Ärsyttää, kun ei parikymppisenä arvostanut sitä, että oli missin vartalo
Nyt on rinnat nuukahtaneet, reisissä selluliittia ja löysä maha. Silloin olin kiinteä ja hoikka, mutta löysin vartalostani mukamas virheitä.
Kommentit (17)
Kauheat traumat oli silloin ties mistä asiasta.
Kaiholla katselen valokuvia joissa olen hoikka ja kiinteä. Sillon olin mielestäni läski?? Voi hyvää päivää että nuorena sitä on hölmö.
Noh, nyt on kaksi ihanaa lasta, joten kuitenkin ottaisin nuo lapset ja löysän vatsanahan kuin sen kiinteän vatsan :)
Saamastani huomiosta huolimatta en ollut ikinä tyytyväinen. Kotona ei ikinä sanottu kauniiksi, päinvastoin pelättiin, etten vain kuvittelisi mitään itsestäni.
Olin 170 cm ja 50 kg ja löysin vaikka mitä vikaa itsestäni! hei haloo... Jos nyt olisin noissa mitoissa niin tuskin olisin epävarma itsestäni.
Pari lasta on nyt ja reidet ja maha kyllä kärsivät raskauden aikaisista painonvaihteluista. Vaikka kilot varmaan tulivat herkuista eikä raskaudesta sinänsä!
sitten katsotaan kaikki että olinpas vielä sirkee, olipa typerä valittaa.
Tervetuloa naisen elämään 2000-luvulla. Sai-ras-ta.
Nyt kun raskauksia on takana neljä ja ikääkin lähemmäs neljäkymppiä, niin todellakin on tekemistä pysyä edes näissä (170/58) mitoissa. Viisitoista vuotta sitten ei tehnyt tiukkaakaan painaa 8-9 kiloa vähemmän ja silti elää kuin pellossa. (nukkua ja syödä miten sattuu, tupakoida, käyttää alkoholia)
alkaa nauttia siitä mitä on nyt! Koska 20 v. päästä olisi tosi mielellään siinä kuosissa, kuin oli silloin kolmekymppisenä. Näin se vaan menee!
Olin omasta mielestäni parikymppisenä jotenkin liian lihava, ja nyt kun kuvista katsoo niin.. ihan hyväkroppainen ja hoikka olin! Mutta ehkä sitten viiskymppisenä haikailen nykyistä vartaloani, joten pitää yrittää nauttia nyt! ;DD
Mä oon kanssa huomannu saman ja ihmettelen nykyään suuresti miten sitä aina näkee itsensä lihavana. Eli päälle 20 olin oikeasti hoikka mutta muistan tuskailleeni isoa mahaani.
Ja nyt 31-vuotiaana yhden lapsen synnyttäneenä mahan pienentäminen on aikas hommaa ;)
Nyt kun saisikin sen kropan mikä sillon oli :D
20vuotiaana tuskailin kauhean mahani kanssa, se näkyi muka hääpuvunkin läpi, tosiasiassa kroppani oli ihana,en vaan tajunnut sitä. Nyt 26vuotiaana kolmen lapsen äitinä tuskailen raskausarpisen taikinamahan kanssa:D
Näin se vaan on....
(Juuri vein jätesäkillisen vaatteita UFFan laatikkoon, koska en todellakaan kehtaa niitä toppeja ja bilevaatteita laittaa enää ikinä päälle)
Nyt tissit roikkuu, sellua kankuissa ja vatsa löysä. Alkaisko kukaan kaveriksi pienelle laihiksielle, kesäkuntoon hmm heinäkuuksi? -
Kaunis, pitkä tukka. Isot rinnat, hoikka tiimalasivartalo. Näpyttömät taviskasvot, kevyt meikki kasvoilla, kulmat siistityt mutta luonnolliset. Voi jumalauta...ja MINUA kiusattiin kun olen läski ja ruma!!!
vartalostani nykyään enemmän, parikymppisenä en harrastanut lainkaan liikuntaa ja tissit on kasvaneet. Lisäksi en stressaa lyhyistä jaloistani yhtä pakkomielteisesti kuin silloin.
15 vuotta ja 15 lisäkiloa.
Silloin pidin itseäni lihavana. Mokomakin laiheliini. Hirveät kompleksit kropasta. Ei kehdannut edes uimahalliin mennä.
ihan eri luokkaa kuin parikymppisenä, isot terhakat tissitkin vielä. :)
Ajattelin vaan että millon sopii odottaa nuupahtamista.