Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun ei parikymppisenä arvostanut sitä, että oli missin vartalo

Vierailija
09.05.2009 |

Nyt on rinnat nuukahtaneet, reisissä selluliittia ja löysä maha. Silloin olin kiinteä ja hoikka, mutta löysin vartalostani mukamas virheitä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan että millon sopii odottaa nuupahtamista.

Vierailija
2/17 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheat traumat oli silloin ties mistä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiholla katselen valokuvia joissa olen hoikka ja kiinteä. Sillon olin mielestäni läski?? Voi hyvää päivää että nuorena sitä on hölmö.

Noh, nyt on kaksi ihanaa lasta, joten kuitenkin ottaisin nuo lapset ja löysän vatsanahan kuin sen kiinteän vatsan :)

Vierailija
4/17 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamastani huomiosta huolimatta en ollut ikinä tyytyväinen. Kotona ei ikinä sanottu kauniiksi, päinvastoin pelättiin, etten vain kuvittelisi mitään itsestäni.

Vierailija
5/17 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 170 cm ja 50 kg ja löysin vaikka mitä vikaa itsestäni! hei haloo... Jos nyt olisin noissa mitoissa niin tuskin olisin epävarma itsestäni.

Pari lasta on nyt ja reidet ja maha kyllä kärsivät raskauden aikaisista painonvaihteluista. Vaikka kilot varmaan tulivat herkuista eikä raskaudesta sinänsä!

Vierailija
6/17 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten katsotaan kaikki että olinpas vielä sirkee, olipa typerä valittaa.

Tervetuloa naisen elämään 2000-luvulla. Sai-ras-ta.

Vierailija
7/17 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun raskauksia on takana neljä ja ikääkin lähemmäs neljäkymppiä, niin todellakin on tekemistä pysyä edes näissä (170/58) mitoissa. Viisitoista vuotta sitten ei tehnyt tiukkaakaan painaa 8-9 kiloa vähemmän ja silti elää kuin pellossa. (nukkua ja syödä miten sattuu, tupakoida, käyttää alkoholia)

Vierailija
8/17 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa nauttia siitä mitä on nyt! Koska 20 v. päästä olisi tosi mielellään siinä kuosissa, kuin oli silloin kolmekymppisenä. Näin se vaan menee!

Vierailija
9/17 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin omasta mielestäni parikymppisenä jotenkin liian lihava, ja nyt kun kuvista katsoo niin.. ihan hyväkroppainen ja hoikka olin! Mutta ehkä sitten viiskymppisenä haikailen nykyistä vartaloani, joten pitää yrittää nauttia nyt! ;DD

Vierailija
10/17 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa huomannu saman ja ihmettelen nykyään suuresti miten sitä aina näkee itsensä lihavana. Eli päälle 20 olin oikeasti hoikka mutta muistan tuskailleeni isoa mahaani.

Ja nyt 31-vuotiaana yhden lapsen synnyttäneenä mahan pienentäminen on aikas hommaa ;)

Nyt kun saisikin sen kropan mikä sillon oli :D

Vierailija
11/17 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20vuotiaana tuskailin kauhean mahani kanssa, se näkyi muka hääpuvunkin läpi, tosiasiassa kroppani oli ihana,en vaan tajunnut sitä. Nyt 26vuotiaana kolmen lapsen äitinä tuskailen raskausarpisen taikinamahan kanssa:D

Vierailija
12/17 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on....

(Juuri vein jätesäkillisen vaatteita UFFan laatikkoon, koska en todellakaan kehtaa niitä toppeja ja bilevaatteita laittaa enää ikinä päälle)

Vierailija
13/17 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tissit roikkuu, sellua kankuissa ja vatsa löysä. Alkaisko kukaan kaveriksi pienelle laihiksielle, kesäkuntoon hmm heinäkuuksi? -

Vierailija
14/17 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, pitkä tukka. Isot rinnat, hoikka tiimalasivartalo. Näpyttömät taviskasvot, kevyt meikki kasvoilla, kulmat siistityt mutta luonnolliset. Voi jumalauta...ja MINUA kiusattiin kun olen läski ja ruma!!!

Vierailija
15/17 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalostani nykyään enemmän, parikymppisenä en harrastanut lainkaan liikuntaa ja tissit on kasvaneet. Lisäksi en stressaa lyhyistä jaloistani yhtä pakkomielteisesti kuin silloin.

Vierailija
16/17 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta ja 15 lisäkiloa.

Silloin pidin itseäni lihavana. Mokomakin laiheliini. Hirveät kompleksit kropasta. Ei kehdannut edes uimahalliin mennä.

Vierailija
17/17 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan eri luokkaa kuin parikymppisenä, isot terhakat tissitkin vielä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan