Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mielestäsi Ihanin runo/värssy ?
09.05.2009 |
Mua suutele kerran tai suutele kaks,
mua suutele kertaa monta
me tahdomme uskoa eilistä unta
tai huomenta huoletonta.
Pääsi kun painat mun rinnallein ja
koskien kohinan kuulet,
aaltojen kansa kun suutelee
niin hurmehissa on huulet.
-Eino Leino-
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
..."tulisit aivan hiljaa,
tulisit juuri nyt"
enkä nyt just saa - hyvänen aika sentään - päähäni kuka ruonoilija. Suomalainen, nainen kuitenkin.
toinen iki-ihana on Iltalaulu Riikalle (löytyy googlaamalla)