
9/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut sanoa äidilleen vastaan, kun tämä halusi heidän jäävän.

Sinuna menisin sänkyyn pitkälleen ja potisin sen migreenin pois. Päiväunet voisi auttaa migreeniin.

Tosin sinuna olisin varmaan sitten ilmoittanut vaimolle, että tulen sitten anoppilaan jos siellä vietätte tämän päivän, koska en halua olla yksin.

Olisi vaimokin voinut tajuta miten ikävästi tekivät sinulle. Nyt varmaan luulee, että olet tyytyväisenä yksin kotona. Tosi törkeästi tehty jos tiesi, että ravintolaan oli pöytä varattu ja olitte sinne menossa. Olisi edes sanonut heti suoraan ettei halua ravintolaan vaan viettää mielummin päivän äitinsä luona. Tuollainen valehtelu on typerää.

Älä kuitenkaan pilaa äitienpäivää suutumalla vaimollesi kun tulevat kotiin. Ota sitten vaikka huomenna asia puheeksi ilman riitelyä tai illalla kun lapset jo nukkuu.

Vierailija
10/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne tanssivat just sun pillisi mukaan!

Ne elävät, sun tehdessä duunia putkeen, ihan omaa elämäänsä.

Ne elävät sitä myös silloin kun olet harvoin paikalla.

Se on elämää.

Vierailija
11/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei siinä mitään, että äitinsä luo jäivät, mutta kyllä olisi voinut hiukan pillua lohkaista ennen lähtöään. Pienen eron kestää paljon paremmin, kun ei koko aikaa jökötä.

Vierailija
12/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellinen omasta miehestäni.

Vierailija
13/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne tanssivat just sun pillisi mukaan!

Ne elävät, sun tehdessä duunia putkeen, ihan omaa elämäänsä.

Ne elävät sitä myös silloin kun olet harvoin paikalla.

Se on elämää.

Jokseenkin väärä kuva sulla.

Kerrotaan nut kuitenkin sinullekkin jotta voit helpommin asettua erillaiseen asemaan kun omasi on että tuo vaimo tekee 24h viikkoa iltaisin.

Eli olen lasten kanssa paljon mutta yhteinen aika vaimon kanssa on kortilla.

Yö unet ovatkin jääneet pitkään vain 5h mulla. Ei vaimolla

Vierailija
14/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei siinä mitään, että äitinsä luo jäivät, mutta kyllä olisi voinut hiukan pillua lohkaista ennen lähtöään. Pienen eron kestää paljon paremmin, kun ei koko aikaa jökötä.

Aika outo näkökanta. Minusta siis.

Vierailija
15/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pitäisi olla kotona ku on yllätys tms.

onko ollut tapa käydä äitienpäivänä syömässä?

Ajattelin vaan että valmis ruokapöytä houkuttli äidillänsä..

Mutta joo ei toi kivalta tunnu ku luvataan tulla ajoissa kotio..

Kyllä täällä haukuttaisiin miestä joka menee muutamalle mutta muutama venyy pidemmäksi..

Et sillein..

Vierailija
16/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pitäisi olla kotona ku on yllätys tms.

onko ollut tapa käydä äitienpäivänä syömässä?

Ajattelin vaan että valmis ruokapöytä houkuttli äidillänsä..

Mutta joo ei toi kivalta tunnu ku luvataan tulla ajoissa kotio..

Kyllä täällä haukuttaisiin miestä joka menee muutamalle mutta muutama venyy pidemmäksi..

Et sillein..

Ei sillä ollut tietoa mitä kaikkia olin sopinut noiden 5 ja 6 vuotiaiden kanssa.

Pointi on tosiaan se, että lupaa tulla ajoissa ja tietää kuinka aika on kortilla/ on tekemättömiä hommia, niin ei ole kivaa.

Raflaan pääsee myöhemminkin mutta puolisoa pitäisi kunnioittaa aina.

Mites asia mahtaisi olla jos minä olisin lasten kanssa lähtenyt oman äitini luokse ja sanonut palaavani varsin piakkoin ja sitten jättänytkin palaamatta.

Vierailija
17/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kuitenkin koko vuoden taas kuulla, kun et muistanut äitienpäivänä. Ensi kerralla ei kannata suunnitella mitään etukäteen.

Vierailija
18/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu oikeesti.

T: 17 (2lapsen äiti jolle hyvissä aijoin ilmotettiin että ravintolaan mennään vasta ens viikoloppuna)

Vierailija
19/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi toiminut vastaavalla tavalla, niin kyllä täällä haukuttaisiin miten sika mies on, ja kuinka ei arvosta puolisoaan yhtään.

Tai jos mies ei olisi järjestänyt mitään, niin kyllä mies olisi taasen itsekäs paska, joka ei tippaakaan arvosta vaimonsa äitiyttä.

Nyt kun vaimo käyttäytyi ikävästi, niin kappas vaan, sekin on miehen vika.. Kumma logiikka joskus tällä palstalla..

Minusta ap on nähnyt kovasti vaivaa äitienpäivän eteen, ja ymmärrän, kun ärsyttää.. Tosin olisi ehkä voinut vaimolle vinkata, että olisi yhteistä menoa sen jälkeen, kun on käynyt äidillään. Vaikeahan siellä kylässä on tarjotusta ruoasta kieltäytyä, jos ruokaa aletaan tarjoamaan, eikä ole mitään syytä kieltäytyä.

Mutta eihän tuollainen asia maailmaan kaada, ja tuskin vaimosi kuitenkaan tarkoitti ärsyttää tai pahoittaa mieltäsi..

Vierailija
20/26 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olis vastannut puhelimeen... Soitti takas vasta kun olivat jo ruokapöydässä. Ja miehellähän oli migreeni, ehkä vaimo halusi antaa hänen levätä sen pois. Muuten kurja juttu sinänsä kun on suunnitellut jotain kivaa. Mutta vielä tuo ap mainitsi että puolisoa pitäisi kunnioittaa aina, eipä tuo teksti kunnioittavalta kuulosta, jos ei vaimonkaan toiminta...